[bemoeimodus]Uh Lois, heeft Eva de bril via de orthoptist voorgeschreven gekregen? Want misschien is het dan handig om hem/haar even te bellen of je hetzelfde recept kan gebruiken of dat ze het binnenkort nog eens willen meten... [/bemoeimodus]quote:Op maandag 30 januari 2006 21:04 schreef moussy het volgende:
zou het opmeten nodig zijn? Je kan toch altijd dr oude sterkte aanhouden?
Weet je heel zeker dat het hem niet is dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef jessie het volgende:
O my god ik dacht nee he niet weer Bright![]()
![]()
ja maar volgens mij roep jij dit soort dingen op je af of zoquote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef Syrena het volgende:
Ik moest drie keer kijken eer ik het zag![]()
Ik heb zelf ook zo'n soort foto van toen we in Lloret waren lang, lang, lang geleden . Ik wilde een leuke foto van een duif op een vol strand, dus ik heb hem liggend gemaakt. Maar iedereen ziet meteen de immens dikke en lelijke mevrouw op de achtergrond.
Ik nietIk zei altijd: Oja en een foto van een duif! Iedereen: Whooooo die VROUW!
Oja, en in Mallorca ook. Ik een foto gemaakt van ons fancy hotel vanaf het strand, blijkt later dat op de voorgrond 1 of ander vrouwmens d'r ENORME borsten zit in te smeren![]()
Ik focus kennelijk echt alleen op de dingen die ik op de foto wilquote:Op maandag 30 januari 2006 22:20 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar volgens mij roep jij dit soort dingen op je af of zo
Nope kans zit er niet in mopquote:Op maandag 30 januari 2006 22:28 schreef Syrena het volgende:
OH en jullie met dat gependel!Ben ik dus eergister mijn pil vergeten te slikken!
![]()
Maar goed, nog drie pillen en dan is de strip op....maar wie weet
hahaha
Nee dat dacht ik alquote:
Daar zit natuurlijk ook wat in moussy. Ik zei het even omdat het zonde is als ze nu een brilletje zouden aanschaffen en dan over een paar maanden op controle moeten en blijkt dat de sterkte veranderd moet ofzo... Dat is ook een beetje zonde van t geld dan.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef moussy het volgende:
Oh en René mag nu iig een jaar zonder oogmeting door het leven, dan krijgt ze weer een nieuwe meting. Ik dacht voornamelijk dat het voor Eva anders dubbel wennen zou zijn, een nieuwe bril én een nieuwe sterkte..
Ow bah vreselijk, ik had altijd zo'n moeite met het idee dat je iemand kon maken of brekenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:51 schreef Lishe het volgende:
Spannend, ik ga zo voor het eerst een beoordelingsgesprek van een stagiaire doen. Brrrr!
(Werkperikelen, hoe houd ik mijn baan uitdagend)
en vitamine c 1000 mg tabletten werken ook erg goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:49 schreef Lishe het volgende:
Blegh, een blaasontsteking. Voor dat soort momenten is de Hittepit gewoon uitgevonden. Aan de cranberrytabletten en. Beterschap!
moeilijk he! Nou, geen haast maken hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:38 schreef sjak het volgende:
Haarlem is duur en voor het geld dat we willen uitgeven hebben we toch een aantal eisen. Helaas voldoen de huizen die we tot nu toe gezien hebben er (net) niet aan. Maandag over twee weken gaan we weer wat kijken.
Hoe is het met jouw rug?
ik heb er een staan en die heb ik al 4 jaar nu en die is 3 x verhuisd (niet eens binnenshuis)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:54 schreef Martineke het volgende:
ff vraagje, heeft er iemand de mammut kast van Ikea?? is dat een beetje kwaliteit of valt hij na een maand of zo van ellende uit elkaar?
wij willen die gaan kopen voor bij maxim op zn kamertje, maar hij moet ook nog doorgeschoven worden naar de volgende, ben dus benieuwd of dat die kast dat wel red
Ja excuses enzo, op zich vonden het zelf ook niet zo netjes. Das mooi...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:35 schreef jessie het volgende:
Hoe reageerde ze op het zo laat vertellen van het uitje Lois?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:59 schreef melonovy het volgende:
We gaan ons vestigen in Nieuwegein, in de wijk fokkesteeg
gewoon nog een keer wassen en nat ophangen. Enneh, nee nog nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:23 schreef jessie het volgende:
O en ik dacht ik kan me vitrage ook wel weer is wassen. De vorige keer dus op een wolwasprogramma gedaan merk ik nu. 1 en al kreukel en dat gaat er niet uit
Wauw!quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:36 schreef moussy het volgende:
Dat huis wat al 3 jaar te koop stond he, het is verkocht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |