Ik vind het toch wel erg arrogant over komen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo. Als Feyenoord nu alles wint zijn ze kampioen, dus hebben ze het in eigen hand.
Whehequote:Op maandag 6 februari 2006 20:37 schreef Version1 het volgende:
filmpje deed me denken aan dit filmpje:
http://www.youtube.com/w/Henry-tunnel?v=CIkD8A6faZo&search=henry%20tunnel
Ik geniet er echt van dat jouw mening sinds een aantal weken de waarheid eer aan doet.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
Wat is Rabarbara Barend ontzettend weerzingwekkend ongegeneerd afschuwelijk niet te evenaren slecht
ik zie het ook eindelijk sinds wekenquote:Op maandag 6 februari 2006 20:34 schreef Nashje het volgende:
En weer kom ik er net op tijd achter dat het niet meer op RTL 5 te zien is maar op RTL 7.
Hij is wat dikker geworden, ondanks zn dagelijkse hardloopsessie om 06.30 uur.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:42 schreef Butra het volgende:
Ik heb al maanden niet meer gekeken, maar wat ziet die Derksen er slecht uit zeg tegenwoordig.
Is-ie ziek ofzo?
Ik denk erover om een fanclub over hem op te richten.quote:
ja duh dat komt nog wel een paar x terug hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 20:41 schreef H.Flick het volgende:
Ah, toch nog even Ajax.
maak eens een site aan danquote:Op maandag 6 februari 2006 20:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik denk erover om een fanclub over hem op te richten.
Ik registreer www.johan-derksen.com wel ffquote:
Die aanwezigheid van wedstrijdbeelden is de belangrijkste reden dat ik kijkquote:Op maandag 6 februari 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
Zo nu tien minuten wedtrijdbeelden daarna 5 minuten reclame en we zijn weer bijna halverwegen het programma
En de beelden hebben we al gezien. Dan kijken we alleen nog voor de reclamequote:Op maandag 6 februari 2006 20:51 schreef LuukBes het volgende:
Van het leuke geneuzel aan tafel moet dit programma het idd niet meer hebben.
En voor het afzeiken van mensen om de lachers op de hand te krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de beelden hebben we al gezien. Dan kijken we alleen nog voor de reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |