abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36134131
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 16:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik begin het steeds zonniger te zien allemaal.
Heb het net zo druk met afspraken maken, ineens word ik door net zoveel bedrijven gebeld, net weer 1.

Gisteren een kennismakingsgesprek gehad in Arnhem bij Pro Q Info systems.
Erg leuk gesprek, ik had het idee dat het een goed gesprek was.
Nu ff afwachten of er snel wat binnen komt bij ze in deze regio.

Maandag naar Amersfoort, gesprek met iemand van Service Support.
Dinsdag naar Ijsselstein, gesprek bij Centric.
Donderdag naar Doorn, gesprek bij Data4 IT.

Hier moet toch haast wel iets uitkomen.
word ook nu ineens door superveel bedrijven gebeld, deze week 4 gesprekken gehad en eentje wil me al zker aannemen

heb ook mbo sysbeheerder nivo4
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  zaterdag 18 maart 2006 @ 08:01:26 #202
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_36136019
Ik heb al werk gevonden, maar ben deze week nog benaderd door een bedrijf in De Bilt en weer eens door Brunel . Het is lastig om uit hun bestanden te komen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_36136217
Brunel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36136804
Brunel
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_36137101
Brunel?
pi_36140126
Donderdag had ik een gesprek bij Data4IT.
Heel leuk gesprek enzo, werd gisteren door ze gebeld met de mededeling dat ze het een erg fijn gesprek vonden alleen ik paste niet echt bij het bedrijf waar ze iemand voor zochten, ik was namelijk te relaxed.

Maargoed, ik ga denk ik toch maar bij Centric aan de slag, ondanks dat gezeik met dat geld.
Weet iemand hoeveel je ongeveer netto overhoud van ¤1400,- bruto?
pi_36140551
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Donderdag had ik een gesprek bij Data4IT.
Heel leuk gesprek enzo, werd gisteren door ze gebeld met de mededeling dat ze het een erg fijn gesprek vonden alleen ik paste niet echt bij het bedrijf waar ze iemand voor zochten, ik was namelijk te relaxed.

Maargoed, ik ga denk ik toch maar bij Centric aan de slag, ondanks dat gezeik met dat geld.
Weet iemand hoeveel je ongeveer netto overhoud van ¤1400,- bruto?
Kun je hier berekenen:
http://www.raet.nl/
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_36140572
1400 bruto is wel erg weinig hoor trouwens
pi_36140638
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:19 schreef komrad het volgende:
1400 bruto is wel erg weinig hoor trouwens
Het minimumloon voor een 22-jarige is geloof ik iets van 1080 eur. Het is niet veel, maar voor jeugdloon valt het nog mee...
pi_36140666
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:22 schreef djenneke het volgende:

[..]

Het minimumloon voor een 22-jarige is geloof ik iets van 1060 eur. Het is niet veel, maar voor jeugdloon valt het nog mee...
jeugdloon, hehe bestaat dat nog

maar serieus met een afgeronde opleiding is 1400 gewoon weinig, maar dat vind ik
pi_36140678
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:23 schreef komrad het volgende:

[..]

maar serieus met een afgeronde opleiding is 1400 gewoon weinig, maar dat vind ik
vind ik ook...
pi_36144290
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:23 schreef komrad het volgende:

[..]

Vraag en aanbod kwestie denk ik; kennelijk is desbetreffende opleiding niet zo erg gewild. Of... zul je je eerst moeten bewijzen. Mijns inziens ook geen slecht uitgangspunt voor iemand die net op de arbeidsmarkt komt kijken.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:11:00 #213
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_36148475
Het klopt idd dat IT sector weer een beetje levendig wordt.

Op dit moment werk ik als assistent systeembeheerder bij een verzekeringsmaatschappij.
Op zich wel leuk werk, maar helaas is het een tijdelijk functie..

Komende week 3 gesprekken.
Eentje op maandag, en twee op dinsdag.
Het gaat dan om functies als Helpdesk/Support -medewerker of ict medewerker.

Ohw ja, waarschijnlijk ook een gesprek bij Mycom (technische dienst)
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_36200504
Succes met je gesprekken.

Ik heb net ff met Centric gebeld en 1 april ga ik voor ze beginnen.
pi_36201481
Gefeliciteerd SimtekF1!
  maandag 20 maart 2006 @ 15:25:31 #216
46794 Berkery
Fat bastard
pi_36201542
quote:
Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef SimtekF1 het volgende:

Ik heb net ff met Centric gebeld en 1 april ga ik voor ze beginnen.
Wow. Op een zaterdag?

Maar gefeliciteerd
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_36202204
Dat kolereStart belt ook nooit terug.
pi_36204073
Hehe op 1 april gaat het contract in.
Tnx voor de felicitaties.
pi_36231943
Ik heb nu een functie gezien bij de leverancier van ons automatiseringssysteem. Het lijkt me een erg leuke en uitdagende functie.
Maar is het qua normen en waarden geoorloofd om te solliciteren?? (Ik werk nu bij een gemeente...)
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:37:55 #220
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_36232085
Wie zoeken er hier allemaal IT banen dan?
Want dat trekt behoorlijk aan hoor. Ik zoek een hoop mensen op het moment.

@koningin: Weet niet hoe graag je weg wil? het staat niet super netjes... Maar goed zullen ze het tehoren krijgen?
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_36235286
waar werk je marty? heb atm wel werk in de IT, maar verder kijken is altijd interessant
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:25:14 #222
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_36235553
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:17 schreef Rev- het volgende:
waar werk je marty? heb atm wel werk in de IT, maar verder kijken is altijd interessant
Ik werk voor Primadeta Ik werk via hun onderandere bij CMG. Daar ben ik nu weg en zit nu ergens anders Wat zoek je precies?
Check anders mijn msn in mijn profiel.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:56:36 #223
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_36240216
Nou, mijn vader kan zich ook bij dit topic voegen denk ik .
Hij is 54 jaar en vandaag ontslagen bij de zoveelste reorganisatie bij zijn bedrijf. Hij heeft er 26 jaar gewerkt en nu staat hij op straat.
Iemand werk in het oosten des lands, voor een 54 jarige Java en/of C++ programmeur
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_36245446
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik hoorde laatst nog zo'n raar verhaal.....

Een vriend van mij zit al een tijdje zonder werk. Hij solliciteren bij een bedrijf in Amsterdam, hardstikke leuk gesprek van beide zijden zegt ie. Wordt ie een tijdje later gebeld, met de mededeling "we doen het niet want je woont een beetje ver weg". Dan denk ik bij mezelf, dat kun je toch al zien op de sollicitatiebrief ???/
Over te ver weg wonen gesproken. Een aantal jaren geleden als personeelsmanager gewerkt in het Zuid-Oosten van het land en toen voor een functie enkele sollicitaties vanuit de omgeving Den Haag ontvangen via zo'n outo reply CV van Monsterboard of zo.
Vervolgens de sollicitant maar eens gebeld en gevraagd of hij wist waar ons bedrijf gevestigd was en hij van plan was te verhuizen. Nee! was het antwoord. Hoezo kansloos solliciteren
pi_36261929
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:56 schreef MaLo het volgende:
Nou, mijn vader kan zich ook bij dit topic voegen denk ik .
Hij is 54 jaar en vandaag ontslagen bij de zoveelste reorganisatie bij zijn bedrijf. Hij heeft er 26 jaar gewerkt en nu staat hij op straat.
Iemand werk in het oosten des lands, voor een 54 jarige Java en/of C++ programmeur
Dat is klote. Ik neem aan dat hij wel ruime ontslagvergoeding krijgt gezien zijn lange arbeidsverleden bij het bedrijf??

Als java/ C++ programmeur kan je normaal wel gemakkelijk werk, maar je pa is helaas wel een tikkeltje oud.

Sterkte

Ik begin zelf aanstaande maandag als een financieel analist/programmeur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')