quote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht
[afbeelding]
Koop eerst zelf eens een autoquote:
Ik heb al 2 auto's gehadquote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop eerst zelf eens een autoalsof het mij aan mn reet zal roesten of jij t mooi vind of niet.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht
[afbeelding]
Jij hebt hem op een ander forum ook gepost, en dus openbaar gemaakt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef PeuRac het volgende:
jullie weten dat het zonder toestemming gebruiken van andermans foto's illegaal is?
jij staat er toch niet opquote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef PeuRac het volgende:
jullie weten dat het zonder toestemming gebruiken van andermans foto's illegaal is?
is er een afbeelding van je hoofd in de matten geborduurd?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb al 2 auto's gehad
Zie jij eerst maar eens een school af te maken Mr. Kansloos
Waar is herman vanaag ook alweer mee begonnen?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]dan zijn er heel wat meer hier die je ook meteen kansloos noemt, ik doe tenminste moeite om mn school af te maken.
die foto was eigenlijk voor een artc'r die net zo'n stuur gaat kopen en wilde zien hoe het staat.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij staat er toch niet op![]()
Ah als jij die matten toch mooi vind, kan jou het schelen
Maaaar... je had eerst wel eens mogen stofzuigen![]()
oeh was die voor mij?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]dan zijn er heel wat meer hier die je ook meteen kansloos noemt, ik doe tenminste moeite om mn school af te maken.
Je krijgt het zelfs niet voor elkaar om een MBO af te makenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan zijn er heel wat meer hier die je ook meteen kansloos noemt, ik doe tenminste moeite om mn school af te maken.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt hem op een ander forum ook gepost, en dus openbaar gemaakt.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar is herman vanaag ook alweer mee begonnen?
Volgens mij stond hij gewoon bij de pagina om je auto te showen............quote:Op maandag 30 januari 2006 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die foto was eigenlijk voor een artc'r die net zo'n stuur gaat kopen en wilde zien hoe het staat.
Natuurlijk mag jij hem plaatsen waar je wilt, maar dan loop je dus het risico dat hij ook ergens anders terecht komtquote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
staat op een besloten gedeelte, plus dat het mijn eigen foto is, ik hem dus mag plaatsen waar ik wil.
Kap maar met moeilijk doen, ik haal em er toch niet vanafquote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]staat op een besloten gedeelte, plus dat het mijn eigen foto is, ik hem dus mag plaatsen waar ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |