abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35882597
Ik heb net gebeld naar Start om te vragen wat de uitslag van mijn test is. Ze bellen me straks terug. Zoniet bel ik om kwart over 5 zelf wel.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:31:48 #177
46794 Berkery
Fat bastard
pi_35882736
Ik ben voorgesteld via een of ander detacheringsbureau, maar toch voor een baan waar ik een bijna 100% match heb qua CV, de salarisindicatie is flink wat tientjes meer dan dat ik nu heb. Ik heb begrepen dat het bedrijf wel interesse had.

Ik ben benieuwd...
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_35886985
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Koningin het volgende:
Ik vind www.limburgvac.nl en www.brabantvac.nl wel goede, maar dat ligt natuurlijk aan je woonplaats.
Nou, dit is misschien wel een goede tip, bedankt koningin!

Ik was even gefrustreed van het urenlang sites aanklikken en er dan achter komen dat het eigenlijk andere functies waren of heel ver weg..
Er zijn maar weinig sites waar je op woonplaats kunt zoeken. Ik woon aan de rand van een provincie en wil geen uren reistijd naar mijn werk.
pi_35913890
Ik begin het steeds zonniger te zien allemaal.
Heb het net zo druk met afspraken maken, ineens word ik door net zoveel bedrijven gebeld, net weer 1.

Gisteren een kennismakingsgesprek gehad in Arnhem bij Pro Q Info systems.
Erg leuk gesprek, ik had het idee dat het een goed gesprek was.
Nu ff afwachten of er snel wat binnen komt bij ze in deze regio.

Maandag naar Amersfoort, gesprek met iemand van Service Support.
Dinsdag naar Ijsselstein, gesprek bij Centric.
Donderdag naar Doorn, gesprek bij Data4 IT.

Hier moet toch haast wel iets uitkomen.
pi_35916695
a.s dinsdag gesprek met directielid en eventueel toekomstig leidinggevende betreffende vacature die ze hadden neergezet bij recruitment bureau , hier vorige week gesprek gehad.

bedrijf enthousiast , nu maandag gesprek met bedrijf zelf , ben benieuwd wat het wordt , aangezien de baan identiek is aan wat ik nu doe. Het zou op mijn lijfgeschreven moeten zijn,

vorige aanbod zelf afgeslagen bij bedrijf , 2x op gesprek geweest , allemaal koek en ei , salaris zou ook geen probleem zijn. totdat het aanbod kwam loosers 400 euro minder in de maand en 24 meer uren maken dan nu
pi_36040656
Ben vandaag bij Centric geweest, was een goed gesprek en ze willen me een contract aanbieden.
Moet alleen nog ff alles goed doorlezen maar ik weet iig al dat ik rond de ¤1500,- ga verdienen en op hun kosten kan leren.

Ben alleen aan het twijfelen of ik donderdag nog wel bij die andere op gesprek moet gaan.
pi_36040770
altijd gaan!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:13:23 #183
46794 Berkery
Fat bastard
pi_36041221
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:31 schreef Berkery het volgende:
Ik ben voorgesteld via een of ander detacheringsbureau, maar toch voor een baan waar ik een bijna 100% match heb qua CV, de salarisindicatie is flink wat tientjes meer dan dat ik nu heb. Ik heb begrepen dat het bedrijf wel interesse had.

Ik ben benieuwd...
Ik ben het niet geworden, waarschijnlijk omdat ik niet per direct beschikbaar ben
No Dukes of Hazzard in the classroom
  woensdag 15 maart 2006 @ 08:32:08 #184
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_36045864
Simtek, ik zou altijd gaan hoor! Misschien komt dat andere bedrijf wel met een nog beter aanbod .

Berkery, wat jammer .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_36050223
Ik had gisteren een mooi aanbod gekregen. Ik ben niet meer werkloos.

In totaal 13 sollicitatiebrieven geschreven: 5 onmiddelijke afwijzingen, 6 uitnodigingen voor een gesprek, 2 nog lopende sollicitaties en drie aanbiedingen gehad.

Alleen snel een kamer in Amsterdam vinden.
pi_36050422
Bijsmaak gefeliciteerd
Simtek F1 eigenlijk ook al gefeliciteerd (wel naar andere bedrijf gaan!!!)
Berkery, jammer.
pi_36050552
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:50 schreef Koningin het volgende:
Bijsmaak gefeliciteerd
Simtek F1 eigenlijk ook al gefeliciteerd (wel naar andere bedrijf gaan!!!)
Berkery, jammer.
Dank je.

Het ging tijdje niet zo goed met solliciteren, maar de laatste weken ging het perfect!!

Mijn toekomstige baan is niet wat ik in eerste instantie wou, maar het is aardig. Wel zijn er veel groeimogelijkheden en daar focus ik me erop. Salaris is ook veel meer dan mijn eigen verwachtingen.
pi_36057835
Tnx mensen.
Ik laat nog wel weten hoe het ging als ik het gesprek morgen heb gehad.
Zie dat ik net weer een mailtje heb gehad (edit, 2 mailtjes), nu van de bedrijven Lanscape en Concise, het moet niet gekker worden, zo ben je maaanden op zoek en zo word je helemaal gek gemaild.

[ Bericht 3% gewijzigd door SimtekF1 op 15-03-2006 16:11:44 ]
pi_36065121
ik heb vandaag ook iets vaags meegemaakt. Krijg ik een email van een detacheringsbureau, stuur ik een mail terug met eea aan informatie enzo. Sturen ze een mail terug dat als ik interesse heb dat ik dan wel een brief en cv op moet sturen, hallo
JULLIE BENADEREN MIJ

wat een stelletje sukkels
pi_36067555
Ik heb morgen twee sollicitatiegsprekken!
pi_36084894
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb morgen twee sollicitatiegsprekken!
Succes/Hoe ging het?
pi_36087247
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:45 schreef Bijsmaak het volgende:

[..]

Succes/Hoe ging het?
Eerste gesprek was bij Randstad, voor een functie bij de Belastingdienst. Maar ze vonden mijn fiscale kennis te niet goed. En nu net terug van een gesprek bij Nuon. Ging wel aardig. Ik heb geen idee wat ze van me dachten, ze hadden een keigoede pokerface. Ik hoor het morgen.
pi_36087338
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:12 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Eerste gesprek was bij Randstad, voor een functie bij de Belastingdienst. Maar ze vonden mijn fiscale kennis te niet goed. En nu net terug van een gesprek bij Nuon. Ging wel aardig. Ik heb geen idee wat ze van me dachten, ze hadden een keigoede pokerface. Ik hoor het morgen.
Heb je wel een fiscaal achtergrond? Hadden ze dan toch niet kunnen verwachten.
pi_36093441
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:12 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Randstad in Apeldoorn toevallig??
Via hun heb ik ook nog een blauwe maandag bij de belastingdienst gewerkt.

Mijn gesprek ging goed vandaag, ik word morgen of maandag gebeld of ze met me door willen gaan.
En ik kreeg een tegenvaller via de mail.
In het gesprek dat ik had met 2 medewerkers van Centric had, hadden ze het over ongeveer ¤1500,- netto per maand.
Nu staat er ineens in het mailtje ¤1400,- bruto.
Heb er even over teruggemaild, ben benieuwd wat ze zegt.
pi_36095085
Hmm Centric, die zijn ook niet echt geweldig kwa betalen. Ik was een aantal maanden geleden ook bij hun op gesprek en die salarisschalen vielen me daar erg tegen.
quote:
En ik kreeg een tegenvaller via de mail. In het gesprek dat ik had met 2 medewerkers van Centric had, hadden ze het over ongeveer ¤1500,- netto per maand.Nu staat er ineens in het mailtje ¤1400,- bruto
Zo te horen halen ze bij Centric bruto en netto door elkaar. Vind die ¤1400 bruto wel erg weinig. Heb je HBO gestudeerd? De startsalarissen voor HBO'ers ligt denk ik zo rond de ¤1700. Bij de grotere bedrijven (zoals Centric?) zelfs rond de ¤1800. Om wat voor functie gaat het hier eigenlijk?
pi_36096523
Wij zoeken nog collegae in Maarssen (bij Utrecht). Het betreft een medewerker P&O en een teamleider voor het werving en selectie. Die laatste moet echt wel een klinkend CV hebben trouwens.
pi_36097396
Elke vacature roept om een "klinkend CV". Helaas bieden ze vaak te weinig aan voor hetgeen dat ze vragen.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_36101277
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:43 schreef Requim het volgende:
Hmm Centric, die zijn ook niet echt geweldig kwa betalen. Ik was een aantal maanden geleden ook bij hun op gesprek en die salarisschalen vielen me daar erg tegen.
[..]

Zo te horen halen ze bij Centric bruto en netto door elkaar. Vind die ¤1400 bruto wel erg weinig. Heb je HBO gestudeerd? De startsalarissen voor HBO'ers ligt denk ik zo rond de ¤1700. Bij de grotere bedrijven (zoals Centric?) zelfs rond de ¤1800. Om wat voor functie gaat het hier eigenlijk?
MBO ICT Beheer niveau 4.
In eerste instantie begin je als helpdeskmedewerker, maar hoe meer papiertjes je haalt hoe sneller je een andere baan hebt natuurlijk.
pi_36129303
wat verstaan jullie onder ene klinkend cv? is erg afhankelijk van je niveau ook
  zaterdag 18 maart 2006 @ 00:46:32 #200
144436 Afwasborsteldetweede
Voor universeel gebruik
pi_36134111
tvp
Afwasborstel? 'Zie je wel dat zo'n titel werkt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')