As usualquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg goed in dingen verpesten![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet zó goed gaat met mijn opleiding
quote:Ik weet genoeg.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ben blij dat jullie er zijn, alleen met Bupa in 1 topic is:![]()
Ik dacht heel even dat hetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:43 schreef pberends het volgende:
Op het randje van perfect:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb gewoon alle studiepunten gehaald, die ik tot nu toe kon halen!
Ja, meestal zorgen we er ook wel voor dat er minstens twee mensen bijblijven. Maar het kan wel eens fout gaanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ben blij dat jullie er zijn, alleen met Bupa in 1 topic is:![]()
Good for youquote:
De beveiliging was zonet niet ter plekke! Maar gelukkig liep het niet uit de hand.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, meestal zorgen we er ook wel voor dat er minstens twee mensen bijblijven. Maar het kan wel eens fout gaan![]()
Nee, Sylvie zal nooit vrijgezel zijn, zij wel:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat hetSylvie
was
![]()
quote:Simon Atlee
Simon Atlee (October 9, 1971 – December 26, 2004) was a British fashion photographer and the boyfriend of the supermodel Petra Nemcova whom he frequently photographed. He was killed in the 2004 Indian Ocean earthquake.
quote:
En wat zeg je dan?quote:
om deze nog maar een keer aan te halenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:34 schreef Zhenar het volgende:
Maar in ShowChat?!?!?Dan met je echt een freak zijn, wil je daar
lurken
![]()
![]()
Dank je wel voor je compliment, niksanquote:
Ik weet niet over wie je het hebt, maar diegene is in ieder geval méér man dan Albert.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:56 schreef niksan het volgende:
Albert:" Een echte man, een echte bink"
oh please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |