Prefereer maar een eind weg. Zelfs al had ik de mogelijkheden de TT te veranderen, had ik het nog niet gedaan voor jóú, knulletje! Met je geprefereer!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef Aurelianus het volgende:
Ik prefereer lasagne.
Schuif die macaroni maar met kilo's tegelijk in je bakkes en nasaal orgaan zodat je een pijnlijke en vernederende dood sterft, naar wicht. Nofi.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Prefereer maar een eind weg. Zelfs al had ik de mogelijkheden de TT te veranderen, had ik het nog niet gedaan voor jóú, knulletje! Met je geprefereer!
Je houdt van me, hè?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Schuif die macaroni maar met kilo's tegelijk in je bakkes en nasaal orgaan zodat je een pijnlijke en vernederende dood sterft, naar wicht. Nofi.
Ja. En van lasagne.quote:
Ik zal het voor deze ene keer door de vingers zien.quote:
Ik weer valentijnsdag!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik werdt er net aan herinnert dat valentijn er alweer aan zit te komen, wat een kutdag is dat..
werdt.. ouchquote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik werdt er net aan herinnert dat valentijn er alweer aan zit te komen, wat een kutdag is dat..
Welzeker.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Gefrituurde macaroni?
En ik nog zo m'n best gedaan op herinnert.quote:
Ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Gefrituurde macaroni?
Macaroni.quote:
Macaroni.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:30 schreef Misstique het volgende:
Kan iemand die TT aanpassen voor ik mezelf van kant maak?
Verdiend gewoon, 100%quote:
[FOK! awards 2005] Uitslagen Categorie Crewquote:Op maandag 30 januari 2006 20:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat is er met dago?
Het was hard werk, maar zeer de moeite waard.quote:
Had ik je al gezegd dat je tof bent?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Macaroni is alleen geschikt om op de kleuterschool dingetjes mee te maken voor moederdag.
Je vergeet het eten ervan.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Macaroni is alleen geschikt om op de kleuterschool dingetjes mee te maken voor moederdag.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En ik nog zo m'n best gedaan op herinnert..
En jij bent heul lief!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik je al gezegd dat je tof bent?
Oh, hihi. Hihihihihihihihihi.quote:
Whehhe... macaroni in de mond nemen...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Misstique het volgende:
Als iemand nog 1 keer het woord macaroni in de mond neemt, vermoord ik die persoon helemaal haske doodt!!!!!11!!!1![]()
Macaroniquote:
*neer steektquote:
Eén van de weinig overgebleven stamBeF-fers!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |