Zal wel te maken hebben met die contracturele dingetjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Perez is niet bevestigd door Marcel Brandts? (NOS sport)
Aan het niveau zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:13 schreef Badabingea het volgende:
kan die beetje wennen
Nee, het gaat wel door, maar ik denk dat AZ het pas wil bevestigen als alles rond is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef Tvduijn het volgende:
ze kunnen het nu toch niet meer tegenhouden...
Ik denk dat Van Basten nog voor het EK wilt gaan. Niet weggaan dus, maar dat hij het EK wint bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:11 schreef JaWi het volgende:
[..]
Marco blijft gewoon waar hij zit hoor.
Jij had Pienaar natuurlijk graag zien blijven mm?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
Nou, ze doen wel wat aan de schoonmaak. Alleen had ik de aankopen nog leuker gevonden als sommige vertrokken of vertrekkende spelers gebleven zouden zijn.
En wat zijn de meningen over de tranfer van "jullie" Jaapie?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij had Pienaar natuurlijk graag zien blijven mm?![]()
Fiorentina zou tien miljoen hebben geboden... Van mij mag ie dan weg, maar volgens mij gebeurt datquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:22 schreef Ludacriss het volgende:
Btw gaat Babel nog weg? Of blijft ie lekker zitten?
Had ik ook graag gezien, maar het zat er niet langer in. Veel van die jongens zaten al zo'n vijf jaar bij Ajax en zien Ajax toch als een opstap in hun carriere.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
Pienaar, Trabelsi, De Jong, Maxwell uiteraard. Of een paar ervan.
Aan/verkoop beleidquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef -Wolf- het volgende:
Kan iemand mij even een lijstje presenteren met alle gekochte & verkochte spelers (met prijskaartjes als het even kan) en alle ontbonden & verlengde contracten?
Ik ben 6 dagen in het buitenland, verstoken van al het nieuws, ik kom terug en ik krijg de ene schok na de andere wat betreft AJAX. Ben nu ff helemaal het overzicht kwijt...![]()
Nee, zou echt een bod zijn geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:39 schreef -Wolf- het volgende:
En dat over Babel? Is dat een gerucht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |