Stoere actie alleen dan discrimineer ik het treintoestelquote:Op maandag 30 januari 2006 20:16 schreef YellowLedbetter het volgende:bah. Je had die gothic moeten aanzetten voor de trein te springen sukkel. Dat is erg makkelik bij dat soort mensen. En dat van die homo's, niet erg dat ze elkaar leuk vinden maar om nou te gaan bekken in de trein
Je had een plank moeten pakken of een stoelzitting en dan zeggen:'mag ik jullie ook een keer slaan'?
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
Je had hen confuus aan moeten kijken en vertellen bekennen dat je erelid bent van de Gayparade.
Ach, een beetje discriminatie moet kunnen zo op zijn tijdquote:Op maandag 30 januari 2006 20:18 schreef L-IS het volgende:
[..]
Stoere actie alleen dan discrimineer ik het treintoestel![]()
Zeg Heerschap, ik zat me al te ergeren aan dat halfzachte gezeur naast me, maar wou er niets van zeggen... toppunt was dat ze elkaar vol op de bek namen en SM met de krant gingen toepassenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Herriemakers in de trein zijn altijd vervelend of ze nou homo of hetero zijn.
TS sprak ze aan op hun herrie en dus hoeven ze niet zo verongelijkt te doen, maar waarom vermelde je in je OP dat ze homo waren? Dat is toch totaal niet relevant?![]()
Zo zie je maar dat iedereen onbewust toch discrimineert (discrimineren= onderscheid maken)
Leuk he, vooroordelen hebben... Leer ze kennen, en ze zijn anders (als in de zin van toffer) dan je ooit zou verwachten (en slimmer, gezien de BNN Nationale IQ-test 2006)quote:Op maandag 30 januari 2006 20:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
Je had die gothic moeten aanzetten voor de trein te springen sukkel. Dat is erg makkelik bij dat soort mensen.
ja duh, als het lesbo's waren had hij er vast ook niks over gezegd. Dat zou ik in ieder geval niet hebben gedaanquote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Thrilled het volgende:
In principe wel disciminerend, als je een stelletje (man/vrouw) ziet bekken in de trein kijk je de andere kant op, en denk je, laat ze lekker... maar bij homo's moet je er wat van zeggen
Wat bazel je nu, ben je zelf soms zo'n lelijke gothic?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Leuk he, vooroordelen hebben... Leer ze kennen, en ze zijn anders (als in de zin van toffer) dan je ooit zou verwachten (en slimmer, gezien de BNN Nationale IQ-test 2006)
Nee, ik ken een paar lelijke gothics, en ik zweer het, die zijn echt aardig. Leer ze kennen in plaats van ze af te zeiken en zeggen dat ze beter onder de trein kunnen gaan dan over straat...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wat bazel je nu, ben je zelf soms zo'n lelijke gothic?
Over straat wenst iedereen ze toch dood, uitschot van de maatschappij is het. Ey eentje voor jou!!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee, ik ken een paar lelijke gothics, en ik zweer het, die zijn echt aardig. Leer ze kennen in plaats van ze af te zeiken en zeggen dat ze beter onder de trein kunnen gaan dan over straat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalala Die Dom Die Dom
Want... heb jij enige reden om deze mensen "uitschot" te noemen? Wat doen ze voor slechts dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Over straat wenst iedereen ze toch dood, uitschot van de maatschappij is het.
idd... ga iemand anders lastigvallen fzo...stelletje heaumeaux'quote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef Salsagirl het volgende:
niks tegen homo's ,maar ik hoef ze ook niet te zien zoenen![]()
O, nu heb je ook gelijk iets tegen mensen die voorstanders zijn van gothic's? Antwoord eerst eens op het ding dat ik aan jou vroeg voordat je er weer een ziekte tegenaan smijt, en ook nog ongenuanceerd discriminerend verder gaat lopen blatenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Don't fuck met zweefvliegen, kenkergothicvriend
Je moet smeken.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:14 schreef The_Terminator het volgende:
@YellowLedbetter, kun je ff ophouden met dat gescheld a.u.b.?
Geen problemen met twee goede poezen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:18 schreef Even het volgende:
Of het nou homo's of hetero's zijn: mensen die uitgebreid gaan zitten bekken in de trein is
![]()
Als ik dat wil zien zet ik wel een filmpje opquote:Op maandag 30 januari 2006 21:19 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Geen problemen met twee goede poezen.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Over straat wenst iedereen ze toch dood, uitschot van de maatschappij is het. Ey eentje voor jou!!
Hoe haal je een gothic uit de boom (gejat uit een ander topic)
Ik maak nog 1 (finishing) opmerking, en dan hou ik me gedeisd, dan ben je namelijk uitgeluld tot in de verre diepte...;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu geen bullshit over de historie van de goths, puur over NU. Wat is gothic? Gothics zijn vaak afgesloten, hebben een ietwat dramatische kijk op het leven. Ook is er sprake van een uitbundige creativiteit. Ze voelen zich het meeste op hun gemak als ze zichzelf zijn, ook al is niemand zoals hen om hen heen, ze vragen zich vaak af waarom, en komen zelf met wat interessante theorieën. Ze weren niet alles gelijk af als ze het niet begrijpen, in plaats daarvan gaan ze zich ervoor interesseren, zodat ze het wel kunnen begrijpen, ze beoordelen mensen op wie ze zijn en niet op hoe ze eruit zien. Vaak zijn ze niet bang voor het onbekende en het donker, wel voor mediacritici. Gothics zijn vaak erg op zichzelf, ze kunnen goed alleen blijven, om dan weg te vagen in hun eigen gedachten. Persoonlijk ben ik ook enorm voorzichtig ingesteld. Ik loop bijvoorbeeld nooit andermans huis binnen zonder duidelijke uitnodiging. Dit is overigens ook uit respect voor andermans territorium.
Iets voor de mensen die almaar roepen dat gothic sux, het klinkt dom! Je weet dus totaaaaal niet waar je het over hebt! Je roept dus dat het zwaar zuigt dat iemand zo’n persoonlijkheid heeft, en er voor uit durft te komen!
Nu willen we wel even alle vooroordelen uit de wereld helpen en alles beantwoorden zoals het behoort. Want waar de meeste van ons ziek van worden zijn de vooroordelen, waar veel mensen zich toch op afstellen!<
-Allereerst, er zijn duizenden mensen die me zeggen over alles wat zwart is, kijk das iets voor jou, das ook gothic. Ik zeg het nog maar eenmaal: GOTHIC IS NIET ZWART, ZWART IS NIET GOTHIC!!!! Wil je zeggen dat iedereen die een zwart t-shirt aan heeft een goth is? Moeten alle zwarte hondjes voortaan gothics genoemd worden? Er zijn inderdaad velen van ons die zich op zwart concentreren, het staat altijd, en zwart trekt energie aan volgens velen. Ook is het een vorm van expressie, wat overigens voor iedereen een andere betekenis kan hebben.
-Een echte gothic kleedt zich ook in Gothic kleding.. Ok.. Dus iedereen die een gothic jurk aantrekt is per definitie goth? Er zijn ook zat alternatieve mensen die gothic kleding dragen, daar komt ook nog bij dat niet alle gothics ook gothic kleding dragen, het hangt er van af wat je mooi vindt, persoonlijk draag ik inderdaad zoveel mogelijk gothic kleding, ik vind het mooi, het geeft een beeld van mezelf.
-Marilyn Manson maakt gothic muziek. Nee!! Marilyn Manson maaktmetal!
-Gothics zijn geobsedeerd met de dood. Tja, wat zal ik hier op zeggen.. GOTHIC GAAT NIET OVER DE DOOD!! Als ik geobsedeerd zou zijn met de dood, had ik mezelf allang afgemaakt!
-Gothics drinken zich lam en gebruiken allemaal drugs. Dit is dus wat je noemt hypocriet! Mainstreamers drinken zich lam op hun trance partys! En je hebt erbij die blowen zich blauw. En dan ons beschuldigen van dat soort dingen.. En dan tegen goths en alto’s roepen: “junk!” wij weten wel beter...
-Gothics dragen altijd enge make-up. Kijk, daar komen ze, nee, niet allemaal, het is een keus die je zelf maakt, ik draag inderdaad vaak make-up, om mezelf te expressioneren.. En ja inderdaad, ik vind het leuk, en gaaf. Maar nogmaals, het is absoluut niet noodzakelijk.
-Gothics zijn duivelaanbidders. Dat is onzin. Mensen kijken teveel naar films.
-Gothics drinken bloed. Kijk dit is een mooie! Mensen hebben dit echt gedacht van mij, ze vonden me een mafkees! Dit was overigens naar aanleiding van een documentaire over vampieren, mensen die bloed drinken en zich gothic kleden.. Haal ons niet door elkaar! Je bent gewoon dom als je zegt dat ik bloed drink omdat ik er zo uit zie! Tering wat had ik me hier kwaad om gemaakt, dat je zoiets gewoon aanneemt!
-Gothics doen zwarte magie. Wat een bullshit! Er zitten misschien wiccas bij, en satanisten, maar we doen echt niet allemaal magie! En zeker geen zwarte!
-Gothics zijn gemene, agressieve mensen. Dat is dus alles wat een gothic NIET is, we zijn gevoeliger, we laten liever iets ergens bij dan dat we nog meer pijn in de wereld brengen. Zo iemand kan zichzelf onmogelijk een gothic noemen...
Ja.. Ik hoop dat ik hiermee een hoop dingen duidelijk heb gemaakt, en een hoop vooroordelen uit de wereld heb geholpen.. En ik hoop zeker dat de mensen die ons eerst uitscholden en uitlachten nu eindelijk begrip kunnen opbrengen voor onze subcultuur, en het kleine beetje respect waar we al zo lang op wachten!
Genoeg over gothics, lets get back naar het oorspronkleijke onderwerp van dit topic
[ Bericht 0% gewijzigd door MrManiak op 30-01-2006 21:27:18 (Add-on) ]Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Ik vind het bashen redelijk meevallen, al heb ik wel al een aantal berichten verwijderd. Als het te ver gaat verwijder ik de reacties toch wel, dus gaan bashen heeft niet zoveel zin...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef L-IS het volgende:
Whaha homeaux-bash-topic
Was niet echt de bedoeling maar goed![]()
Heb niet echt tegen homotjes maar doe ff normaal in mijn buurt..
Ja bijdehand.. heb een bordje op m'n kop met de test 'ej homo's! doe effe normaal in mijn buurt'![]()
Sorry I'm right...quote:
Ja, zouden meer mensen moeten doen, maar ik kom er eerlijk voor uit dan gothics geen "uitschot van de maatschappij" zijn... nee, het zogenaamde utischot zijn de mensen ertegen. Die worden in de volksmond ookwel racisten genoemd...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Neem je het nou echt voor die gasten op ?
Niemand? Kom op zeg, Gothic is onderhand een mode-trend geworden....quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik maak nog 1 (finishing) opmerking, en dan hou ik me gedeisd, dan ben je namelijk uitgeluld tot in de verre diepte...;
N als ze zichzelf zijn, ook al is niemand zoals hen om hen heen, ze vragen zich vaak af waarom, en komen zelf met wat interessa
Genoeg over gothics, lets get back naar het oorspronkleijke onderwerp van dit topic
Man relax, neem een Cup-a-Soup..quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ja, zouden meer mensen moeten doen *knip*
Akkoord als je dit standpunt dan ook inneemt tegenover hetero'squote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind het prima dat mensen homo zijn maar waarom moeten ze het zonodig zo laten zien.
Het is toch niet normaal: elkaar gewoon gaan zoenen in de trein.
quote:Gatverdamme. Alsof hetero's dat ook doen zeg. Heb jij ooit een heterostelletje zien tongen in het openbaar? Nee natuurlijk niet, die bewaren het atlijd voor thuis, en gaan dan discreet zitten kussen met de gordijnen dicht.
Dat kunnen die homo's toch ook doen in plaats van zo te provoceren
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kijk er bestaat een kleine kans dat je echt meent wat je zegt
Gothics vind ik ook geen uitschot, maar de meesten zijn echt gewoon sneu met hun spikes en andere meuk.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ja, zouden meer mensen moeten doen, maar ik kom er eerlijk voor uit dan gothics geen "uitschot van de maatschappij" zijn... nee, het zogenaamde utischot zijn de mensen ertegen. Die worden in de volksmond ookwel racisten genoemd...
heeft de ns weer een reden waarom ze te laat zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 20:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ach, een beetje discriminatie moet kunnen zo op zijn tijd
Met zijn eigen bloed?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef SCH het volgende:
Je zult maar naast zo'n chagrijnige TopicStarter in de trein zitten.
Ik zou zeggen: "Hey sjagrijnige TopicStarter bek houwe, anders zullen we je reet eens flink bekeveren en krast ons gothic-vriendje met bloed zijn naam in je bilnaad"
Whoei !! lekker vooruitzichtquote:Op maandag 30 januari 2006 21:57 schreef SCH het volgende:
Je zult maar naast zo'n chagrijnige TopicStarter in de trein zitten.
Ik zou zeggen: "Hey sjagrijnige TopicStarter bek houwe, anders zullen we je reet eens flink bekeveren en krast ons gothic-vriendje met bloed zijn naam in je bilnaad"
Nou, ik zal er even over nadenkenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:14 schreef The_Terminator het volgende:
@YellowLedbetter, kun je ff ophouden met dat gescheld a.u.b.?
Het wordt meer bedoeld als een verplichtingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nou, ik zal er even over nadenken
Is die ook... never mind...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:54 schreef zijle het volgende:
Je moeder!
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Over straat wenst iedereen ze toch dood, uitschot van de maatschappij is het. Ey eentje voor jou!!
Hoe haal je een gothic uit de boom (gejat uit een ander topic)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
dus als twee homos zoenen is dat al provoceren?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind het prima dat mensen homo zijn maar waarom moeten ze het zonodig zo laten zien.
Het is toch niet normaal: elkaar gewoon gaan zoenen in de trein.
Gatverdamme. Alsof hetero's dat ook doen zeg. Heb jij ooit een heterostelletje zien tongen in het openbaar? Nee natuurlijk niet, die bewaren het atlijd voor thuis, en gaan dan discreet zitten kussen met de gordijnen dicht.
Dat kunnen die homo's toch ook doen in plaats van zo te provoceren
Hallo Jeruhquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus als twee homos zoenen is dat al provoceren?
ik zie zovaak heterostelletjes om me hen vunzig bekken, met smakgeluiden of gehinnik. maar als die het doen is het geen provoceren. alleen maar omdat het twee mensen zijn die op hetzelfde geslacht vallen en er een vooroordelig wereldje (mede door homos ontstaan) omheen hangt, word het provoceren genoemd.
stel dat ik mijn vriend of mijn vriendin (als ik er eentje heb he, hypothetisch gezien) een zoen zou geven in het openbaar (iets wat ik zelf nie snel zou doen), dan doe ik het omdat ik van die ander hou en niet om mensen te provoceren.
ja van jouquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Hallo JeruhWakie wakie
![]()
Je hebt toch wel zien van wie die post was![]()
Foutje bedankt. Nichten hangen zowat de halve week in de sportschool tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:45 schreef Genjuro het volgende:
In plaats van te klagen ram je gewoon de één zijn pinnen in de ander zijn strot en vice versa, heaumeau vechten toch amper terug
En je moet bang zijn van iemand die wat sportschool gedaan heeft?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Foutje bedankt. Nichten hangen zowat de halve week in de sportschool tegenwoordig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |