Stoere actie alleen dan discrimineer ik het treintoestelquote:Op maandag 30 januari 2006 20:16 schreef YellowLedbetter het volgende:bah. Je had die gothic moeten aanzetten voor de trein te springen sukkel. Dat is erg makkelik bij dat soort mensen. En dat van die homo's, niet erg dat ze elkaar leuk vinden maar om nou te gaan bekken in de trein
Je had een plank moeten pakken of een stoelzitting en dan zeggen:'mag ik jullie ook een keer slaan'?
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
Je had hen confuus aan moeten kijken en vertellen bekennen dat je erelid bent van de Gayparade.
Ach, een beetje discriminatie moet kunnen zo op zijn tijdquote:Op maandag 30 januari 2006 20:18 schreef L-IS het volgende:
[..]
Stoere actie alleen dan discrimineer ik het treintoestel![]()
Zeg Heerschap, ik zat me al te ergeren aan dat halfzachte gezeur naast me, maar wou er niets van zeggen... toppunt was dat ze elkaar vol op de bek namen en SM met de krant gingen toepassenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Herriemakers in de trein zijn altijd vervelend of ze nou homo of hetero zijn.
TS sprak ze aan op hun herrie en dus hoeven ze niet zo verongelijkt te doen, maar waarom vermelde je in je OP dat ze homo waren? Dat is toch totaal niet relevant?![]()
Zo zie je maar dat iedereen onbewust toch discrimineert (discrimineren= onderscheid maken)
Leuk he, vooroordelen hebben... Leer ze kennen, en ze zijn anders (als in de zin van toffer) dan je ooit zou verwachten (en slimmer, gezien de BNN Nationale IQ-test 2006)quote:Op maandag 30 januari 2006 20:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
Je had die gothic moeten aanzetten voor de trein te springen sukkel. Dat is erg makkelik bij dat soort mensen.
ja duh, als het lesbo's waren had hij er vast ook niks over gezegd. Dat zou ik in ieder geval niet hebben gedaanquote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Thrilled het volgende:
In principe wel disciminerend, als je een stelletje (man/vrouw) ziet bekken in de trein kijk je de andere kant op, en denk je, laat ze lekker... maar bij homo's moet je er wat van zeggen
Wat bazel je nu, ben je zelf soms zo'n lelijke gothic?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Leuk he, vooroordelen hebben... Leer ze kennen, en ze zijn anders (als in de zin van toffer) dan je ooit zou verwachten (en slimmer, gezien de BNN Nationale IQ-test 2006)
Nee, ik ken een paar lelijke gothics, en ik zweer het, die zijn echt aardig. Leer ze kennen in plaats van ze af te zeiken en zeggen dat ze beter onder de trein kunnen gaan dan over straat...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wat bazel je nu, ben je zelf soms zo'n lelijke gothic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |