quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef emokid het volgende:
Ik ga. Nieuwe plaat nog niet eens gehoord.
Ik ga. Denk dat het voor de Tivoli toch ook wel een flinke tegenvaller is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Norrage het volgende:
En, ga je er nog heen? En wie gaat er nog meer? Op zich wel opvallend dat ze zelfs in Tivoli niet uitverkopen
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb blijkbaar een verplicht eenmalig college tot 9, dus doei concert.
Radiohead was wel beter hoorquote:Op donderdag 1 november 2012 23:31 schreef DO2 het volgende:
Beter of slechter dan 't concert van Radiohead, Norrage?
Nee, vind ik ook niet erg hoor. Muzikaal is het zeer in orde. En Panda Bear is trouwens wel een enorme koning...die maakte het concert wel echt, ik zal eens wat meer naar zijn solo albums luisterenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:39 schreef DO2 het volgende:
Nee, ben niet gegaan. Kwam voor mij niet zo goed uit, helaas.
Ik zou ze ook nog wel een keer live willen zien...
En om teksten geef ik sowieso niet zo veel. Ook niet bij Radiohead.
Er zijn natuurlijk wel voorbeelden te noemen waarbij de teksten werkelijk een toevoegende rol spelen, maar da's toch vrij uitzonderlijk.
It's all about the energy, you know...
Ik vind het nieuwe album ook wel beter, maar live vond ik het niet zo goed uit de verf komen als het oudere werk. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen MPP het meest toegankelijk vindenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:08 schreef tim. het volgende:
Ik ging met dezelfde intentie als Norrage en ik ben wel om. Nu was ik dat misschien al de avond ervoor, toen ik het nieuwe album voor het eerst beluisterde, een album dat ik denk beter te vinden dan "Merriweather Post Pavillion". Stukken als "You've got to open up your open up your open up your throat" vind ik hinderlijk om naar te luisteren, "Father Time" vind ik mooier dan "My Girls". Avey Tare spreekt mij meer aan, hij is een soort Sufjan Stevens.
"Bulemic vegetarian wins weight contest".quote:Op donderdag 1 november 2012 23:32 schreef Norrage het volgende:
hebben ze uberhaupt teksten die de moeite waard zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |