Het is niet zozeer de productie alswel het veelvuldig gebruik van koortjes dat de plaat inderdaad een theatraal karakter geeft. Kan me goed voorstellen dat 't als storend kan worden ervaren, al vind ik het prachtig. Ik vind wel dat Sufjan het de komende platen niet meer op deze manier moet aanpakken, de overkill ligt immers snel op de loer.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:19 schreef beautiful_world het volgende:
Illinois heb ik net gekocht en zit hem te luisteren. Moet zeggen staan mooie nrs op maar ik vind de productie een beetje te musical achtig. Moet hem nog vaker luisteren hoor.. tot nu toe. prachtige nrs productie wat minder.
en Grobbel je laaste link werkt niet..?!
Sevens Swans is vrijwel kaal wat betreft koortjes e.d.quote:Op zondag 30 april 2006 11:47 schreef beautiful_world het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het ook erg mooi vind. Probleem is dat ik het wel zat ben na 6 nrs waardoor ik niet echt het album kan afluisteren. Hoe zijn de eerdere albums?
Als Sufjan ook komt (wat tie niet doet natuurlijk), kom ik ook. Slechte timing, maar stel je voor, een festival waar je Sufjan, Massive Attack, Belle and Sebastian, Urban Dance Squad en nog een hoop kan zien (Gomez? Johan?) doe ik graag aan mee.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Michigan is vrijwel identiek, maar als je het mij vraagt toch een stuk minder dan Illinois.
Zou hem ook wel graag willen aanschouwen, op Lowlands ofzo. Weet niet of dat mogelijk is verder.
In the devils territoryquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:56 schreef Evertje het volgende:
Ik kijk geen reclame, om welk nummer gaat het?
En hier is hij te zien:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:45 schreef TheRuud het volgende:
[..]
In the devils territoryErg mooie reclame met sufjans muziek eronder.
edit: spuit 11
Het zou echt kut zijn als ie op Lowlands zou komen, dat schaadt zijn imagoquote:Op maandag 1 mei 2006 19:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Michigan is vrijwel identiek, maar als je het mij vraagt toch een stuk minder dan Illinois.
Zou hem ook wel graag willen aanschouwen, op Lowlands ofzo. Weet niet of dat mogelijk is verder.
Ben erg benieuwd hoe dit zich in de toekomst gaat manifesteren.quote:Yeah, because I think there is something very "easy listening" about my music. My colleague at Asthmatic Kitty, Michael Kaufman, comes from a noise/improv scene, and he's always making fun of me for being so accessible. He's been challenging me to sort of undermine that, how to responsibly sabotage the listenability of my music in order to challenge it. And I think right now, creatively, I need to go somewhere where I'm taking greater risks.
Het is dus toch Sufjan! Dat dacht ik al!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
heb net zijn album gedownd nadat ik ff op de Ster heb gekeken van wie de muziek is bij die SNS reclame. Sufjan![]()
(verkapte tvp
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |