Kloptquote:
en veel bier in prachtig lompe duitse pullenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ene mooie kermis![]()
Ik ken bijna alle attracties wel , er zijn wel unieke dingen maar daar hoort de labamba niet bijquote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ken je ook al die attracties? En zijn die dingen dan ook uniek in Nederland? zoals die Labamba?
Groningen 12-05-2006 t/m 21-05-2006 Route | Weersverwachtingquote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt
Hoop dit jaar weer Ossemarkt ipv. Tussen de markten, Grote en Vis markt![]()
Daar gaan we voorquote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
en veel bier in prachtig lompe duitse pullen![]()
Ben jij veel op reis? En ken je dan ook echt al die kermisexploitanten?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ik ken bijna alle attracties wel , er zijn wel unieke dingen maar daar hoort de labamba niet bij
in Duitsland zijn er unieke dingen , Wildwasser 3 , meer dan 50 treinwagons om te vervoeren
Olympia looping , meer dan 70
enz.
Hmmm, okayquote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Groningen 12-05-2006 t/m 21-05-2006 Route | Weersverwachting
Meikermis. Locatie: Grote Markt, Vismarkt en A-Kerkhof. Attracties: Autoscooter, No Limit (A. Harms), .... Open vanaf vrijdag 12/5 om 13.00 uur. Oprijden kermisterrein(en): dinsdag 9/5 vanaf 19.30 uur. (Laatste edit: Kermisfan
Veel op reis wel , ken natuurlijk niet iedereen in nederlandland alleen al Nederland zijn meer dan 3000 exploitanten.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ben jij veel op reis? En ken je dan ook echt al die kermisexploitanten?
En welk deel van Nederland kom jij?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:17 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Veel op reis wel , ken natuurlijk niet iedereen in nederlandland alleen al Nederland zijn meer dan 3000 exploitanten.
Alle grote plekken in Nederland en Duitsland.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:19 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
En welk deel van Nederland kom jij?
Kermisfiguren hebben heel veel het imago van eng kampervolk dat altijd sacho is
okquote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Alle grote plekken in Nederland en Duitsland.
m het type mensen waar jij het nu over hebt zijn er inderdaad.
maar dat komt in alle lagen van de maatschappij voor.
bij een gemiddeld bedrijf lopen er toch wel fatsoenlijke mensen.
over het algemeen vind ik nou niet dat het eng kampervolk rondloopt
Ik kom in Oktober wel hoi zeggen als je in Bocholt bentquote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Alle grote plekken in Nederland en Duitsland.
een bedrijf als dit bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 januari 2006 22:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
okEn tsja, daar heb je wel gelijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |