jij hebt mooie voetenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is dat je al een vriend hebt, want ik had spontaan verkering gevraagd![]()
[..]
Het is lastig om een goed onderbouwde reactie te geven zonder dat ik daarbij informatie gebruik die onder mijn geheimhoudingsplicht valt. En een beetje loze opmerkingen maken zonder enige motivatie vind ik in zo'n topic nogal triest...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom niet ??
Het is je mening en naar mijn weten mag je dat nog steeds hebben cq. uiten . . .![]()
![]()
Je had het ook kunnen afdoen met deze smiley:quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is lastig om een goed onderbouwde reactie te geven zonder dat ik daarbij informatie gebruik die onder mijn geheimhoudingsplicht valt. En een beetje loze opmerkingen maken zonder enige motivatie vind ik in zo'n topic nogal triest...
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:42 schreef amaranta het volgende:
jij hebt mooie voeten
Dan kun je er inderdaad beter buitenblijven.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is lastig om een goed onderbouwde reactie te geven zonder dat ik daarbij informatie gebruik die onder mijn geheimhoudingsplicht valt. En een beetje loze opmerkingen maken zonder enige motivatie vind ik in zo'n topic nogal triest...
Gelukkig is het dan niet zo leesbaarquote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan kun je er inderdaad beter buitenblijven.
Nu maar hopen dat je dat topic niet tegenkomt als je nog een keer dronken gaat Fokken.![]()
Hmmmz...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet zo negatief schatje.
Het komt allemaal goed.![]()
tussen 6 planken
Of je doet het niet!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
Eens ff kijken hoeveel ik moet teruglezen...
Hoiquote:Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
Eens ff kijken hoeveel ik moet teruglezen...
Ik had van jou wel verwacht dat je dat voor ons over zou hebben.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi...![]()
Nou ik doe het dus maar niet.. volgens mij zo'n 13-14 topics...das echt teveel van het goede...
Toch niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi...![]()
Nou ik doe het dus maar niet.. volgens mij zo'n 13-14 topics...das echt teveel van het goede...
Tja.. het valt me vanmezelf ook een beetje tegen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had van jou wel verwacht dat je dat voor ons over zou hebben.![]()
Waar ben je ooit dan geweest de afgelopen dagen ??quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
wel... ik maak een beginnetje..quote:
Weet je in elk geval waar deze TT vandaan komtquote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja.. het valt me vanmezelf ook een beetje tegen.. ik zal eens een beginnetje maken.. Loont het zich dan? was er iets leuks / interessants/ spannends?
![]()
Je zou kunnen ontdekken waarom de OP verdwenen is, voor de rest lijkt het me de moeite van het teruglezen niet waard.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja.. het valt me vanmezelf ook een beetje tegen.. ik zal eens een beginnetje maken.. Loont het zich dan? was er iets leuks / interessants/ spannends?
![]()
Druk..Druk..Druk..met vanalles en nog wat.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waar ben je ooit dan geweest de afgelopen dagen ??
Weet Nixxx daar meer van?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Druk..Druk..Druk..met vanalles en nog wat.
Jij ook al ??quote:Op maandag 30 januari 2006 21:54 schreef _Cara_ het volgende:
Druk..Druk..Druk..met vanalles en nog wat.
Dat wil ik idd wel weten .. eigenlijk..quote:Op maandag 30 januari 2006 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zou kunnen ontdekken waarom de OP verdwenen is,
Het moet je toch genoegen doen dat ik het in ieder geval niet ben.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
Hmmm net per ongeluk een gesprek op MSN weggeklikt, vraag me af wie het was.![]()
Ik niet... Want ik zie ineens dat ik offline sta... Ik vond het al zo stilquote:Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
Hmmm net per ongeluk een gesprek op MSN weggeklikt, vraag me af wie het was.![]()
Nee, dat is een ding wat zeker is.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het moet je toch genoegen doen dat ik het in ieder geval niet ben.![]()
Hey you, standing in the roadquote:
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik niet... Want ik zie ineens dat ik offline sta... Ik vond het al zo stil![]()
Nog even afgezien van het feit dat je niet in mn lijst staat![]()
Kom eens online.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik niet... Want ik zie ineens dat ik offline sta... Ik vond het al zo stil![]()
Nog even afgezien van het feit dat je niet in mn lijst staat![]()
Ik ook al nietquote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat is een ding wat zeker is.![]()
The greatest most beautiful thing is to love and to be loved in return.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat is een ding wat zeker is.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef Anthraxx het volgende:
Hey you, standing in the road
Always doing what you?re told,
Can you help me?
Hey you, out there beyond the wall,
Breaking bottles in the hall,
Can you help me?
Hey you, don?t tell me there?s no hope at all
Together we stand, divided we fall.
Dan zal het wel een niet-slowchatter geweest zijn.quote:
Die kans wordt toch wel redelijk groot. Of is het liefie_ , oude snoeperd?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan zal het wel een niet-slowchatter geweest zijn.![]()
FOK-radio.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:00 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie ..ik kom niet op de irc-chat..van fok!radio.. het wil niet lukken..![]()
Dan ga ik maar wat terug lezen..
Nee, die staat ook niet in mijn lijst.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die kans wordt toch wel redelijk groot. Of is het liefie_ , oude snoeperd?![]()
Wees blijquote:Op maandag 30 januari 2006 22:00 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie ..ik kom niet op de irc-chat..van fok!radio.. het wil niet lukken..![]()
Dan ga ik maar wat terug lezen..
Ow ik verwar je met een andere oude snoeperd dan, een snoeperd met een blauw kleurtje.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, die staat ook niet in mijn lijst.![]()
Is soms best wel leuk...echt welquote:
Het werkt soms inderdaad op de lachspieren.quote:
Ik ben het voor de verandering eens compleet met je eens.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer gehoord en op de inside jokes na vind ik het vooral nogal flauw.![]()
Ik ben het nu gewoon even 3 min aan het luisterenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben het voor de verandering eens compleet met je eens.![]()
Ik heb het één keer geluisterd en ik vond er geen barst aan.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben het nu gewoon even 3 min aan het luisteren
Maar gaat eigenlijk nergens over![]()
euhm.. dat vraag ik me nu ook af...Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom wil je ze allemaal nalezen Cara?
ik vind het nu ook echt niet boeien..quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben het nu gewoon even 3 min aan het luisteren
Maar gaat eigenlijk nergens over![]()
Nee.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef liefie_ het volgende:
wille alle mannetjes hier trouwens niet the negotiater kijken?
Het is eigenlijk alleen leuk als er bepaalde roddels de revue passeren die je kent en daar een inside joke over wordt gemaakt. Maar zelfs die grappen zijn vaak onder de maat.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik vind het nu ook echt niet boeien..
Nu komen er roddels..![]()
In dat geval, sterktequote:Op maandag 30 januari 2006 22:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
euhm.. dat vraag ik me nu ook af...Ik heb echt geen idee![]()
bang dat ik iets mis.. wellicht?
wat is dat nou weerquote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef liefie_ het volgende:
Alleen als jij iets anders beschikbaar stelt om naar te kijken dan!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef liefie_ het volgende:
Is die niet ongelofelijk saai?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef liefie_ het volgende:
whaha je hoeft van mij niet te kijken hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als jij iets anders beschikbaar stelt om naar te kijken dan!![]()
Waarom niet?
Gaan we niet samen kijken, schatje?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha je hoeft van mij niet te kijken hoor
Wat een opluchting zeg.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha je hoeft van mij niet te kijken hoor
Wist je dat dan al?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:20 schreef Godlike02 het volgende:
Nou nou wat een roddels.
Paultjuh en dribbel zijn kneuzen.
Daar heb ik geen fok radio voor nodig![]()
heb je toevallig zoete witte wijn?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:24 schreef _Cara_ het volgende:
Nou ik staak er mee...ben er wel nog niet achter waarom de OP weg is.. maar jah.. daar zal wel een goede reden voor zijn geweest..
Ik wil eigenlijk wel een glaasje wijn nu..slaap ik straks hopenlijk goed.. nog iemand?![]()
Zoete witte wijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb je toevallig zoete witte wijn?
Topic of 3 a 5 terug,quote:Op maandag 30 januari 2006 22:24 schreef _Cara_ het volgende:
Nou ik staak er mee..(met teruglezen bedoel ik).ben er wel nog niet achter waarom de OP weg is.. maar jah.. daar zal wel een goede reden voor zijn geweest..
Ik wil eigenlijk wel een glaasje wijn nu..slaap ik straks hopenlijk goed.. nog iemand?![]()
Ik drink zelf graag een Chardonnay.. maar ik heb altijd zoete wiltte wijn in huis voor de liefhebber dusssssquote:
Caneitje voor mevrouw?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Gatver! Dan kun je net zo goed geen wijn drinken...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb nog Skyy en Absolut liggenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef Copycat het volgende:
Toevallig ook nog een wodkaatje in de diepvries, _Cara_?
Pour us a glass, will ya?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb nog Skyy en Absolut liggen![]()
Nee, we hebben wel wat breezers.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Geen sam song bucket voor Moks...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Pour us a glass, will ya?![]()
Make it a bucket.![]()
Smirnoffquote:Op maandag 30 januari 2006 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier nog wel Smirnoff staan Cc, koud
Lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef Copycat het volgende:
Toevallig ook nog een wodkaatje in de diepvries, _Cara_?
Dat is toch echt de Oranjeboom onder de Wodka's.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Dus doe ik er altijd jus doorheen,quote:
Geen Stolichnaya of Zubrowka?quote:
Maakt niet uit, zo doe ik nog een jaar langer met die flesquote:
Nee, daar moet je cola doorheen doen...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus doe ik er altijd jus doorheen,
die wisten we toch al
Wodka met appelsap is ook lekker.quote:
Absolut is beter dan Stoli schatquote:Op maandag 30 januari 2006 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen Stolichnaya of Zubrowka?
Finlandia mag eventueel ook...
Ik ben heel picky met wodka, hoewel absolut wel beter te drinken dan Smirnoff.
Skyy heb ik nooit geproefd.
Smaken verschillen enzoquote:Op maandag 30 januari 2006 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wodka met appelsap is ook lekker.
Maar toch het liefst puur, met één blokje ijs.
I beg to differ, babe. Ik vind pure Absolut echt bochtquote:
Ik zal het eens aan mijn smaaktest onderwerpenquote:En Skyy is de beste![]()
Ik ook. In diverse kroegen en clubsquote:En ik ben grondig op onderzoek geweest![]()
Absolut is voor anderenquote:Absolut is voor een eventueel mixje e Skyy is voor puur![]()
Ik aan de thee met honing... Waar ik dus normaal niet aan komquote:Op maandag 30 januari 2006 22:48 schreef Breetai het volgende:
Ik vanavond met deze griep aan de thee en water en kwast. Lekker zo'n citroen overdosis.
Om de één of andere reden word ik razendsnel dronken van pure wodka. Terwijl ik van bier en wijn heel wat kan hebben.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:49 schreef Copycat het volgende:
Grootste voordeel van pure wodka: de kater blijft meestal zo goed als achterwege.
Welke katerquote:Op maandag 30 januari 2006 22:49 schreef Copycat het volgende:
Grootste voordeel van pure wodka: de kater blijft meestal zo goed als achterwege.
Ik heb dat juist andersom, kan het met wodka heel lang volhouden...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om de één of andere reden word ik razendsnel dronken van pure wodka. Terwijl ik van bier en wijn heel wat kan hebben.
Maar dan moet je niet per ongeluk tussendoor een fles bocht opentrekken.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welke kater![]()
Maar ook goeie rode wijn nergens last van![]()
Ik ga normaal 's avonds ook niet aan dit soort dingen. Vanavond niet eens kunnen aikido'en zo brak voelde ik me.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik aan de thee met honing... Waar ik dus normaal niet aan kom
Misschien niet in dezelfde hoeveelheden nemen?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om de één of andere reden word ik razendsnel dronken van pure wodka. Terwijl ik van bier en wijn heel wat kan hebben.
Het klinkt makkelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet per ongeluk tussendoor een fles bocht opentrekken.
Daar gaan we voor.. Ik wil woensdag weer aan het werk, dus het zal wel moetenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:56 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik ga normaal 's avonds ook niet aan dit soort dingen. Vanavond niet eens kunnen aikido'en zo brak voelde ik me.
Morgen word het weer beter. Toch....?
Ik kan niet goed tegen het tannine gehalte in rode wijn (en nee, dat heb ik niet alleen met cheape wijnquote:Op maandag 30 januari 2006 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
Maar ook goeie rode wijn nergens last van![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien niet in dezelfde hoeveelheden nemen?
Dan moet je ook geen zoete witte wijn of Gluhwein drinken, dat is bocht.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:00 schreef Mokster het volgende:
Wijn op lege maag gaat bij mij altijd fout.![]()
En wodka na wijn eindigt de volgende dag met gruwelijke hoofdpijn...
Ik wel, en hoequote:Op maandag 30 januari 2006 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
Overigens nog nooit een kater gehad van vodka.
Dat komt er bij mij dan ook niet in...quote:Op maandag 30 januari 2006 23:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen zoete witte wijn of Gluhwein drinken, dat is bocht.
Zouden er mensen zijn die Glühwein in grote hoeveelheden achteroverslaan?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen zoete witte wijn of Gluhwein drinken, dat is bocht.
Zeker weten dat het zuivere vodka was?quote:
Yuk!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die Glühwein in grote hoeveelheden achteroverslaan?![]()
Ook een flesje met weinig taninne?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen het tannine gehalte in rode wijn (en nee, dat heb ik niet alleen met cheape wijn) . Daar krijg ik een donkere mond van
.
Na drie glazen ziet het er niet uit.
Vast wel. Duitsers.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben wel is goed aangeschoten geweest op die troep jaquote:Op maandag 30 januari 2006 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beterschap.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar gaan we voor.. Ik wil woensdag weer aan het werk, dus het zal wel moeten
Beterschap!
Was op een hockeytoernooi, eerst een bier of 10, daarna 10 glazen wodka jus en toen nog een 2liter cola fles met 1 op 1 wodka jus (daar zat smirnoff in), voor de rest weet ik niet wat het allemaal was.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeker weten dat het zuivere vodka was?
Ik heb serieus grandieuze hoeveelheden vodka naar binnengepompt en nog nooit een kater gehad.![]()
Met bier heb ik altijd zo'n rommelbuik voor het slapen gaan en zo'n smaak in mn mond alsof ik een oud wijf van 80 gebeft heb.
Dat bier deed je de das om denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was op een hockeytoernooi, eerst een bier of 10, daarna 10 glazen wodka jus en toen nog een 2liter cola fles met 1 op 1 wodka jus (daar zat smirnoff in), voor de rest weet ik niet wat het allemaal was.
Heb er 2 dagen last van gehad en ook amper meer gehockeyed (al kan het ook zijn dat het teveel was ineens).
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben wel is goed aangeschoten geweest op die troep ja![]()
Van alles door elkaar zuipen is ook vragen om een kater.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
Was op een hockeytoernooi, eerst een bier of 10, daarna 10 glazen wodka jus en toen nog een 2liter cola fles met 1 op 1 wodka jus (daar zat smirnoff in), voor de rest weet ik niet wat het allemaal was.
Ik heb het weleens gedaan en erom gevraagd ook, maar het kwam maar niet. Heeft iemand anders weleens van die avonden waarop je helemaal wilt zijn en alles wil vergeten, maar het lukt gewoon niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van alles door elkaar zuipen is ook vragen om een kater.
Was wel lekker (luxemburgs) bier.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat bier deed je de das om denk ik.![]()
Overigens niet al te slim, ziek zijn tijdens hockeyfeestjes.![]()
![]()
als je 5 uur lang buiten moet zijn met -5 dan ben je niet zo nauwkeurig meerquote:Op maandag 30 januari 2006 23:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
1 a 2 glazen vooruit, maar meer ook echt niet.
Doe in ieder geval nooit je computer aan op zo'n momentquote:Op maandag 30 januari 2006 23:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gedaan en erom gevraagd ook, maar het kwam maar niet. Heeft iemand anders weleens van die avonden waarop je helemaal wilt zijn en alles wil vergeten, maar het lukt gewoon niet?![]()
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
En hoezo niet al te slim, ziek was pas na het feest
Goed idee, hoe kom je daar opeens op?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Doe in ieder geval nooit je computer aan op zo'n moment
Ik had het echt bij alle rode wijnen die ik tot nu toe heb gedronken. Not a pretty sightquote:Op maandag 30 januari 2006 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
Ook een flesje met weinig taninne?
Want tannine is![]()
Je bek helemaal samen trekken![]()
Die gaat echt weer mijn mond uit.
Vast niet, daar was ik echt te zat voor op dat toernooiquote:Op maandag 30 januari 2006 23:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd.![]()
Behalve als je gaat zeggen dat je niets gescoord hebt.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had het echt bij alle rode wijnen die ik tot nu toe heb gedronken. Not a pretty sight. En daarom laat ik het meestal bij maximaal twee glazen rood.
Maar als je een tannineloze tip hebt.
Daar begon de narigheid dus, voor het gevoel je naar het breekpunt zoekt.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast niet, daar was ik echt te zat voor op dat toernooi
Damn you! Waarom ben je nou offline?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Goed idee, hoe kom je daar opeens op?![]()
Ik ga slapen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn you! Waarom ben je nou offline?![]()
ik hockey niet meerquote:Op maandag 30 januari 2006 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog aanraders voor komend seizoen?
Heeeel even. Ben zo klaar!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga slapen.![]()
Ik heb genoeg geduld gehad.![]()
* Noteert.quote:
Groot gelijk!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:24 schreef Mokster het volgende:
Godver. Tyfus. Klotezooi.
Hoi Miltvuurr.quote:
nou niet meerquote:Op maandag 30 januari 2006 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, en de toernooien dan![]()
Gewoon een toering team geen idee?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon een toering team geen idee?
En anders ga je maar met ons mee, als we gaan.
En sinds wanneer is dat een voorwaarde bij een hockeytoernooiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]![]()
ik kan alleen niet hockeyen hoor haha
nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En sinds wanneer is dat een voorwaarde bij een hockeytoernooi
Wij hebben meestal een mix van wel en niet hockeyers,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet
maar ik wist niet of dat voo jullie ook gelde
er is altijd een team dat perse toch wil winnen
mag ik je trouwens wijzen op spelfout in je sig "Crazy little daisy, to vile to breathe.." => "Crazy little daisy, too vile to breathe..."quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:30 schreef Twisted_fok het volgende:
hockey
hockey-feestjes daarentegen
whahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet
maar ik wist niet of dat voo jullie ook gelde
er is altijd een team dat perse toch wil winnen
Nee, daar had ik zelf totaal overheen gelezen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
mag ik je trouwens wijzen op spelfout in je sig "Crazy little daisy, to vile to breathe.." => "Crazy little daisy, too vile to breathe..."
denk ik tenzij met opzet
Slaap lekker. Morgen voel je je écht super. Dat beloof ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
nou ik ga slapen tot later
dat denk ik niet maar laten we het hopenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:48 schreef broer het volgende:
[..]
Slaap lekker. Morgen voel je je écht super. Dat beloof ik.
Okquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
Jij voelt je morgen ook echt super. Dat beloof ik.
Zeer attent van je.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan maar even een standaard vroeg om de chat weer op gang te brengen: heb je de laatste tijd nog wat leuks gedaan?
smekende vrouwpersonenquote:
Ik ben trouwens standaard te laat. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan maar even een standaard vroeg
Nou, speciaal om jou te pesten, ben ik vorige week naar een optreden van Spinvis geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:12 schreef broer het volgende:
Zeer attent van je.
Ik heb gisteren met haringen gejongleerd. Daarna heb ik ze gevoerd aan de dolfijnen. Harderwijk is een uitstekende plek daarvoor. Bovendien is het een uitstekende plek om meisjes van zes van de verdrinkingsdood te redden als ze bij de dolfijnen in het bad vallen. Vandaag heb ik een principe-akkoord opgesteld waarmee de vrede in het Midden-Oosten spoedig een feit zal zijn.
O, en ik heb een boterham met kaas gegeten.
En jij?
Oké.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou, speciaal om jou te pesten, ben ik vorige week naar een optreden van Spinvis geweest.
nou dat was het wel weer.
zo!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:18 schreef nixxx het volgende:
twist! slaap je nu zelf?nee dus...spinvis
quote:
Je bent naakt? Dan kun je best blijven hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kan nu eigenlijk niet meer verder met je praten hier, gezien mijn huidige staat van gekleedheid
dus ik laat je in de kundige handen van broer achter oktrusten
Kom op, zeg. Als dat het gesprek met Twist in de weg staat, ben je toch zó uit de kleren?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:24 schreef nixxx het volgende:
ik kan nu eigenlijk niet meer verder met je praten hier, gezien mijn huidige staat van gekleedheid
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:18 schreef QyRoZ het volgende:
Daar gaan we weer.
Naast me!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:28 schreef QyRoZ het volgende:
Waar?
Sterktequote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:34 schreef QyRoZ het volgende:
Het goede antwoord was: 'Daar.' Ik ben naar de trein. Toedeltjes.
Het voelt hier vandaag ook erg vroeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
Is het altijd zo vroeg op deze tijd van de dag?
Ik zou deze post willen omdraaien.quote:
ach gewoon, mijn dag nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou deze post willen omdraaien.![]()
Maar Ynske: lucht je hart!
slecht geslapenquote:
Vervelend...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
slecht geslapen
mensen die je wakkerbellen
veel last van mijn rug
waardoor weer eens migraine
tha usual thing
Telefoon uitzetten geen idee?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
slecht geslapen
veel last van mijn rug
tha usual thing
nopequote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vervelend...
Sorry, ik weet even geen zinvol antwoord te bedenken.![]()
Duidelijk toch, je was iedereen heel erg aan het negerenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
op t moment dat er iets is moet ik bereikbaar zijn
vind t normaal ook niet erg om wakker gebeld te worden, ik slaap nogal makkelijk, draai me om en slaap weer
maar dit was zo nutteloos, rond 12en bellen om iets te vragen omdat ik niet op msn en meel reageer.
jah goh hoe zou dat nu kunnen
Goede k*t morgen ten eersten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
slecht geslapen
veel last van mijn rug
tha usual thing
yepz en met opzetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duidelijk toch, je was iedereen heel erg aan het negeren
minderzquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Goede k*t morgen ten eersten.
Ik weet hoe je je voelt..zo voel ik me ook..
-Slecht geslapen
-Mensen die me wakker bellen op mijn werk..
-Last van mijn rug (eiegenlijk van alles..je kent t wel van die griep pijntjes)
-Nog geen migraine, maar die zal na het middag uur wel inslaan..
enfin *PPS voelt zich griepperig*..
dat is ook niet de meest logische plaats om te slapen tochquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
-Mensen die me wakker bellen op mijn werk..
Daar is het ook veel te vroeg voor hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
minderz
maar ach, ik kan nog wel een beetje lachen
krijg mezelf alleen niet echt aan de gang
nah hang hier nu al 2 uur en t enige dat ik gedaan heb is wat opgezochtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is het ook veel te vroeg voor hoor
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
Das al weer een heleboel, tijd voor pauze
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wandel ze,
ik ga zo maar eens taart halen enzo, voor de gekken die vandaag wel langskomen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wandel ze,
Hmm, je moest eens weten..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat is ook niet de meest logische plaats om te slapen toch![]()
Met die migraine kan ik me dat wel voorstellen..(het lachen is dan ook snel over..)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
minderz
maar ach, ik kan nog wel een beetje lachen
krijg mezelf alleen niet echt aan de gang
Gefeliciteerd! Je bent tegelijkertijd jarig met de koningin en de oudste Nederlander.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wandel ze,
migraine is een deel van je levenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Met die migraine kan ik me dat wel voorstellen..(het lachen is dan ook snel over..)
Kan ik je niet aan helpen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:32 schreef GF het volgende:
Tieten!
daar zijn laatst nog fotos van gemaaktquote:
Hehe, medicijnen met een kopje thee? Ach, als dat een pleister op de wonden is, waarom niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
migraine is een deel van je leven
het is tijden goed gegaan
maar de laatste tijd word het weer erger
bij de minste of geringste tegenslag, omslag van het weer, verkeerd voedsel of wat dan ook verteld mijn koppie wel dat t niet goed gaat.
vroeger (hoor mij nulees: toen ik nog op school zat) was er nog de mogelijkheid om je leven er goed op aan te passen, lekker naar bed gaan. dat zit er nu helaas niet in. dus sleur ik me met medicijnen de dag door.
maar ik zeur niet
lekker kopje thee erbij
Hele koude?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar zijn laatst nog fotos van gemaakt
niet die van mij, maar wel hele koude
neej geen medicijnen met een kopje theequote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, medicijnen met een kopje thee? Ach, als dat een pleister op de wonden is, waarom niet?
Maar t klinkt als dat je loopt te bikkelen met die migraine..![]()
ijssculpturentietenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hele koude?
Ik geloof niet dat ik deze post snap Ynske.![]()
Heb ik rare verhalen over gehoord ja.. maagzweren enzo..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej geen medicijnen met een kopje thee
gewoon veel thee drinken
thee is jummie
bikkelen, valt wel mee, t ligt eraan, soms gaat t tijden goed, soms ook niet.
ben niet zo'n medicijnenmens. heb thuis nog betablockers liggen, maar weiger continu troep te slikken, das ook niet goed voor je lichaam
Ibuprofen bv kan ervoor zorgen dat je bij veelvuldig gebruik maagperforaties of maagzweren krijgtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:46 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heb ik rare verhalen over gehoord ja.. maagzweren enzo..![]()
das toch niet zo vreemd, dat zijn broertjesquote:
Hoop maar dat t groene of rooibos thee isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej geen medicijnen met een kopje thee
gewoon veel thee drinken
thee is jummie
bikkelen, valt wel mee, t ligt eraan, soms gaat t tijden goed, soms ook niet.
ben niet zo'n medicijnenmens. heb thuis nog betablockers liggen, maar weiger continu troep te slikken, das ook niet goed voor je lichaam
Het is niet voor niets dat onze Mod hier de naam Copycat heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:38 schreef Ynske het volgende:
ik was aan t denken
weet je dat GF's Tieten! opmerking
verdomd veel lijkt op Tc's oude Neuken? opmerking
vooral omdat ie zo los neergepleurd word
epileren?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
das toch niet zo vreemd, dat zijn broertjes
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoop maar dat t groene of rooibos thee is![]()
Ok dan is t goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]groene thee
zonder suiker
maar wel de verse niet die standaard zakjes van de pickwick
psst help me ffquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat onze Mod hier de naam Copycat heeft.![]()
naapen dodoquote:
Ik moet je echt eens voorstellen aan mn vriendin... Staat tegenover dat jij me aan iemand voorstelt die continu sex wilt...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:57 schreef Tranceptor het volgende:
Hoi, knuffelen?
joey manwhore?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet je echt eens voorstellen aan mn vriendin... Staat tegenover dat jij me aan iemand voorstelt die continu sex wilt...
Joey is trws ongelovelijk blij met zn bijbaantjes... Heerlijke 37 jarige vrouw vandaag onder mn hoede gehad![]()
Weet eigenlijk niet of ze moeder is... Wel klein en strak... En Aziatischquote:
was t maar zoquote:
Ow dat is niet zo moeilijk te regelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:59 schreef JoeyT het volgende:
Ik moet je echt eens voorstellen aan mn vriendin... Staat tegenover dat jij me aan iemand voorstelt die continu sex wilt...
ik denk dat ie een vrouw bedoelt... jij telt niet joeyquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow dat is niet zo moeilijk te regelen.![]()
Ik rekende er ook op dat hij dat bedoelde hoor. Ik ken nog wel wat van die types.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat ie een vrouw bedoelt... jij telt niet joey
Is aziatisch zo lekker?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ze moeder is... Wel klein en strak... En Aziatisch![]()
verdere voorwaarden:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik rekende er ook op dat hij dat bedoelde hoor. Ik ken nog wel wat van die types.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |