ik rook nog maar wil nog steeds de longen van jos schoon houden.. geeft niet hoor dat je dat niet begrijptquote:
Jos gaat voorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:01 schreef tann het volgende:
[..]
ja sorry ik kom zo, kan het weer niet bij benen en Jos is nog wakker en wil niet slapen!!
Psies er zijn zat moeder die roken en dat buiten doen of in keuken!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zij rookt, hoeft nog niet te betekenen dat Jos ook aan rook mag worden blootgesteld![]()
Niet doen hoor, meid.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:03 schreef tann het volgende:
verder weet ik niks van de playboy, maar mn lichaam is nog niet terug op oud niveau, hangt allemaal niet te spreken over mijn.....maar als ik er veel geld voor krijg en van mn leningen af kom......
nee ook geen vergoeding voor josquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Daggeld kregen ze toch?
En mss een vergoeding voor alles rondom Joscelyn zeker?
Het verhaal deed echt de ronde dat Hummie dat had geregeld ofzo... Was dus ook weer flauwekul.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:03 schreef tann het volgende:
verder weet ik niks van de playboy, maar mn lichaam is nog niet terug op oud niveau, hangt allemaal niet te spreken over mijn.....maar als ik er veel geld voor krijg en van mn leningen af kom......
als dat zo was had ik dat wel gezegdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef Falco het volgende:
Je mag ook zeggen dat je geen zin had in dat hele Hotelgebeuren Tanja. Ik vind het ook een slap aftreksel van de echte BB.
PC eend heeft een geweldig filmpje gemaakt op end van BB5!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:06 schreef crazymamma het volgende:
PC, ik dacht eigenlijk dat jij van alle bewoners wel een filmpje zou maken, net als dat van Linda.
Zou wel leuk zijn geweest.
Dan zul je haar de hele dag binnen moeten houden ben ik bang... en zelfs dan lukt het nog niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:05 schreef tann het volgende:
[..]
ik rook nog maar wil nog steeds de longen van jos schoon houden..
klopt en nee pc ik ga niet naar joostquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef Anitra het volgende:
Van BB word je echt niet rijk als je de winnaar niet bent
Kan me goed voorstellen dat je thuis bleef Tann, het is een smak geld, maar ook een lange rit en alles.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Een paar duizend startgeld en 75¤ per dag, toch
Zowiezo zijn alle filmpjes van Pc eend kei gaaf!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
PC eend heeft een geweldig filmpje gemaakt op end van BB5!!
Ik dacht toch echt dat de opluchting van Tanja's gezicht was af te lezenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:08 schreef crazymamma het volgende:
Vond je het trouwens niet vervelend dat je niet aan de andere bewoners mocht vertellen dat je opstapte?
Ja, weet ik, hij heeft meerdere mooie filmpjes gemaakt............quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:07 schreef Anitra het volgende:
[..]
PC eend heeft een geweldig filmpje gemaakt op end van BB5!!
Was wel het plan, maar is er niet van gekomenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:06 schreef crazymamma het volgende:
PC, ik dacht eigenlijk dat jij van alle bewoners wel een filmpje zou maken, net als dat van Linda.
Zou wel leuk zijn geweest.
hoe er over me gepraat werd, ik wist dat het gebeurde maar niet op die manierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:03 schreef Arcee het volgende:
Hé Tan, wat vond je het meest opmerkelijk om terug te zien?
Ik heb alleen die gezien en onthouden want dat daar moest je echt de zakdoekjes bij houdenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zowiezo zijn alle filmpjes van Pc eend kei gaaf!
Daar is nu in dit topic niets meer van te merkenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
Maar ik had niet het idee dat iemand hier daar behoefte aan had en het is vrij veel werk
ik moest niet weg van de arbeidsinspectie dat was mij keus omdat ik niet kon leven met 8 uur dat ik uit de kamer mocht tot einde programma wat ik per 2 uur moest opnemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat zij weg moest vanwege de arbeidsinspectie en neem dus aan dat er wel een deal gemaakt is dat ze het startgeld mocht houden....
Ik heb me op zitten vreten achter de pc, dat geroddel en achterbakse gedoe als je dan weer in de buurt wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
hoe er over me gepraat werd, ik wist dat het gebeurde maar niet op die manier![]()
Concreet voorbeeld?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:10 schreef tann het volgende:
[..]
hoe er over me gepraat werd, ik wist dat het gebeurde maar niet op die manier![]()
Was er geen achterdeurtje ofzo... Naar buiten buiten beeld dus?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:11 schreef tann het volgende:
[..]
ik moest niet weg van de arbeidsinspectie dat was mij keus omdat ik niet kon leven met 8 uur dat ik uit de kamer mocht tot einde programma wat ik per 2 uur moest opnemen
klopt, ik ben ook niet het huis ingegaan voor het geld, pas toen ik boven de pot hing met mn weeen dacht ik dat dat geld wel verrekte handig zou zijn, maar pas toen zag ik de $ tekensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Hé Tanja.. was jij het die zei dat je niet zo op de hoofdprijs zat te wachten omdat je dat dan toch moet opeten ipv een uitkering te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |