jij hebt mooie voetenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is dat je al een vriend hebt, want ik had spontaan verkering gevraagd![]()
[..]
Het is lastig om een goed onderbouwde reactie te geven zonder dat ik daarbij informatie gebruik die onder mijn geheimhoudingsplicht valt. En een beetje loze opmerkingen maken zonder enige motivatie vind ik in zo'n topic nogal triest...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom niet ??
Het is je mening en naar mijn weten mag je dat nog steeds hebben cq. uiten . . .![]()
![]()
Je had het ook kunnen afdoen met deze smiley:quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is lastig om een goed onderbouwde reactie te geven zonder dat ik daarbij informatie gebruik die onder mijn geheimhoudingsplicht valt. En een beetje loze opmerkingen maken zonder enige motivatie vind ik in zo'n topic nogal triest...
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:42 schreef amaranta het volgende:
jij hebt mooie voeten
Dan kun je er inderdaad beter buitenblijven.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het is lastig om een goed onderbouwde reactie te geven zonder dat ik daarbij informatie gebruik die onder mijn geheimhoudingsplicht valt. En een beetje loze opmerkingen maken zonder enige motivatie vind ik in zo'n topic nogal triest...
Gelukkig is het dan niet zo leesbaarquote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan kun je er inderdaad beter buitenblijven.
Nu maar hopen dat je dat topic niet tegenkomt als je nog een keer dronken gaat Fokken.![]()
Hmmmz...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet zo negatief schatje.
Het komt allemaal goed.![]()
tussen 6 planken
Of je doet het niet!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
Eens ff kijken hoeveel ik moet teruglezen...
Hoiquote:Op maandag 30 januari 2006 21:45 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
Eens ff kijken hoeveel ik moet teruglezen...
Ik had van jou wel verwacht dat je dat voor ons over zou hebben.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi...![]()
Nou ik doe het dus maar niet.. volgens mij zo'n 13-14 topics...das echt teveel van het goede...
Toch niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi...![]()
Nou ik doe het dus maar niet.. volgens mij zo'n 13-14 topics...das echt teveel van het goede...
Tja.. het valt me vanmezelf ook een beetje tegen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had van jou wel verwacht dat je dat voor ons over zou hebben.![]()
Waar ben je ooit dan geweest de afgelopen dagen ??quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |