quote:Op maandag 30 januari 2006 23:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat zou eigenlijk een reden zijn om Camino te gebruiken ipv Firefox? Ik ben erg gewend aan Firefox (gebruik het ook al jaren in Windows en Ubuntu), dus zal wellicht niet overstappen, maar vroeg het me laatst af.
Het weer enzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:14 schreef super-muffin het volgende:
widgetset? Wat is dat?
Fn + backspacequote:Op maandag 30 januari 2006 23:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dag nietzman. Oh, ik mis delete. Die had best nog even boven end gepast. Het weglaten van insert voorkomt wel veel ergernis.
Held.quote:
Doet-ie het alweer?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er bestaan op een Mac geen ergenissen zonder oplossingen
Ja mien jong.quote:
Met mij?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:21 schreef nietzman het volgende:
[quote]Op maandag 30 januari 2006 23:19 schreef skiczukie het volgende:
Ah.Heei, alles goed kerel.
[/quoteJa mien jong.
Moest vanmorgen om half tien op school zijn en werd om elf uur wakker. Heerlijk.
Maar de klas had al wel lootjes getrokken om te bepalen met wie ze moesten klussen in de projectweek. Drie keer raden met wie ik moet, hint: Betty vond het geen goed idee.
Ik moet alle vage functies nog maar eens ontdekken. Zo zit er tussen het appeltje en home ook een knopje waar ik zo eens op ga drukken, kijken wat er gebeurt. En bij alt staat ook een vreemd tekentje, dat doet vast ook iets spannends.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er bestaan op een Mac geen ergenissen zonder oplossingen
Maar dat boek gaat uit van Project Builder en niet van Xcode. Is dat niet vervelend?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:22 schreef Anthraxx het volgende:
Cocoa programming for MacOSX, 2nd edition.
Aaron Hillegass
ISBN 0-321-21314-9
Uitgever Addison-Wesly
Printed on recycled paper.
Ik vond hem erg prettig werken
Hoi Nietzmanquote:Op maandag 30 januari 2006 23:15 schreef nietzman het volgende:
Hoi Apple vrinden!
Jaquote:
alles goed! ?quote:
Uiteraard, gij?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:27 schreef XL het volgende:
alles goed! ?
Niet zo goed, leuk dat je het vraagt.quote:
Ik wil eigenlijk een boek dat alles uitlegt aan de hand van Xcode 2.2 en gelijk Universal Binaries behandelt. Maar die zijn nog niet geschrevenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dat boek gaat uit van Project Builder en niet van Xcode. Is dat niet vervelend?
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gerke.
Ze wouden me met die Linda opschepen. Amahoela.
Eh, ik werk hier gewoon met Xcode (pre 2.0quote:Op maandag 30 januari 2006 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dat boek gaat uit van Project Builder en niet van Xcode. Is dat niet vervelend?
Wat is een pitcher?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:32 schreef XL het volgende:
[..]
Niet zo goed, leuk dat je het vraagt.
Ik heb zojuist 2 pitchers Grolsch gedronken en ik kon net al niet eens meer fietsen in de gang van de flat (dat ding is 4 stoeptegels breed). Volgens mij komt het door het Franse flutbier van voirige week.
1 pitcher is drie pinten. Als je Nederlands schuimt.quote:
Project Builder is de hele oude versie van Xcode. Loopt dat niet spaak (dat ze het bijvoorbeeld over een menuutje of een schermpje hebben in Project Builder die niet bestaat in Xcode)?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh, ik werk hier gewoon met Xcode aan de hand van het boek hoor.
Via Xcode werk je met Interface Builder.
Pinten uiteraard volgens het Engels principe.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:35 schreef XL het volgende:
[..]
1 pitcher is drie pinten. Als je Nederlands schuimt.
Linda zit te miepen dat ze overspannen is. Maar dat wil ook wel met haar schreeuwerige bekschijterij.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:33 schreef skiczukie het volgende:![]()
Hou je me wel een beetje op de hoogte okee?
Ok tof.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:36 schreef Anthraxx het volgende:
C++ kennis is voldoende aangezien er een Objective-C boek bij Xcode geleverd wordt door Apple. Ik had het binnen een uur door hoe Objective-C ongeveer werkt
We zouden eigenlijk dagelijks een Fransoos een kopje kleiner moeten maken totdat ze beloven hun kattenpis niet meer te exporteren.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:32 schreef XL het volgende:
Volgens mij komt het door het Franse flutbier van voirige week.
Dat zouden we moeten doen ja!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk dagelijks een Fransoos een kopje kleiner moeten maken totdat ze beloven hun kattenpis niet meer te exporteren.
Wat doe je hier dan? He? Nou? Nou?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok tof.
Nu nog wachten tot ik m'n Mac terug heb
Ik heb vandaag nog een PowerMac open gemaakt hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? He? Nou? Nou?
Bewijs het maar.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een PowerMac open gemaakt hoor.
Je exif-info klopt niet!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Tijn het volgende:
Het gaat superhandig, met een simpel hendeltje komt de zijkant eraf
PowerMac G5
Vanaf deel hoeveel?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Geqxon het volgende:
Te veel posts gemist, ik ga eens even alles lezen.
En je bent dus níet weg.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb alleen van dit topic veel posts gemist.
Er is toch ook een iPod-reeks voor Apple Wannabees?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:46 schreef iDex het volgende:
[..]
hij heeft als excuus om hier te posten een ipod gekocht
Welterusten mijn favoriete brouwmeester genieter, apple knuffelnewbie en langharig tuigquote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga eens slapen. Als ik morgen wakker word, verwacht ik wel dat jullie gewoon nog in deel 32 zitten. Anders ben ik het eerste half uur van mijn dag weer bezig met lezen. Hoewel, als dit topic in de tussentijd nog vol raakt, zal er ook vast niet veel zinnigs in staan.
2 pitchers Grolsch, jeweettoch!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga eens slapen. Als ik morgen wakker word, verwacht ik wel dat jullie gewoon nog in deel 32 zitten. Anders ben ik het eerste half uur van mijn dag weer bezig met lezen. Hoewel, als dit topic in de tussentijd nog vol raakt, zal er ook vast niet veel zinnigs in staan.
Brouwmeester.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welterusten mijn favoriete brouwmeester genieter, apple knuffelnewbie en langharig tuig
Neeh, inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Geqxon het volgende:
Jemig, moeten we daar weer over beginnen?
Ik heb gefaald, mijn meesterquote:Op maandag 30 januari 2006 23:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Brouwmeester.Apple.
Kort haar.
Je zit wel op het randje, jij tweakerquote:Op maandag 30 januari 2006 23:50 schreef Anthraxx het volgende:
Dit is een toffe Dashboard widget trouwens: http://www.islayer.net/viewWidget.php?id=21.
weeral.. alsof dat iets slechts is....quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef Geqxon het volgende:
Jemig, moeten we daar weer over beginnen?
Op het randje van wat?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je zit wel op het randje, jij tweaker
Maar toch moeten we eens zuipen. Geen Brouwmeester.quote:
Even een nuchtere post tussendoor:quote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op het randje van een nerd zijn
Btw: Ik heb stiekem ook een CPU-meter
Moet jij niet morgen om 9 uur bij Gerco zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef nietzman het volgende:
Weltrusten krulliewullie.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:05 schreef nietzman het volgende:
Projectweek dog.
Moet om half tien ergens zijn. Kziewel.
DT770's! Die zijn relaxedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:07 schreef Slarioux het volgende:
De verhouding mp3-speler / koptelefoon is echt compleet omgedraaid. Vroeger had ik van die oorwurmen en een heule grote My First Sony. Nu heb ik een Nano en een soort oorwarmers met boxjes erin.
[[url=http://images.nder.be/dvcn/570]afbeelding][/url]
Waar je tegenwoordig al niet geil van kunt worden..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Men lacht mij ook altijd uit. Ik heb ook van die grote koptelefoons met daaraan een MDspeler. Iedereen vindt het hilarisch behalve een jongen op mijn studie die geilt op meisjes met koptelefoons.
Ach, er zijn hier verschillende mannen die geil worden van een vrouw met een Mac...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:24 schreef De_Hertog het volgende:
Waar je tegenwoordig al niet geil van kunt worden..
Letterlijk geilen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Men lacht mij ook altijd uit. Ik heb ook van die grote koptelefoons met daaraan een MDspeler. Iedereen vindt het hilarisch behalve een jongen op mijn studie die geilt op meisjes met koptelefoons.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:30 schreef ChOas het volgende:
So, Bill Gates dies, and goes to Heaven, and he meets up with Saint Peter, and says "Hey, it's Bill, I'm just going to go on in." And Saint Peter says, "Sorry Bill, everyone is equal here. You need to stand in line like everyone else."
Begrudgingly, Bill Gates walks to the end of the enormous line, but as he's waiting to get into Heaven, a limo drives up, and there in the limo is Steve Jobs! Now, Bill Gates is furious, so he walks up to Saint Peter and complains, "Hey! I thought you said everyone was equal here! But, I just saw Steve Jobs, yeah, Steve Jobs roll with a limo!"
Saint Peter laughs, and responds, "Oh no, that wasn't Steve Jobs. That was God, he only thinks he's Steve Jobs."
Het is niet dat ie m niet omhoog krijgt als meisjes geen koptelefoon ophebben ofzo. Ach wat weet ik ervan, ik zou met een stok nog niet aan m zitten en hij is momenteel op uitwisseling in Singapore. Hij vindt het schattig, omdat meisjes er nog liever en kleiner en kwetsbaarder uitzien met een enorme koptelefoon, denk ik.quote:
Ah, dat is mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is niet dat ie m niet omhoog krijgt als meisjes geen koptelefoon ophebben ofzo. Ach wat weet ik ervan, ik zou met een stok nog niet aan m zitten en hij is momenteel op uitwisseling in Singapore. Hij vindt het schattig, omdat meisjes er nog liever en kleiner en kwetsbaarder uitzien met een enorme koptelefoon, denk ik.
Mag ik bij jou in de kast komen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:25 schreef nietzman het volgende:
Mag ik bij deze ook uit de kast komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |