[bemoeimodus]Uh Lois, heeft Eva de bril via de orthoptist voorgeschreven gekregen? Want misschien is het dan handig om hem/haar even te bellen of je hetzelfde recept kan gebruiken of dat ze het binnenkort nog eens willen meten... [/bemoeimodus]quote:Op maandag 30 januari 2006 21:04 schreef moussy het volgende:
zou het opmeten nodig zijn? Je kan toch altijd dr oude sterkte aanhouden?
Weet je heel zeker dat het hem niet is dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef jessie het volgende:
O my god ik dacht nee he niet weer Bright![]()
![]()
ja maar volgens mij roep jij dit soort dingen op je af of zoquote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef Syrena het volgende:
Ik moest drie keer kijken eer ik het zag![]()
Ik heb zelf ook zo'n soort foto van toen we in Lloret waren lang, lang, lang geleden . Ik wilde een leuke foto van een duif op een vol strand, dus ik heb hem liggend gemaakt. Maar iedereen ziet meteen de immens dikke en lelijke mevrouw op de achtergrond.
Ik nietIk zei altijd: Oja en een foto van een duif! Iedereen: Whooooo die VROUW!
Oja, en in Mallorca ook. Ik een foto gemaakt van ons fancy hotel vanaf het strand, blijkt later dat op de voorgrond 1 of ander vrouwmens d'r ENORME borsten zit in te smeren![]()
Ik focus kennelijk echt alleen op de dingen die ik op de foto wilquote:Op maandag 30 januari 2006 22:20 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar volgens mij roep jij dit soort dingen op je af of zo
Nope kans zit er niet in mopquote:Op maandag 30 januari 2006 22:28 schreef Syrena het volgende:
OH en jullie met dat gependel!Ben ik dus eergister mijn pil vergeten te slikken!
![]()
Maar goed, nog drie pillen en dan is de strip op....maar wie weet
hahaha
Nee dat dacht ik alquote:
Daar zit natuurlijk ook wat in moussy. Ik zei het even omdat het zonde is als ze nu een brilletje zouden aanschaffen en dan over een paar maanden op controle moeten en blijkt dat de sterkte veranderd moet ofzo... Dat is ook een beetje zonde van t geld dan.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef moussy het volgende:
Oh en René mag nu iig een jaar zonder oogmeting door het leven, dan krijgt ze weer een nieuwe meting. Ik dacht voornamelijk dat het voor Eva anders dubbel wennen zou zijn, een nieuwe bril én een nieuwe sterkte..
Ow bah vreselijk, ik had altijd zo'n moeite met het idee dat je iemand kon maken of brekenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:51 schreef Lishe het volgende:
Spannend, ik ga zo voor het eerst een beoordelingsgesprek van een stagiaire doen. Brrrr!
(Werkperikelen, hoe houd ik mijn baan uitdagend)
en vitamine c 1000 mg tabletten werken ook erg goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:49 schreef Lishe het volgende:
Blegh, een blaasontsteking. Voor dat soort momenten is de Hittepit gewoon uitgevonden. Aan de cranberrytabletten en. Beterschap!
moeilijk he! Nou, geen haast maken hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:38 schreef sjak het volgende:
Haarlem is duur en voor het geld dat we willen uitgeven hebben we toch een aantal eisen. Helaas voldoen de huizen die we tot nu toe gezien hebben er (net) niet aan. Maandag over twee weken gaan we weer wat kijken.
Hoe is het met jouw rug?
ik heb er een staan en die heb ik al 4 jaar nu en die is 3 x verhuisd (niet eens binnenshuis)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef Martineke het volgende:
ff vraagje, heeft er iemand de mammut kast van Ikea?? is dat een beetje kwaliteit of valt hij na een maand of zo van ellende uit elkaar?
wij willen die gaan kopen voor bij maxim op zn kamertje, maar hij moet ook nog doorgeschoven worden naar de volgende, ben dus benieuwd of dat die kast dat wel red
Ja excuses enzo, op zich vonden het zelf ook niet zo netjes. Das mooi...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:35 schreef jessie het volgende:
Hoe reageerde ze op het zo laat vertellen van het uitje Lois?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:59 schreef melonovy het volgende:
We gaan ons vestigen in Nieuwegein, in de wijk fokkesteeg
gewoon nog een keer wassen en nat ophangen. Enneh, nee nog nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef jessie het volgende:
O en ik dacht ik kan me vitrage ook wel weer is wassen. De vorige keer dus op een wolwasprogramma gedaan merk ik nu. 1 en al kreukel en dat gaat er niet uit
Wauw!quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:36 schreef moussy het volgende:
Dat huis wat al 3 jaar te koop stond he, het is verkocht!!
Had je 'm onze tips doorgegeven?quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:36 schreef moussy het volgende:
Dat huis wat al 3 jaar te koop stond he, het is verkocht!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Wauw!
Wie van de dames heeft een bod uitgebracht?
Wel erg fijn voor die man dat hij eindelijk dat huisje kwijt is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:43 schreef moussy het volgende:
[..]Ik denk al eerder dan dat ik het er hier over had, ze zijn er nml al aan het slopen
quote:Ik heb van de dokter gehoord dat je wel altijd Echinaforce- zalf van dokter Vogel mag gebruiken. Dit is volstrekt onschadelijk.
Ik heb het gehaald hoor, met extra vitamine C erin en nog iets wat een kuur is om je weerstand op te bouwen. Ik hoop dat het helpt, want ik word hier gek van, de hele tijd verkoudenquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Belana, ik heb net het gratis helpdesknummer van A.Vogel gebelt,
en die zeggen dat het allemaal veilig is !
Je kunt het dus gerust gebruiken !
Zien dat er geleefd wordt geeft idd helemaal niks, heb ik ook geen bezwaar tegen als ik naar een huis ga kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef jessie het volgende:
Er mag best geleefd worden. Ik zelf zou er geen bezwaard bij hebben om op die manier een huis te bezichtigen. Zijn jullie er bij als je kijkers krijg of gaan jullie weg?
Hee wat grappig, wij hebben verhuisplannen en wonen in leeuwardenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Nijna het volgende:
Iemand nog op zoek naar een leuk flatje in Leeuwarden misschien... hehehe.
Het wil bij ons nog niet zo vlotten met de verkoop.
Maar goed, gelukkig kan het nog uit, maar het zou wel ontzettend lekker zijn als dit niet nog maanden gaan duren...
Misschien van de week de makelaar maar weer eens even wat achter zn broek aanzitten...
Hihi, het is maar een klein flatje hoor (2 kamers) het is in Camminghaburen. Succes met de huizenjacht Mallemeid, de prijzen in het noorden zijn nog best leuk als je het vergelijkt met de rest van het landquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:33 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Hee wat grappig, wij hebben verhuisplannen en wonen in leeuwarden. Helaas willen we geen flat kopen
. Welke straat is het?
Ach, het is gewoon kut om net 23 te zijn, want dan ben je natuurlijk net van het minimumjeugdloon af enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
lekker is dat troel ..... word je ook niet vrolijker van
Ja, maar ik doe de deeltijdopleiding en wil overdag niet de hele dag thuiszittenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:48 schreef lady-wrb het volgende:
waarom solliciteer je bij de makro dan? ik dacht dat je juf wilde worden
even aangepast, ze doen het weer hoor. Die site waar je terecht kwam is van een vriend van mij die crealab host.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef livelink het volgende:
Allemaal huizennieuws hier! Leuk. Fokkesteeg in Nieuwegein ken ik wel vrij goed, dus daar heb ik een aardig beeld bij. Wat is dat snel gegaan, trouwens Melonovy. Vrijdag al de sleutels![]()
![]()
Ik wilde net trouwens even naar je sites kijken voor Chiara en Yoram, maar ik werd doorgelinkt naar een hele andere site
Nou Lishe, stop maar met zoeken!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef livelink het volgende:
Dan \'spam\' ik ook maar weer even de verkleedklerensite die ik ontdekt heb en die ik heel erg leuk vind.
http://www.artoek.nl/
Hier ook hoor, Cas is niet uit zn playama te trekkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:42 schreef jessie het volgende:
Hier jammer genoeg geen carnaval op de scholen. Maar ja carnaval is het hier bijna toch wel iedere dag
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:47 schreef texelonia het volgende:
Met een klein beetje boel geluk hebben wij strakjes misschien ook een huis!We staan 2e voor een huurhuis hier in de buurt (in één van m\'n wijkjes zelfs
), 4 kamers, op de 3e verdieping, maar met lift. Over ruim een week kijken en als het wat is heel hard hopen dat de nummer 1 het niet wilt....
Ik hoop het zo!!!!!!
Nou ja, niet letterlijk (ik had René (in nachtpon) mee)... maar ja, de ouwe lul is ook al 20quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:35 schreef sjak het volgende:
Oh, wat erg Moussy! Zei de dierenarts ook dat het waarschijnlijk niet meer goedkwam?![]()
Ohhhhhh jaaa Lara heeft een Taarten shirt! Geweldig! Een roze met glitters en gele mouwen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
HiehieIk was er gister om een cadeautje te kopen en toen zag ik het weer en bijpassende tasjes, panties, paraplu oh ohoh maar Jolie hoeft ook niks voorlopig en we hebben zoveel van het vogeltjesset gespaard nu dus ik ben heel tevreden.
Ohhh dan ben je meteen verkochtquote:Op zondag 5 februari 2006 00:10 schreef jessie het volgende:
Caronline zeg nou niet van die taartenNou moet ik straks toch nog gaan kijken he
Ohhhhhh en wat voor schoentjes! En heb je die Bambi handtasjes gezien Luchtbel?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:15 schreef jessie het volgende:
Verkopen ze ook schoentjes?
Geloof dat Lara 3 shirtjes met lange mouwen heeft. Ja haha ik vond de vogeltjes ook super!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ja zie je wel!ook zakdoeken hebben ze!
Ennuh vogeltjesspul overnemen wil ik altijd
Jaquote:Op zondag 5 februari 2006 00:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhhhhh en wat voor schoentjes! En heb je die Bambi handtasjes gezien Luchtbel?
Maar verder echt lelijk hoor![]()
Jaquote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geloof dat Lara 3 shirtjes met lange mouwen heeft. Ja haha ik vond de vogeltjes ook super!
Ik bewaar ze voor je!
Ook met taartjes, voor de rest weet ik nietquote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef jessie het volgende:
Dat shirt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat voor schoentjes dan en welke maten enz enz enz
Jaa en die spijkerrokjes! En en en...!!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jaen die maillots met veel verschillende kleuren en motiefjes.
Je hebt ook al van dat vreselijke behang zeg
Ik weet het ook niet precies Jessie, ik heb een taartenshirt uit het rek gepakt en ben hard weggerend. Wel eerst betaald hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef jessie het volgende:
Dat shirt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat voor schoentjes dan en welke maten enz enz enz
Dit is echt Bambi hoor. Ze hebben een serie shirtjes enzo met van die ouderwetse disneyprinten.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:24 schreef Lishe het volgende:
Bambi tasjes??? Ik zit in mijn hertjes-periode... verdorie, waarom zit die winkel niet hier??? Ik vond die jurkjes enz. met die ertjes zoooo lief, de taarten ken ik niet....
Ik heb het eerste seizoen op dvd en dan is het nog spannender :\') Ja egens in maart Caronline!quote:
Sawyerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:34 schreef Lishe het volgende:
Lost is zo spannend... wij kijken seizoen 2... en ik wil zo graag meeeeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |