Als Sufjan ook komt (wat tie niet doet natuurlijk), kom ik ook. Slechte timing, maar stel je voor, een festival waar je Sufjan, Massive Attack, Belle and Sebastian, Urban Dance Squad en nog een hoop kan zien (Gomez? Johan?) doe ik graag aan mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Michigan is vrijwel identiek, maar als je het mij vraagt toch een stuk minder dan Illinois.
Zou hem ook wel graag willen aanschouwen, op Lowlands ofzo. Weet niet of dat mogelijk is verder.
In the devils territoryquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:56 schreef Evertje het volgende:
Ik kijk geen reclame, om welk nummer gaat het?
En hier is hij te zien:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef TheRuud het volgende:
[..]
In the devils territoryErg mooie reclame met sufjans muziek eronder.
edit: spuit 11
Het zou echt kut zijn als ie op Lowlands zou komen, dat schaadt zijn imagoquote:Op maandag 1 mei 2006 19:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Michigan is vrijwel identiek, maar als je het mij vraagt toch een stuk minder dan Illinois.
Zou hem ook wel graag willen aanschouwen, op Lowlands ofzo. Weet niet of dat mogelijk is verder.
Ben erg benieuwd hoe dit zich in de toekomst gaat manifesteren.quote:Yeah, because I think there is something very "easy listening" about my music. My colleague at Asthmatic Kitty, Michael Kaufman, comes from a noise/improv scene, and he's always making fun of me for being so accessible. He's been challenging me to sort of undermine that, how to responsibly sabotage the listenability of my music in order to challenge it. And I think right now, creatively, I need to go somewhere where I'm taking greater risks.
Het is dus toch Sufjan! Dat dacht ik al!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
heb net zijn album gedownd nadat ik ff op de Ster heb gekeken van wie de muziek is bij die SNS reclame. Sufjan![]()
(verkapte tvp
)
Mee eensquote:Op zondag 21 mei 2006 01:21 schreef nozem het volgende:
Vandaag ontdekt. Een erg fijne ontdekking moet ik zeggen.![]()
Nu alquote:Op zondag 21 mei 2006 01:21 schreef nozem het volgende:
Vandaag ontdekt. Een erg fijne ontdekking moet ik zeggen.![]()
Er is zoveel muziek dat je soms wel eens wat over het hoofd ziet. Ik ben er van overtuigd dat er nog een berg goede muziek op me ligt te wachten, klaar om ontdekt te worden. Dat is een aangename gedachte, nietwaar?quote:
Uhm, juist. Maar deze plaat was al redelijk bekend.... midden vorig jaarquote:Op zondag 21 mei 2006 18:22 schreef nozem het volgende:
[..]
Er is zoveel muziek dat je soms wel eens wat over het hoofd ziet. Ik ben er van overtuigd dat er nog een berg goede muziek op me ligt te wachten, klaar om ontdekt te worden. Dat is een aangename gedachte, nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |