quote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens enkele geruchten 35 miljoen.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens enkele geruchten 35 miljoen.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:
35 miljoen lijkt me wat overdreven toch
quote:Sneijder in conflict over nummer 10 positie
Maandag 30 januari, door RI, Amsterdam, 20.41u GMT+01.00, Voetbal Insite
Het volgende conflict binnen Ajax ligt alweer op de loer: Wesley Sneijder is de nummer 10 positie voor volgend seizoen beloofd, terwijl Ajax al een akkoord met Kenneth Perez heeft bereikt.
De AZ-routinier moet volgend seizoen met Jaap Stam en Klaas-Jan Huntelaar de sterke as van het veld gaan vormen. Maar dat terwijl Wesley Sneijder voor de microfoon van Langs de lijn verklaarde dat hem, tijdens zijn contractonderhandelingen, de nummer 10 positie was beloofd. Het volgende conflict lijkt aanstaande...
En nu eens niet door getroll en geflame.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef Vom het volgende:
He, wat een lekker nieuws dit.
En de tering wat gaan die topics hard zeg...![]()
Volgens mij moet Sneijder gewoon lekker linkshalf gaan voetballen de komende 3 a 4 jaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef Black-Death het volgende:
Volgens mij vertrekt Sneijder en houden wij daar een hele hoop centjes aan over...
De pers probeert gewoon het vuurtje een beetje aan te wakkeren!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef twi het volgende:
Wat een suggestieve berichtgeving weer hoor. Sneijder heeft helemaal niet verklaard dat hem de nummer 10 positie is beloofd. Het zou eventueel kunnen, aangezien Sneijder zei dat de bedoeling was dat hij op de nummer 10 zou komen volgend jaar.
Het middenveld bij jullie gaat er zo uit zien als Van Geel zijn zin krijgt:quote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij moet Sneijder gewoon lekker linkshalf gaan voetballen de komende 3 a 4 jaar.
Dat lijkt me inderdaad ook het beste.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij moet Sneijder gewoon lekker linkshalf gaan voetballen de komende 3 a 4 jaar.
Als Perez op 10 gaat, lijkt me dat de beste oplossing.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:28 schreef twi het volgende:
Wat een suggestieve berichtgeving weer hoor. Sneijder heeft helemaal niet verklaard dat hem de nummer 10 positie is beloofd. Het zou eventueel kunnen, aangezien Sneijder zei dat de bedoeling was dat hij op de nummer 10 zou komen volgend jaar.
Whooaa, over een sterk middenveld gesproken.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het middenveld bij jullie gaat er zo uit zien als Van Geel zijn zin krijgt:
----------------------Maduro---------------------
Landzaat---------------------Sneijder----------
----------------------Perez-----------------------
Volgens mij wil hij dat nietquote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
tuurlijk is het overtrokken, anders heeft de pers geen smeuig verhaal.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad ook het beste.
Hoop ook dat dit bericht flink overtrokken is, las het net, heb het betreffende interview niet gehoord.
En daar zou ik heel goed mee kunnen leven. Altijd beter mogelijk, natuurlijk, maar het lijkt me sterk dat dit middenveld niet voor wat mooie successen kan gaan zorgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het middenveld bij jullie gaat er zo uit zien als Van Geel zijn zin krijgt:
----------------------Maduro---------------------
Landzaat---------------------Sneijder----------
----------------------Perez-----------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |