Nou, dit is misschien wel een goede tip, bedankt koningin!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Koningin het volgende:
Ik vind www.limburgvac.nl en www.brabantvac.nl wel goede, maar dat ligt natuurlijk aan je woonplaats.
Ik ben het niet geworden, waarschijnlijk omdat ik niet per direct beschikbaar benquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef Berkery het volgende:
Ik ben voorgesteld via een of ander detacheringsbureau, maar toch voor een baan waar ik een bijna 100% match heb qua CV, de salarisindicatie is flink wat tientjes meer dan dat ik nu heb. Ik heb begrepen dat het bedrijf wel interesse had.
Ik ben benieuwd...
Dank je.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:50 schreef Koningin het volgende:
Bijsmaak gefeliciteerd
Simtek F1 eigenlijk ook al gefeliciteerd (wel naar andere bedrijf gaan!!!)
Berkery, jammer.
Succes/Hoe ging het?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb morgen twee sollicitatiegsprekken!
Eerste gesprek was bij Randstad, voor een functie bij de Belastingdienst. Maar ze vonden mijn fiscale kennis te niet goed.quote:
Heb je wel een fiscaal achtergrond? Hadden ze dan toch niet kunnen verwachten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Eerste gesprek was bij Randstad, voor een functie bij de Belastingdienst. Maar ze vonden mijn fiscale kennis te niet goed.En nu net terug van een gesprek bij Nuon. Ging wel aardig. Ik heb geen idee wat ze van me dachten, ze hadden een keigoede pokerface. Ik hoor het morgen.
Randstad in Apeldoorn toevallig??quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Eerste gesprek was bij Randstad, voor een functie bij de Belastingdienst. Maar ze vonden mijn fiscale kennis te niet goed.En nu net terug van een gesprek bij Nuon. Ging wel aardig. Ik heb geen idee wat ze van me dachten, ze hadden een keigoede pokerface. Ik hoor het morgen.
Zo te horen halen ze bij Centric bruto en netto door elkaar. Vind die ¤1400 bruto wel erg weinig. Heb je HBO gestudeerd? De startsalarissen voor HBO'ers ligt denk ik zo rond de ¤1700. Bij de grotere bedrijven (zoals Centric?) zelfs rond de ¤1800. Om wat voor functie gaat het hier eigenlijk?quote:En ik kreeg een tegenvaller via de mail. In het gesprek dat ik had met 2 medewerkers van Centric had, hadden ze het over ongeveer ¤1500,- netto per maand.Nu staat er ineens in het mailtje ¤1400,- bruto
MBO ICT Beheer niveau 4.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:43 schreef Requim het volgende:
Hmm Centric, die zijn ook niet echt geweldig kwa betalen. Ik was een aantal maanden geleden ook bij hun op gesprek en die salarisschalen vielen me daar erg tegen.
[..]
Zo te horen halen ze bij Centric bruto en netto door elkaar. Vind die ¤1400 bruto wel erg weinig. Heb je HBO gestudeerd? De startsalarissen voor HBO'ers ligt denk ik zo rond de ¤1700. Bij de grotere bedrijven (zoals Centric?) zelfs rond de ¤1800. Om wat voor functie gaat het hier eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |