Ghehe, mjah een precieze kopie van de CD live naspelen gaat me ook weer te ver. Straks maar eens naar de nieuwe plaat luisteren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar als je inderdaad een precieze live uitvoering van de cd wil, kan je beter de cd gewoon hard aanzetten.![]()
Nee, da's juist erg fijn! Maar ik ben misschien wel een rare. Heerlijk in mijn uppie opgaan in de muziek zonder geouwehoer aan mijn hoofd (of bij een concert een beuk in je zij en geschreeuw in je oor) .quote:
Dat is nu dus Father Time, leuk om ze zo terug te horenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:05 schreef Maisnon het volgende:
Op zich vond ik de nieuwe nummers wel tof (die ene met "a long time ago" dat het zo stil viel vond ik echt supervet) en een paar wat minder.
true true geen gelul aan mn hoofd tijdens t optreden maar samen nagenieten is toch altijd leukerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef Norrage het volgende:
Ja, tijdens de muziek spreek ik toch met niemand...maar de reis ernaartoe en de reis ervandaan en een biertje vooraf/achteraf is toch zo gezellig....
Als je iemand mee kunt krijgen die van dezelfde muziek houdt is dat vast erg tof.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:32 schreef Amandeloos het volgende:
true true geen gelul aan mn hoofd tijdens t optreden maar samen nagenieten is toch altijd leuker
geen succes, ze vonden Animal Collective allemaal erg vreemd.... gelukkig ben ik dat zelf ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:54 schreef Weakling het volgende:
[..]
Als je iemand mee kunt krijgen die van dezelfde muziek houdt is dat vast erg tof.
Herkenbaar. Mijn muzieksmaak is iets dat totaal niet overeenkomt met de smaak van mijn vrienden/kennisen/vage bekenden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:10 schreef Amandeloos het volgende:
geen succes, ze vonden Animal Collective allemaal erg vreemd.... gelukkig ben ik dat zelf ook
heerlijk is dat, hoeven ze tenminste ook nooit tips aan je te vragenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:15 schreef Weakling het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn muzieksmaak is iets dat totaal niet overeenkomt met de smaak van mijn vrienden/kennisen/vage bekenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |