wat had ze over de Glorie en dat crackhoer?? dan moeten we elkaar kennen zou je denken......van lang lang geleden...ben benieuwd naar haar picsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:46 schreef Ines.B het volgende:
Tann, Inca is net als ik een vrouw uut Grunn.
Nog meer relativerenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, duidelijk.
Bedankt voor je antwoord.
Achteraf, of over een paar jaar, als je weer in de luwte van je tijdelijke bekendheid jouw normale leven oppakt, ben je dan van plan nog eens de video-banden terug te kijken en nog wat meer te relativeren?
Hoewel je dat met een zekere mate van Groningse nuchterheid ook al tijdens je verblijf daar deed?
Jezus, wat een olifantsgeheugen!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:47 schreef PC eend het volgende:
Jij had het over die verspreking met die sexboerderij, toen vroeg ik of thaise hoeren nog steeds 15 euro per dag kosten (zoals ook chantal zei vlak na dat sexboerderij gebeuren), jij had ff ja moeten zeggen zodat ik dan net als Ingrid 'zoooo heeeej, relaaaaaaxed had kunnen zeggen
Maar jij vatte het persoonlijk op geloof ik
Ik schrok alquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, wat een olifantsgeheugen!![]()
Ik vatte het niet persoonlijk op hoor. Ik weet echt niet wat je moet betalen voor een hoer in Thailand en verder heb ik mbt dit soort zaken een huid zo dik als het eerder genoemde zoogdier.
meerdere redenen, belangrijkste was ik er geen geld voor had, 50 eurie lunch en 50 eurie benzine, verder mocht jos vast niet mee naar binnen en zat ik met oppas en borstvoeding, mocht ze wel mee kon het niet want daar wordt gerookt in huisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:49 schreef crazymamma het volgende:
Waarom was jij er eigenlijk niet bij zaterdag Tann?
Je gaat toch niet vertellen dat je echt geen smak geld van BB hebt gekregen??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:56 schreef tann het volgende:
[..]
meerdere redenen, belangrijkste was ik er geen geld voor had, 50 eurie lunch en 50 eurie benzine, verder mocht jos vast niet mee naar binnen en zat ik met oppas en borstvoeding, mocht ze wel mee kon het niet want daar wordt gerookt in huis
als ik toen wist van de arbeidsinspectie dat jos niet gefilmd mocht worden was ik gegaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:51 schreef SuperMOM het volgende:
Wat had er anders kunnen aflopen als dat je (net zo als nu) je vrijwillig het huis zou verlaten???? Stel je hoort het, je wil bij je vader zijn, stel je hoort het niet en 2 weken later stap je vrijwillig op???
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:56 schreef tann het volgende:
mocht ze wel mee kon het niet want daar wordt gerookt in huis
kheb de videobanden allang terug gezien net zoals ik mn normale leven direcr weer opgepakt heb, en ik zal de banden zeker nog es gaan bekijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, duidelijk.
Bedankt voor je antwoord.
Achteraf, of over een paar jaar, als je weer in de luwte van je tijdelijke bekendheid jouw normale leven oppakt, ben je dan van plan nog eens de video-banden terug te kijken en nog wat meer te relativeren?
Hoewel je dat met een zekere mate van Groningse nuchterheid ook al tijdens je verblijf daar deed?
Ga je wel naar het feest van Joost?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:56 schreef tann het volgende:
[..]
meerdere redenen, belangrijkste was ik er geen geld voor had, 50 eurie lunch en 50 eurie benzine, verder mocht jos vast niet mee naar binnen en zat ik met oppas en borstvoeding, mocht ze wel mee kon het niet want daar wordt gerookt in huis
ja sorry ik kom zo, kan het weer niet bij benen en Jos is nog wakker en wil niet slapen!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Tanja, ik zit tegen je te kleppen op msn, maar volgens mij heb je het razend druk met fok en iedereen![]()
![]()
Een paar duizend startgeld en 75¤ per dag, tochquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef Anitra het volgende:
Van BB word je echt niet rijk als je de winnaar niet bent
Dat zij rookt, hoeft nog niet te betekenen dat Jos ook aan rook mag worden blootgesteldquote:
ga ik weer lekker even meelurken op de PC van mijn lieve vrouw, naast me.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:01 schreef tann het volgende:
ja sorry ik kom zo, kan het weer niet bij benen en Jos is nog wakker en wil niet slapen!!
slaappil gevenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:01 schreef tann het volgende:
[..]
ja sorry ik kom zo, kan het weer niet bij benen en Jos is nog wakker en wil niet slapen!!
Die paar duizend schijn je kwijt te zijn als je vrijwillig opstapt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Een paar duizend startgeld en 75¤ per dag, toch
Ik heb nog wel aanvullend materiaalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:00 schreef tann het volgende:
[..]
kheb de videobanden allang terug gezien net zoals ik mn normale leven direcr weer opgepakt heb, en ik zal de banden zeker nog es gaan bekijken
kheb geen cent gekregen, behalve de normale dag vergoeding die iedereen krijgt, kzit nog steeds zwaar in de leningen, Jos heeft wel geld gekregen wat ze voor haar studie op mag nemen met haar 18e verjaardag, verder weet ik niks van de playboy, maar mn lichaam is nog niet terug op oud niveau, hangt allemaal niet te spreken over mijn.....maar als ik er veel geld voor krijg en van mn leningen af kom......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je echt geen smak geld van BB hebt gekregen??
En hoe zit het trouwens met het Playboy verhaal. Het gerucht deed de ronde dat Hummie een afspraak voor jou met Playboy had geregeld
Ik kreeg de indruk dat zij weg moest vanwege de arbeidsinspectie en neem dus aan dat er wel een deal gemaakt is dat ze het startgeld mocht houden....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die paar duizend schijn je kwijt te zijn als je vrijwillig opstapt.
ik rook nog maar wil nog steeds de longen van jos schoon houden.. geeft niet hoor dat je dat niet begrijptquote:
Jos gaat voorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:01 schreef tann het volgende:
[..]
Psies er zijn zat moeder die roken en dat buiten doen of in keuken!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zij rookt, hoeft nog niet te betekenen dat Jos ook aan rook mag worden blootgesteld![]()
Niet doen hoor, meid.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:03 schreef tann het volgende:
verder weet ik niks van de playboy, maar mn lichaam is nog niet terug op oud niveau, hangt allemaal niet te spreken over mijn.....maar als ik er veel geld voor krijg en van mn leningen af kom......
nee ook geen vergoeding voor josquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Daggeld kregen ze toch?
En mss een vergoeding voor alles rondom Joscelyn zeker?
Het verhaal deed echt de ronde dat Hummie dat had geregeld ofzo... Was dus ook weer flauwekul.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:03 schreef tann het volgende:
verder weet ik niks van de playboy, maar mn lichaam is nog niet terug op oud niveau, hangt allemaal niet te spreken over mijn.....maar als ik er veel geld voor krijg en van mn leningen af kom......
als dat zo was had ik dat wel gezegdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef Falco het volgende:
Je mag ook zeggen dat je geen zin had in dat hele Hotelgebeuren Tanja. Ik vind het ook een slap aftreksel van de echte BB.
PC eend heeft een geweldig filmpje gemaakt op end van BB5!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:06 schreef crazymamma het volgende:
PC, ik dacht eigenlijk dat jij van alle bewoners wel een filmpje zou maken, net als dat van Linda.
Zou wel leuk zijn geweest.
Dan zul je haar de hele dag binnen moeten houden ben ik bang... en zelfs dan lukt het nog niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:05 schreef tann het volgende:
[..]
ik rook nog maar wil nog steeds de longen van jos schoon houden..
klopt en nee pc ik ga niet naar joostquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef Anitra het volgende:
Van BB word je echt niet rijk als je de winnaar niet bent
Kan me goed voorstellen dat je thuis bleef Tann, het is een smak geld, maar ook een lange rit en alles.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Een paar duizend startgeld en 75¤ per dag, toch
Zowiezo zijn alle filmpjes van Pc eend kei gaaf!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
PC eend heeft een geweldig filmpje gemaakt op end van BB5!!
Ik dacht toch echt dat de opluchting van Tanja's gezicht was af te lezenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:08 schreef crazymamma het volgende:
Vond je het trouwens niet vervelend dat je niet aan de andere bewoners mocht vertellen dat je opstapte?
Ja, weet ik, hij heeft meerdere mooie filmpjes gemaakt............quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
Was wel het plan, maar is er niet van gekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:06 schreef crazymamma het volgende:
PC, ik dacht eigenlijk dat jij van alle bewoners wel een filmpje zou maken, net als dat van Linda.
Zou wel leuk zijn geweest.
hoe er over me gepraat werd, ik wist dat het gebeurde maar niet op die manierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:03 schreef Arcee het volgende:
Hé Tan, wat vond je het meest opmerkelijk om terug te zien?
Ik heb alleen die gezien en onthouden want dat daar moest je echt de zakdoekjes bij houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zowiezo zijn alle filmpjes van Pc eend kei gaaf!
Daar is nu in dit topic niets meer van te merkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
Maar ik had niet het idee dat iemand hier daar behoefte aan had en het is vrij veel werk
ik moest niet weg van de arbeidsinspectie dat was mij keus omdat ik niet kon leven met 8 uur dat ik uit de kamer mocht tot einde programma wat ik per 2 uur moest opnemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat zij weg moest vanwege de arbeidsinspectie en neem dus aan dat er wel een deal gemaakt is dat ze het startgeld mocht houden....
Ik heb me op zitten vreten achter de pc, dat geroddel en achterbakse gedoe als je dan weer in de buurt wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
hoe er over me gepraat werd, ik wist dat het gebeurde maar niet op die manier![]()
Concreet voorbeeld?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
hoe er over me gepraat werd, ik wist dat het gebeurde maar niet op die manier![]()
Was er geen achterdeurtje ofzo... Naar buiten buiten beeld dus?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:11 schreef tann het volgende:
[..]
ik moest niet weg van de arbeidsinspectie dat was mij keus omdat ik niet kon leven met 8 uur dat ik uit de kamer mocht tot einde programma wat ik per 2 uur moest opnemen
klopt, ik ben ook niet het huis ingegaan voor het geld, pas toen ik boven de pot hing met mn weeen dacht ik dat dat geld wel verrekte handig zou zijn, maar pas toen zag ik de $ tekensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Hé Tanja.. was jij het die zei dat je niet zo op de hoofdprijs zat te wachten omdat je dat dan toch moet opeten ipv een uitkering te krijgen?
Daar heeft iedereen aan mee gedaan en kom je volgens mij ook echt niet onderuit als je zo lang met een grote groep mensen zit opgescheept. Ik vind het niet vreemd in ieder geval. In het dagelijkse leven gebeurt het ook.. reken daar maar op.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb me op zitten vreten achter de pc, dat geroddel en achterbakse gedoe als je dan weer in de buurt was
Had ik dat maar eerder geweten, had het al eens aan je willen vragen tijdens BB.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was wel het plan, maar is er niet van gekomen![]()
had ik van Tanja wel moeten doen eigenlijk he![]()
Maar ik had niet het idee dat iemand hier daar behoefte aan had en het is vrij veel werk
Oh ja, daar mag je niet over praten.quote:
kzal er nog es over nadenken, maar ik weet wel zeker dat ik niet aantrekkelijk genoeg ben voor playboy, dat uitgezakte lijf van me en die drugskop zoals iemand zei hier....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet doen hoor, meid.
Zoiets achtervolgt je je hele leven, kijk maar naar Viola Holt nu.
Deze is nog steeds de beste en zeker aan te raden om te bekijken, Tanja:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:07 schreef Anitra het volgende:
nee dat was nou de grap tussen mij en BB, we wouden ze aangenaam verassen omdat ze me liever zagen gaan, had erg veel lol toen, helemaal toen ik eten weg MOEST gooienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:08 schreef crazymamma het volgende:
Vond je het trouwens niet vervelend dat je niet aan de andere bewoners mocht vertellen dat je opstapte?
Vind je het gek dat dat bij velen ook in het verkeerde keelgat schoot? Ik bedoel, het is toch veel beter als je zelf een grote prijs wint en dus niet meer van de sociale dienst hoeft te leven. Dat leek jij toen dus anders te zien. Velen begrepen dat vanzelfsprekend niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:12 schreef tann het volgende:
[..]
klopt, ik ben ook niet het huis ingegaan voor het geld, pas toen ik boven de pot hing met mn weeen dacht ik dat dat geld wel verrekte handig zou zijn, maar pas toen zag ik de $ tekens
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, daar mag je niet over praten.
Het is een paar keer op de streams voobij gekomen, maar ik ben niet zo'n geheelonthouder. *
* Als in: Iemand die alles onthoudt.
Voor ons was dat het enorme NADEEL dat Rob dus mocht blijven die avondquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
[..]
nee dat was nou de grap tussen mij en BB, we wouden ze aangenaam verassen omdat ze me liever zagen gaan, had erg veel lol toen, helemaal toen ik eten weg MOEST gooien
Rob is een gigant!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor ons was dat het enorme NADEEL dat Rob dus mocht blijven die avond
Nee nee niet voor mij ik was Rob fan (kom maar op met die bak strontquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd het vresenlijkste moment uit BB. Dat had echt voor de ommekeer kunnen zorgen. Volgens mij was het dan een heel ander programma geworden. Vreemde beslissing van BB om het toen te laten blijven..................quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
wat heb je dan aan dat geld, reken maar niet dat je daar leuke dingen van mag doen, zij rekenen uit hoeveel jaar je daarmee moet doen op basis van een sociale uitkering, zonde van et geld toch, je kan geen huis kopen of niksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat dat bij velen ook in het verkeerde keelgat schoot? Ik bedoel, het is toch veel beter als je zelf een grote prijs wint en dus niet meer van de sociale dienst hoeft te leven. Dat leek jij toen dus anders te zien. Velen begrepen dat vanzelfsprekend niet.
Rob was echt wel de meest achterbakse lul die in het huis heeft rond gelopen. Buiten BB kan het best een leuke vent zijn, maar in het huis was het een gigantische smeerlap.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee nee niet voor mij ik was Rob fan (kom maar op met die bak stront)
Maar je hebt echt wel meer dan als je een uitkering hebt... én je leeft niet op kosten van de maatschappij. Maar dat maakt je dus niet uitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:21 schreef tann het volgende:
[..]
wat heb je dan aan dat geld, reken maar niet dat je daar leuke dingen van mag doen, zij rekenen uit hoeveel jaar je daarmee moet doen op basis van een sociale uitkering, zonde van et geld toch, je kan geen huis kopen of niks
Hahaha!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:21 schreef tann het volgende:
wat heb je dan aan dat geld, reken maar niet dat je daar leuke dingen van mag doen, zij rekenen uit hoeveel jaar je daarmee moet doen op basis van een sociale uitkering, zonde van et geld toch, je kan geen huis kopen of niks
Nee, het schijnt dat je een bepaald bedrag per maand mag opmaken. Anders kom je te snel weer bij de sociale dienst aankloppen en dat pikken ze niet. Enigszins terecht wel trouwens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:23 schreef crazymamma het volgende:
Je kunt toch met dat geld doen wat je wil, alleen krijg je dan geen uitkering meer.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
Nu weet ik 100% zeker dat het Tanja is.![]()
...Of er een tijd van leven en gaan werken of een andere domme actie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:23 schreef crazymamma het volgende:
Je kunt toch met dat geld doen wat je wil, alleen krijg je dan geen uitkering meer.
ja toch??? laten we realistisch blijven, en sorry dat ik daarmee mensen pissig heb gemaakt, maar tis echt waar!!! dan had ik het liever aan mappa mondo gegevenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
Nu weet ik 100% zeker dat het Tanja is.![]()
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lachquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze is nog steeds de beste en zeker aan te raden om te bekijken, Tanja:
http://morzzz.student.utwente.nl:8000/;stream.nsv
edit: werkt niet meer, maar vraag PC eend maar even naar huil, bid, werk enzo.
De sociale dienst stelt een plan op hoelang je met het geld moet doen volgens hun. Doe je dat niet en is je geld op omdat je jezelf een vakantie gegeven heb of dat ene boterhammetje extra dan kan je fluiten naar je uitkering tot dat hun zeggen dat je weer geld van de sociale dienst kan krijgen omdat je volgens hun er langer mee had kunnen doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je hebt echt wel meer dan als je een uitkering hebt... én je leeft niet op kosten van de maatschappij. Maar dat maakt je dus niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |