Ik niet, maar zal ze wel op 18 mei in Brussel zien. Heb er zin in, eerste keer dat ik ze live ziequote:
Ook vet. Ik ben erg benieuwd... Heb ze een paar jaar geleden gratis (!) in Nijmegen tijdens de Zomerfeesten kunnen zien. Maar ik was toen nog niet zo into AC...quote:Op maandag 4 april 2011 21:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik niet, maar zal ze wel op 18 mei in Brussel zien. Heb er zin in, eerste keer dat ik ze live zieAl was het best prijzig..
Hehe, sowieso is het toffe bij AC dat hun show drastisch verschilt van tour tot tour. Al hoop ik stiekem dat ze toch een paar Merriweather Post Pavilion nummers spelen..quote:Op maandag 4 april 2011 21:55 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Ook vet. Ik ben erg benieuwd... Heb ze een paar jaar geleden gratis (!) in Nijmegen tijdens de Zomerfeesten kunnen zien. Maar ik was toen nog niet zo into AC...
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe, sowieso is het toffe bij AC dat hun show drastisch verschilt van tour tot tour. Al hoop ik stiekem dat ze toch een paar Merriweather Post Pavilion nummers spelen..
Ben heel benieuwd, bijna nog nooit bij een concert geweest dus dat is meteen ook spannend, hahaquote:
Ik hoop op wat van Merriweather...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, bijna nog nooit bij een concert geweest dus dat is meteen ook spannend, haha
Zag dat ze echt veel nieuwe nummers speelden de afgelopen optredens, dus dat wordt sowieso leuk
(maar als ze What Would I Want? Sky spelen dan smelt ik echt)
Ze speelden ook wat Merriweather dingen (Vind ik stiekem ook het leukste album)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:09 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Ik hoop op wat van Merriweather...
Heb er zin in, ik ga nu maar slapen!
Ik vond het redelijk, vooral de 'oude' nummers vonden wij leuk. Maar vooral omdat het publiek toen veel meer in beweging kwam. Nieuwe nummers vond ik ook goed klinken, maar ik had eigenlijk op wat meer nummers van oudere platen gehoopt. Al met al een leuke avond gehad en nog een stukje van Suuns gezien.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:05 schreef Maisnon het volgende:
Waaaat ynuhh was jij er ook gewoon! Ik ook! Hadden we moeten weten
Wat vonden jullie er van?
Ik had dus al zo'n eerdere setlist gezien en dit was ongeveer hetzelfde denk ik, bijna alleen maar nieuwe nummers! Ook het publiek wat dan extra los ging bij Brothersport en Summertime Clothes en We Tigers
Op zich vond ik de nieuwe nummers wel tof (die ene met "a long time ago" dat het zo stil viel vond ik echt supervet) en een paar wat minder. Ik vond het ook best jammer dat ze met die toegift eindigden met een best rustig nummer. Ondanks dat daarna iedereen super enthousiast door gingmaar ze stonden al buiten te roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |