Of Dennis Bergkamp. Maar goed, dan eet ik mijn lul op.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zult zien dat PSV straks Seedorf haalt om Ajax terug te pakken.![]()
Dan ben je zo klaar , 1 hap en....quote:Op maandag 30 januari 2006 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of Dennis Bergkamp. Maar goed, dan eet ik mijn lul op.
Daar acht ik de leiding van PSV veels te professioneel voor. Die zullen hun geld nuttiger besteden.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zult zien dat PSV straks Seedorf haalt om Ajax terug te pakken.![]()
helaas, het is een wijf.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als God een vent is, krijgen wij Bergkamp.
Emanuelson en Rosenberg heb je al afgeschreven?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:34 schreef Jajong het volgende:
Steek
Heitinga - Stam - Juanfran
----------Maduro-----------
Landzaat-------Sneijder
------------Perez----------
Rosales - KJH - Mitea
Zou dit t beoogde elftal zijn voor 06/07 ?
Ajax (lees: Danny Blind of zijn eventuele opvolger) moet kiezen tussen KJH, Angelos Harry Charisteas en Markus Rosenberg als centrumspits. Niet één of andere wazige opstelling, waardoor ze alledrie kunnen spelen, waarvan maar één op zijn eigen positie.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Emanuelson en Rosenberg heb je al afgeschreven?
Nee, maar ik heb liever Juanfran en Huntelaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Emanuelson en Rosenberg heb je al afgeschreven?
Precies, als we achterstaan kan je altijd nog iemand inbrengenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax (lees: Danny Blind of zijn eventuele opvolger) moet kiezen tussen KJH, Angelos Harry Charisteas en Markus Rosenberg als centrumspits. Niet één of andere wazige opstelling, waardoor ze alledrie kunnen spelen, waarvan maar één op zijn eigen positie.
????? = Manucharyan misschien als hij kapt met geblesseerd raken...?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb liever Juanfran en Huntelaar.
Schaduwelftal:
Vermeer
Boakye - Vermaelen - Emanuelson
---------- Schilder ------------
Sarpong------------ Lindenbergh
----------- ????? -------------
Jenner - Rosenberg - Goossens/Boerrigter
Zoiets..
Grygera is al verkocht? Manucharyan? Lindgren bestaat niet meer?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb liever Juanfran en Huntelaar.
Schaduwelftal:
Vermeer
Boakye - Vermaelen - Emanuelson
---------- Schilder ------------
Sarpong------------ Lindenbergh
----------- ????? -------------
Jenner - Rosenberg - Goossens/Boerrigter
Zoiets..
Is maar goed dat je normaal grotere dingen doorslikt, ik noem een Ben Bits kauwgumpje.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of Dennis Bergkamp. Maar goed, dan eet ik mijn lul op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |