quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:01 schreef DennisMoore het volgende:
Het betekent: "De opraper van dit geval staat rampspoed uit alle windrichtingen te wachten".
Noorse stammen lieten dergelijke stukjes metaal vaak stiekem achter in het vijandelijk dorp dat ze net hadden overvallen en leeggeroofd. Het idee erachter is dat overlevenden die later in de puinhopen op zoek gingen naar hun eigendommen, het stukje metaal op zouden rapen, en daardoor enige tijd later alsnog jammerlijk om het leven zouden komen. Met de kerstening van Scandinavië zijn dit soort vervloekingen in onbruik geraakt.
Je had het gevonden en opgeraapt, zei je?
Klopt !quote:Op maandag 30 januari 2006 23:46 schreef merlin693 het volgende:
volgens mij noors ! ..._beestje_ nog around ?
*vloek opheft*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:27 schreef OFfSprngr het volgende:
Vervloekte tvp.
Hmm, er is vannacht een oude, grijze man aan de deur gekomen met een hoge punthoed en een lange witte baard. Hij vroeg me of ik in het bezit was van een krachtig relikwie wat hij omschreef als bovenstaand schild. Toen ik hierop bevestigend antwoord gaf haalde hij uit het niets een grote zak goudstukken tevoorschijn. Hij zei me dat ik deze goudstukken zou krijgen in ruil voor het relikwie. Ik heb hem hierop het relikwie overhandigd en de goudstukken in ontvangst genomen. Vlak voordat hij in het duister verdween sprak hij nog een spreuk uit als dank voor mijn eerlijkheid, door deze spreek heb ik nu het eeuwige leven zo vertelde hij me.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:01 schreef DennisMoore het volgende:
Het betekent: "De opraper van dit geval staat rampspoed uit alle windrichtingen te wachten".
Noorse stammen lieten dergelijke stukjes metaal vaak stiekem achter in het vijandelijk dorp dat ze net hadden overvallen en leeggeroofd. Het idee erachter is dat overlevenden die later in de puinhopen op zoek gingen naar hun eigendommen, het stukje metaal op zouden rapen, en daardoor enige tijd later alsnog jammerlijk om het leven zouden komen. Met de kerstening van Scandinavië zijn dit soort vervloekingen in onbruik geraakt.
waar is het ringetje gebleven? afgebroken?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:53 schreef Kogando het volgende:
Ok, voor degene die chaos aanbidden. Nou, interessant.
Ik ben wel een chaoot, maar dat zie ik eerder als een kwaal dan als iets om te aanbidden.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef Mirage het volgende:
thnx Barra http://en.wikipedia.org/wiki/Chaos_magic
nog wat info
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:34 schreef Molluck het volgende:
Het staat voor hele slechte smaak, verder niets
ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker dan de uiteindelijke verklaring
![]()
Dat is ook wel logisch aangezien de makers van Warhammer (games workshop), ook heel veel art-work voor Bolt Thrower hebben gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:36 schreef Balthar het volgende:
Dit is een CHAOS symbool wat gebruikt wordt bij WARHAMMER e.d.
Ook bij sommige Metalbands zoals Bolt Thrower zie je dit terug.
quote:Op zondag 12 februari 2006 10:36 schreef Balthar het volgende:
Dit is een CHAOS symbool wat gebruikt wordt bij WARHAMMER e.d.
Ook bij sommige Metalbands zoals Bolt Thrower zie je dit terug.
Inderdaad, ik heb zelfs nog een picturedisc van hun met Space Marines.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dat is ook wel logisch aangezien de makers van Warhammer (games workshop), ook heel veel art-work voor Bolt Thrower hebben gedaan.
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:08 schreef Balthar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb zelfs nog een picturedisc van hun met Space Marines.
Voor iedereen die nog twijfelt, ga naar de site van Games Workshop en zoek Chaos maar op.
Dit en aanverwante symbolen zullen je om de oren vliegen.
Niets occults aan.
De volgende keer eentje met een Dark Elf Symbool misschien?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
idd ik dacht ook al dat ik het herkende van warhammer.... TS wou puur ff intressant doen en kijken hoe snel je Truthertjes gek kan krijgen met een logo
Het lijkt mij iets van een piraten schip ofzo. Een aardige regel voor dit symbool zou kunnen zijn; "Terror everywhere" of zoiets.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef Kogando het volgende:
Kent iemand dit, waar het voor staat?
[afbeelding]
Of is het niks?
lees anders eerst het toppic ff door ofzoquote:Op zondag 19 februari 2006 17:41 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Het lijkt mij iets van een piraten schip ofzo. Een aardige regel voor dit symbool zou kunnen zijn; "Terror everywhere" of zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |