quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:40 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult, hij zal wel wat meer te vrezen gehad hebben van de politie dan alleen een kapot achterlicht
[..]
Knuffeldieren... wat een breezah figuur moet dat geweest zijn
Grafiti op het wegdek valt dat niet onder vandalisme..... oppakken dat tuig
Er mocht opok al geen vuurwerk afgestoken worden
![]()
![]()
Was het goddomme 31 december dan?
de stijl van zijn vrienden zegt genoeg over deze jongen...... niks aan verloren gegaan.
Hoop dat de bestuurder niet te veel lakschade heeft en er geen emotionele problemen aan overhoudt
Niks aan verloren gegaan, dat blijkt uit de racties van vrienden en ouders.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:00 schreef Indirah het volgende:
[..]
Eh heb jij al kids van jezelf?
okeey mooi danDenk eens na met je *niks aan verloren gegaan*
Als dat eikeltje niet weggefietst was voor de politie, op het verkeer gelet had, en zijn verlichting aangehad had, was dit ook niet gebeurd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef buachaille het volgende:
Wat een verschrikkelijk gezeik hier zeg. Dat joch was 13 jaar. De doodstraf lijkt me toch wel een beetje zwaar voor iemand van 13 die zonder licht fietst. Daarnaast als die bitch gewoon 30 had gereden op dat kruispunt dan had dat baasje nog geleefd. Wat mij betreft mag dat wijf een flinke douw krijgen van de rechter.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef buachaille het volgende:
Wat een verschrikkelijk gezeik hier zeg. Dat joch was 13 jaar. De doodstrafzelfmoord lijkt me toch wel een beetje zwaar voor iemand van 13 die zonder licht fietst. Daarnaast als die bitch gewoon 30 had gereden op dat kruispunt dan had dat baasje nog geleefd. Wat mij betreft mag dat wijf een flinke douw krijgen van de rechter.
Oh deze mevrouw heeft dus niet te hard geredenquote:Van de Braak weet dat er een gerucht rondgaat dat de automobiliste te hard zou hebben gereden. "De politie doet daar onderzoek naar. Maar er zijn geen signalen die erop duiden dat er veel te hard is gereden."
http://www.ad.nl/denhaag/westland/article125205.ece
quote:Het is niet vinnie szijn schuld se moeten neit egter hem aan gaan maa ager egte bieven ofsow vin we houden van je we vergeten je nooit meer love you
veel plezier met opvoedenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:15 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Niks aan verloren gegaan, dat blijkt uit de racties van vrienden en ouders.
Bloemetje ophangen is een, maar dit stille tochten gezeik voor tuig.
Graffiti op het wegdek, vuurwerk, het is van de zotte.
Mijn kinderen zullen
A) goede verlichting hebben op hun fiets
B) Verkeersregels kennen
C) Niet omgaan met dat soort tuig
D) geen reden hebben weg te fietsen voor de politie,
kwestie van opvoeden, ik zal geen hangplek voor mijn kinderen nodig hebben.
Inderdaad, hier ben ik het helemaal mee eens! De verantwoordelijke is weer de zielepoot in NL.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als dat eikeltje niet weggefietst was voor de politie, op het verkeer gelet had, en zijn verlichting aangehad had, was dit ook niet gebeurd.
Typisch nederlands de dader/verantwoordelijke is weer onschuldig![]()
Eensch.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Eigen schuld, je weet dat je niet moet wegrennen voor de politie. Mogelijk had deze knaap iets te verbergen. Hoe dan ook, de politie treft geen blaam.
Sure gast, jij bent ook zo`n figuur die de regering de schuld geeft dat hij zelf niet aan het werk kanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:19 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Maar ik vind dat de politie ook schuld heeft.
Dat ziet idereen die de OP. leest.
Behalve rechtse kutpaupers op fok.
Ik denk dat jij de plank misslaat. Vergis je niet, ik vind het erg dat die jongen overleden is, maar hij had risico`s genomen door te vluchten. Elke actie die je maakt, draag je zelf verantwoordelijkheid voor. In dit opzicht is het natuurlijk overdreven: die jongen kon niet weten dat hij dood zou gaan door te vluchten. Maar hij kon wel weten dat hij in diepere problemen zou komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:14 schreef Zemi77 het volgende:
Om heel eerlijk te zijn ben ik het wel een beetje eens met het punt dat a-child-in-chains probeert te maken. Ik zal het alleen netjes formuleren.![]()
Het getuigt naar mijn mening van een niet goed ontwikkelde geest als je een dertien jarige knul (ook als hij een zwarte naam heeft) het aanrekent dat hij zonder licht wat te snel op zijn fietsje rijdt. En het dan ook nog terecht (eigen schuld dikke bult roepen geeft aan dat je het terecht vindt) vindt dat hij omkomt bij een ongeluk. Ik denk dat vele psychiaters het dan met me eens zijn als ik voorzichtig woorden als autisme, onaangepast gedrag en niet in staat zich in te leven in andere personen en situaties naar voren breng. Als je een zware misdaad pleegt komt je met zo een profiel al snel voor TBS in aanmerking.
Ik denk (of ik hoop eigenlijk) dat het allemaal wel meevalt en dat hier gewoon een paar pubertjes zitten die hun hormonen kwijt moeten. Ik hoop dat het snel overgaat.
Ps. Ik vraag me echt af of de reacties 180 graden omgekeerd waren als fietser en automobilist van kleurtje hadden gewisseld. Misschien eens over een maandje een hoax uitbrengen .......
Wat voor kleurtje heeft de automobilist nu dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:14 schreef Zemi77 het volgende:
Ps. Ik vraag me echt af of de reacties 180 graden omgekeerd waren als fietser en automobilist van kleurtje hadden gewisseld. Misschien eens over een maandje een hoax uitbrengen .......
Ook als ie dertien is? Het zal misschien aan mij liggen, maar als ik dertien jarige kinderen zie dan merk ik dat ze niet hetzelfde beoordelingsvermogen hebben als ik zelf of als andere volwassen. Ik weet van mezelf in ieder geval dat ik dat als dertienjarige knul niet zover was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de plank misslaat. Vergis je niet, ik vind het erg dat die jongen overleden is, maar hij had risico`s genomen door te vluchten. Elke actie die je maakt, draag je zelf verantwoordelijkheid voor. In dit opzicht is het natuurlijk overdreven: die jongen kon niet weten dat hij dood zou gaan door te vluchten. Maar hij kon wel weten dat hij in diepere problemen zou komen.
Rustig maar, ik vroeg het me gewoon af. Dat mag toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:26 schreef Snowsquall het volgende:
Psies!!
En hoezo 'Zemi77' van kleur wisselen?? Wil je het weer op racisme schuiven zoals dat tegenwoordig gebruikelijk is?
Ik heb nergens iets van een kleur gezien wie of wat en het slaat dan ook nergens op om dat aan te halen.
No offencequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:29 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Rustig maar, ik vroeg het me gewoon af. Dat mag toch?
Ik blijf het (wereld)vreemd vinden om te reageren zoals hierboven (gelukkig zijn er alweer een hoop weggemod) op de dood van een dertien jarig jongetje.
Sorry maar ik ging bij de naam (voor en achternaam)van blank uit hoor,quote:[b]Op dinsdag 31 januari 2006 13:14
Nee dat is dus het opvoeden waar ik het over had.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:24 schreef Zemi77 het volgende:
Misschien moet er niet geroepen worden: "eigen schuld dikke bult", maar: "wat triest, rest in peace, laten we er zorg voor dragen dat kotertjes voortaan alleen nog met licht over straat gaan". Maar dat schijnt niet te kunnen stoer te zijn.
half tien op een vrijdag is egt niet zo laat hoowr , toen ik 13 was bleef ik wel eens tot n uur of twaalf op de straat , en ik ken mense die bleve nog langerquote:Op maandag 30 januari 2006 22:58 schreef Kozzmic het volgende:
Hij werd waarschijnlijk niet eens gevolgd. Het vriendje van de jongen was net bij Hart van Nederland, en die zei dat ze dachten dat er in de verte een politiewagen aankwam (nadat ze kort daarvoor door de politie bij een flatportiek waren weggestuurd), waarna ze er dus vandoor gingen. De politie ontkent dat ze achter de jongens zijn aangegaan.
Trouwens, 13 jaar, vrijdagavond half tien nog rotzooi trappen...
Dat zie ik aan je handle en je taalgebruik...... ga fietsen man...wel met achterlichtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef vinniea2a het volgende:
[..]
half tien op een vrijdag is egt niet zo laat hoowr , toen ik 13 was bleef ik wel eens tot n uur of twaalf op de straat , en ik ken mense die bleve nog langer![]()
Als je niet het opgefokte berichtje van het AD leest, zie je dat ook niemand de schuld bij politie legt. Naar of de automoblist te hard reed wordt nog onderzoek gedaan, dus daar is ook geen beschuldigende vinger naar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:27 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Sorry maar ik ging bij de naam (voor en achternaam)van blank uit hoor,
Het is alleen net zo'n naam als Johny Anita of de aankomende generatie van Britney's
Het is gewoon een etterbakkie dat eerst rotzooi liep uit te halenm, weggestuurd werd vermoedelijk een grote bek had en toen men hem wilde aanspreken op een onveilige fiets de benen nam.
Zielig dat ie dood is, maar laten we de schuld toch echt niet bij die automobiliste die dus niet te hard reed leggen, of de politie die haar werk deed. Het jongetje had gewoon moeten stoppen toen hem dat gevraagd werd.
Ik heb meer medelijden met het trauma van de automobilisten dan met de ouders en vrienden die zo graag hangplekken willen
Er is niks mis met hangplekken, maar die zijn na de middeleeuwen toch al afgeschaft. Er zijn genoeg galgeveldjes galgelaantjed ed in het westland, misschien moeten we ze iddd in ere herstellen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:39 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Als je niet het opgefokte berichtje van het AD leest, zie je dat ook niemand de schuld bij politie legt. Naar of de automoblist te hard reed wordt nog onderzoek gedaan, dus daar is ook geen beschuldigende vinger naar.
Dat het jochie misschien iets uitgehaald heeft zou goed kunnen. Kattekwaad hoort bij de leeftijd, maar om daarom je schouders op te halen bij zijn dood, vind ik niet echt getuigen van naastenliefde. Als het nou een doorgewinterde crimineel ala Cor van Hout was.....
En wat er mis is met hangplekken .....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |