ben het niet vaak met je oneens, maar nu zeker welquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na de zomer vakantie en in het begin van het nieuwe jaar zijn altijd de rustigste periodes qua auto verkopen, juist voor de zomervakantie en voor kerst willen mensen een andere auto.
ik iets met 784 Nm in een auto.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:59 schreef lipje het volgende:
grr ik heb iets met 784 liter laadruimte![]()
dat klinkt beterquote:
Er is een verschil tussen verkopen en afleverenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:46 schreef vlad het volgende:
[..]
ben het niet vaak met je oneens, maar nu zeker wel
voor kerst zakt de markt in elkaar omdat de mensen wachten tot het nieuwe jaar met het kopen van een nieuwe auto. Omdat het je dan een jaar inruilwaarde scheelt.
Ik heb 7 jaar bij een autopoetserij en in de garage gewerkt en weet wel waar ik het over heb. En toevallig ben ik gister nog langs geweest bij die twee bedrijven, en daar heb ik nog een hele poos met mijn ex-baas staan praten over dat hij het nu zo druk had.![]()
Ik weet nog dat ik juist rond november en december weinig hoefde te werken altijd![]()
voor de zomer vakantie klopt trwouens wel![]()
ik ben nog aan het bijlezne, geen SCOP van mijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:01 schreef lipje het volgende:
[..]
dat klinkt beter
Of de alexxxxx sc met een john deere en 784 cc
als de OP klaar is wel jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
dan moet deze maar ff vol gekwakt worden of niet
hij is een beetje wazig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
ik vind trouwens dat ik een mooie avatar heb, maar dat zal niet iedereen het met me eens zijn![]()
ik vind m oerlelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
ik vind trouwens dat ik een mooie avatar heb, maar dat zal niet iedereen het met me eens zijn![]()
Klopt, dat is het orgineel ook, de foto is van een rijdende auto in een bocht op hoge snelheid waarbij hij nog omhoog wipt over een kerbstone ookquote:
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen verkopen en afleverenmijn ervaring is dat het de 1e en 2e week van het nieuwe jaar heel druk is met afleveren, maar dat de verkopen altijd een beetje inzakken en dat dat richting de zomer langzaam weer opkrabbelt.
ik mis de rest van de autoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
Geef 't origineel eens, zal ik 'n scherpe avatar voor je maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, dat is het orgineel ook, de foto is van een rijdende auto in een bocht op hoge snelheid waarbij hij nog omhoog wipt over een kerbstone ook![]()
Al die balletjes op de bedrijfswagen RAIquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:07 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
heb nooit contact met verkopersalleen ruzie
![]()
![]()
ik heb een gruwelijk persthekel aan verkopers. zeker als ze van IVA driebergen komen![]()
ze weten alles denken ze, maar ondertussen weten ze niet eens wat v-tec is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |