Zo dacht jij ook over Jonk, Wouters, Reiziger en al die andere spelers die de omgekeerde weg maakte?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:45 schreef Spideyman het volgende:
Kale kop, spelen bij Lazio en je eigen mensen verraden. Trek je conclusies maar.
Maakt niet uit... eindelijk iemand die fatsoenlijk een bal kan koppen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef addictivebeat het volgende:
leuk en aardig hoor, maar stam kan niet zo best opbouwen
Babel mag toch graag een stukje rappen?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Duetje met Ali B in het kader van de geslaagde integratie, Cohen zal als MC te werk gaan.
Zag em laatst alweer in een nieuwe clip, daar kan ik me ZO erg aan irriteren. bahquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Babel mag toch graag een stukje rappen?
Zeg nooit nooit...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Wees maar niet bang, als ze Daerden al niet kunnen betalen lijkt het me stug dat ze barreto wel kunnen betalen
Ow, dat is het probleem niet. Het kan me niet zoveel schelen dat er ooit PSV-ers bij Ajax hebben gespeeld en andersom, het gaat me er meer om dat Japie ooit heeft gezegd dat er voor hem maar twee clubs waren als hij terug kwam in Nederland. En dat waren PSV en H'veen, later zei hij zelfs nog dat hij dan niet voor H'veen zou kiezen omdat PSV op een hoger niveau speelt. Hij heeft veel Eindhovenaren in ieder geval doen geloven dat hij een PSV hart had. The horror....quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zo dacht jij ook over Jonk, Wouters, Reiziger en al die andere spelers die de omgekeerde weg maakte?
Tsja het wordt wel apart met AZ.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat Perez naar Ajax komt als Martens naar AZ gaat..
Ja maar az is een "Topclub"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja het wordt wel apart met AZ.
Gaan ze klagen dat Van Geel spelers bij AZ wil weghalen terwijl Brands nu precies hetzelfde wil doen bij RKC(Molhoek / Martens)![]()
quote:Technisch directeur Martin van Geel heeft Wesley Sneijder voor komend seizoen de Nummer 10-positie beloofd. Dit heeft de middenvelder gisteren verklaard in een interview met Radio 1.
Een volgend conflict lijkt dus op de loer te liggen in Amsterdam, aangezien Kenneth Perez hoogstwaarschijnlijk komend seizoen ook in de Arena zal spelen. De Deense international is eveneens een spelmaker.
Behoudens een concurrentiestrijd lijken een tweetal situaties mogelijk. Enerzijds dat Perez als hangende linksbuiten gaat spelen, anderzijds dat Wesley Sneijder vertrekt. Volgens Italiaanse media heeft AC MIlan belangstelling voor de middenvelder.
quote:Kenneth Perez maakt per direct de overgang van AZ naar Ajax, wist Sportweek-redacteur Marc van den Heuvel maandagavond te vertellen. De Deen zou donderdag al met Ajax in de Gatorade Cup spelen. De Amsterdammers nemen het dan op tegen SC Heerenveen.
Van den Heuvel vertelde in het AT5-programma FC Godenzonen dat voorwaarde voor deze directe transfer is dat AZ voor het sluiten van de transfermarkt een vervanger vindt voor Perez. Dit lijkt Maarten Martens (RKC Waalwijk) te gaan worden.
1 2 3 4 5 | Heitinga, Grygera, Vermaelen, Juanfran Maduro Sneijder, Perez Rosales, Huntelaar, Rosenberg |
Wesley Sneijder gaat niet weg, maar speelt volgend jaar op tien of linkshalf. Kenneth Perez komt vast wel, liefst per direct, en zal gaan spelen als (hangende) tien of linksbuiten. Helemaal niets mis mee, gezonde concurrentie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:52 schreef Roeni3 het volgende:
Fuck echt, het laatste wat je wilt is dat Sneijder weggaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |