nu niet meerquote:
het was voor mij alweer een jaar geleden dat ik er 1 gehad hebquote:Op maandag 30 januari 2006 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is het al even toch...
Kut is dat, behalve dat je brak wakker word wil je ook nog es weten hoe die droom zou aflopenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:20 schreef BoJo het volgende:
zo voel me gaar, lag echt diep te dromen toen de wekker ging![]()
nou eigenlijk niet...twas meer een nachtmerriequote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Kut is dat, behalve dat je brak wakker word wil je ook nog es weten hoe die droom zou aflopen
Dan is het toch alleen maar goed?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou eigenlijk niet...twas meer een nachtmerrie![]()
ben douchen en werken
beterschapquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:52 schreef Zonda_F het volgende:
dikke koppijn en een heftige nekkramp nog hier
Ik kan niet meer langer slapen
Het kan makkelijker en gratisquote:Op maandag 30 januari 2006 23:03 schreef BoJo het volgende:
voor diegene die net zo lui als ik waren
[..]
bij de eerste nachtclub stranden we al denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:51 schreef PeuRac het volgende:
Bo, ik zou wel eens willen zien hoe jij en die maat van je samen naar Dakar zouden gaan![]()
Waarom ook nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij de eerste nachtclub stranden we al denk ik![]()
mjah geen zin in die moeite, zag een tel nr op de bekeuring staan voor dat regio team.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het kan makkelijker en gratisGewoon een bezwaarschrift indienen voordat je betaald, met wat geluk krijg je dan een foto thuis, ik heb er al een aantal liggen hier
Ik zou gewoon geen 4.50 lappen voor een foto waar ik al minimaal 30 euro heb betaaldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah geen zin in die moeite, zag een tel nr op de bekeuring staan voor dat regio team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |