word ook nu ineens door superveel bedrijven gebeld, deze week 4 gesprekken gehad en eentje wil me al zker aannemenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik begin het steeds zonniger te zien allemaal.
Heb het net zo druk met afspraken maken, ineens word ik door net zoveel bedrijven gebeld, net weer 1.
Gisteren een kennismakingsgesprek gehad in Arnhem bij Pro Q Info systems.
Erg leuk gesprek, ik had het idee dat het een goed gesprek was.
Nu ff afwachten of er snel wat binnen komt bij ze in deze regio.
Maandag naar Amersfoort, gesprek met iemand van Service Support.
Dinsdag naar Ijsselstein, gesprek bij Centric.
Donderdag naar Doorn, gesprek bij Data4 IT.
Hier moet toch haast wel iets uitkomen.![]()
Kun je hier berekenen:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:01 schreef SimtekF1 het volgende:
Donderdag had ik een gesprek bij Data4IT.
Heel leuk gesprek enzo, werd gisteren door ze gebeld met de mededeling dat ze het een erg fijn gesprek vonden alleen ik paste niet echt bij het bedrijf waar ze iemand voor zochten, ik was namelijk te relaxed.![]()
Maargoed, ik ga denk ik toch maar bij Centric aan de slag, ondanks dat gezeik met dat geld.
Weet iemand hoeveel je ongeveer netto overhoud van ¤1400,- bruto?
Het minimumloon voor een 22-jarige is geloof ik iets van 1080 eur. Het is niet veel, maar voor jeugdloon valt het nog mee...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:19 schreef komrad het volgende:
1400 bruto is wel erg weinig hoor trouwens
jeugdloon, hehe bestaat dat nogquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het minimumloon voor een 22-jarige is geloof ik iets van 1060 eur. Het is niet veel, maar voor jeugdloon valt het nog mee...
vind ik ook...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:23 schreef komrad het volgende:
[..]
jeugdloon, hehe bestaat dat nog
maar serieus met een afgeronde opleiding is 1400 gewoon weinig, maar dat vind ik
Vraag en aanbod kwestie denk ik; kennelijk is desbetreffende opleiding niet zo erg gewild. Of... zul je je eerst moeten bewijzen. Mijns inziens ook geen slecht uitgangspunt voor iemand die net op de arbeidsmarkt komt kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:23 schreef komrad het volgende:
[..]
jeugdloon, hehe bestaat dat nog
maar serieus met een afgeronde opleiding is 1400 gewoon weinig, maar dat vind ik
Wow. Op een zaterdag?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb net ff met Centric gebeld en 1 april ga ik voor ze beginnen.
Ik werk voor Primadetaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:17 schreef Rev- het volgende:
waar werk je marty? heb atm wel werk in de IT, maar verder kijken is altijd interessant
Over te ver weg wonen gesproken. Een aantal jaren geleden als personeelsmanager gewerkt in het Zuid-Oosten van het land en toen voor een functie enkele sollicitaties vanuit de omgeving Den Haag ontvangen via zo'n outo reply CV van Monsterboard of zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik hoorde laatst nog zo'n raar verhaal.....
Een vriend van mij zit al een tijdje zonder werk. Hij solliciteren bij een bedrijf in Amsterdam, hardstikke leuk gesprek van beide zijden zegt ie. Wordt ie een tijdje later gebeld, met de mededeling "we doen het niet want je woont een beetje ver weg". Dan denk ik bij mezelf, dat kun je toch al zien op de sollicitatiebrief ???/
Dat is klote. Ik neem aan dat hij wel ruime ontslagvergoeding krijgt gezien zijn lange arbeidsverleden bij het bedrijf??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:56 schreef MaLo het volgende:
Nou, mijn vader kan zich ook bij dit topic voegen denk ik.
Hij is 54 jaar en vandaag ontslagen bij de zoveelste reorganisatie bij zijn bedrijf. Hij heeft er 26 jaar gewerkt en nu staat hij op straat.
Iemand werk in het oosten des lands, voor een 54 jarige Java en/of C++ programmeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |