jij hebt mooie voetenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is dat je al een vriend hebt, want ik had spontaan verkering gevraagd![]()
[..]
Het is lastig om een goed onderbouwde reactie te geven zonder dat ik daarbij informatie gebruik die onder mijn geheimhoudingsplicht valt. En een beetje loze opmerkingen maken zonder enige motivatie vind ik in zo'n topic nogal triest...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom niet ??
Het is je mening en naar mijn weten mag je dat nog steeds hebben cq. uiten . . .![]()
![]()
Je had het ook kunnen afdoen met deze smiley:quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is lastig om een goed onderbouwde reactie te geven zonder dat ik daarbij informatie gebruik die onder mijn geheimhoudingsplicht valt. En een beetje loze opmerkingen maken zonder enige motivatie vind ik in zo'n topic nogal triest...
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:42 schreef amaranta het volgende:
jij hebt mooie voeten
Dan kun je er inderdaad beter buitenblijven.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is lastig om een goed onderbouwde reactie te geven zonder dat ik daarbij informatie gebruik die onder mijn geheimhoudingsplicht valt. En een beetje loze opmerkingen maken zonder enige motivatie vind ik in zo'n topic nogal triest...
Gelukkig is het dan niet zo leesbaarquote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan kun je er inderdaad beter buitenblijven.
Nu maar hopen dat je dat topic niet tegenkomt als je nog een keer dronken gaat Fokken.![]()
Hmmmz...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet zo negatief schatje.
Het komt allemaal goed.![]()
tussen 6 planken
Of je doet het niet!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
Eens ff kijken hoeveel ik moet teruglezen...
Hoiquote:Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
Eens ff kijken hoeveel ik moet teruglezen...
Ik had van jou wel verwacht dat je dat voor ons over zou hebben.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi...![]()
Nou ik doe het dus maar niet.. volgens mij zo'n 13-14 topics...das echt teveel van het goede...
Toch niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi...![]()
Nou ik doe het dus maar niet.. volgens mij zo'n 13-14 topics...das echt teveel van het goede...
Tja.. het valt me vanmezelf ook een beetje tegen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had van jou wel verwacht dat je dat voor ons over zou hebben.![]()
Waar ben je ooit dan geweest de afgelopen dagen ??quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
wel... ik maak een beginnetje..quote:
Weet je in elk geval waar deze TT vandaan komtquote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja.. het valt me vanmezelf ook een beetje tegen.. ik zal eens een beginnetje maken.. Loont het zich dan? was er iets leuks / interessants/ spannends?
![]()
Je zou kunnen ontdekken waarom de OP verdwenen is, voor de rest lijkt het me de moeite van het teruglezen niet waard.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja.. het valt me vanmezelf ook een beetje tegen.. ik zal eens een beginnetje maken.. Loont het zich dan? was er iets leuks / interessants/ spannends?
![]()
Druk..Druk..Druk..met vanalles en nog wat.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waar ben je ooit dan geweest de afgelopen dagen ??
Weet Nixxx daar meer van?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Druk..Druk..Druk..met vanalles en nog wat.
Jij ook al ??quote:Op maandag 30 januari 2006 21:54 schreef _Cara_ het volgende:
Druk..Druk..Druk..met vanalles en nog wat.
Dat wil ik idd wel weten .. eigenlijk..quote:Op maandag 30 januari 2006 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zou kunnen ontdekken waarom de OP verdwenen is,
Het moet je toch genoegen doen dat ik het in ieder geval niet ben.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
Hmmm net per ongeluk een gesprek op MSN weggeklikt, vraag me af wie het was.![]()
Ik niet... Want ik zie ineens dat ik offline sta... Ik vond het al zo stilquote:Op maandag 30 januari 2006 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
Hmmm net per ongeluk een gesprek op MSN weggeklikt, vraag me af wie het was.![]()
Nee, dat is een ding wat zeker is.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het moet je toch genoegen doen dat ik het in ieder geval niet ben.![]()
Hey you, standing in the roadquote:
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik niet... Want ik zie ineens dat ik offline sta... Ik vond het al zo stil![]()
Nog even afgezien van het feit dat je niet in mn lijst staat![]()
Kom eens online.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik niet... Want ik zie ineens dat ik offline sta... Ik vond het al zo stil![]()
Nog even afgezien van het feit dat je niet in mn lijst staat![]()
Ik ook al nietquote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat is een ding wat zeker is.![]()
The greatest most beautiful thing is to love and to be loved in return.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat is een ding wat zeker is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |