ik wacht nog op de lelijke 155 en 156quote:Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb me trouwens twee gave foto's gemakat voro het starlet topic
werkzequote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef Klonk het volgende:
ik ga maar eens aan den arbeid
mijn weekend is nu voorbij
Waarom hou je die mok zo vast..quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bijna, blauw met geel
[afbeelding]
Lenzen vloeistofquote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom hou je die mok zo vast..
.... en ik wil volgens mij niet weten wat dat witte spul is oip die fles voor in beeld
't is net zwartquote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bijna, blauw met geel
[afbeelding]
Die mok hou ik zo vast omdat daarquote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom hou je die mok zo vast..
.... en ik wil volgens mij niet weten wat dat witte spul is oip die fles voor in beeld
't lukt niet al te best iigquote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die mok hou ik zo vast omdat daarKoffie
in zat en ik nieuwe ging halen en dat witte spul zie ik niet maar zal wel lenzenvloeistof zijn.
Probeer je nu wat te bashen ofzo?
Die Prodent kan echt niet hoor Herbanquote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
in zat en ik nieuwe ging halen en dat witte spul zie ik niet maar zal wel lenzenvloeistof zijn.
Iddquote:
Zelfs deze is nog beterquote:Op maandag 30 januari 2006 22:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die Prodent kan echt niet hoor Herban![]()
![]()
Ik stel een vraag/meld wat op, hoe je het opvat moet je zelf wetenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, nu dat je me geblocked hebt op MSN verwacht ik alles van jequote:Op maandag 30 januari 2006 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik stel een vraag/meld wat op, hoe je het opvat moet je zelf weten
ik ben de foto's nu aan het uppen.. maar t kan nog even duren, aan het begin van mn rit heb ik vooral vrachtwagens gefotografeerd, en die moeten ook nog rondgespammed wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wacht nog op de lelijke 155 en 156![]()
Je staat niet eens in mn msn lijstquote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, nu dat je me geblocked hebt op MSN verwacht ik alles van je
En iets opmelden, is dat een nieuwe uitdrukking
Blabla, neknek...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je staat niet eens in mn msn lijst![]()
Zegquote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef BoJo het volgende:
volgens mij hoopt peu stiekem dat fwanker snel online komt![]()
![]()
ik lees allesquote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben de foto's nu aan het uppen.. maar t kan nog even duren, aan het begin van mn rit heb ik vooral vrachtwagens gefotografeerd, en die moeten ook nog rondgespammed wordenmaar als je bijleest, gewoon even dit topic volgen... en er koemn ook nog wat leuke dingen in het stratenmakerstopic
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zeg
Ik was wat anders aan het doen, gun me een leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |