Prefereer maar een eind weg. Zelfs al had ik de mogelijkheden de TT te veranderen, had ik het nog niet gedaan voor jóú, knulletje! Met je geprefereer!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:02 schreef Aurelianus het volgende:
Ik prefereer lasagne.
Schuif die macaroni maar met kilo's tegelijk in je bakkes en nasaal orgaan zodat je een pijnlijke en vernederende dood sterft, naar wicht. Nofi.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Prefereer maar een eind weg. Zelfs al had ik de mogelijkheden de TT te veranderen, had ik het nog niet gedaan voor jóú, knulletje! Met je geprefereer!
Je houdt van me, hè?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Schuif die macaroni maar met kilo's tegelijk in je bakkes en nasaal orgaan zodat je een pijnlijke en vernederende dood sterft, naar wicht. Nofi.
Ja. En van lasagne.quote:
Ik zal het voor deze ene keer door de vingers zien.quote:
Ik weer valentijnsdag!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik werdt er net aan herinnert dat valentijn er alweer aan zit te komen, wat een kutdag is dat..
werdt.. ouchquote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik werdt er net aan herinnert dat valentijn er alweer aan zit te komen, wat een kutdag is dat..
Welzeker.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Gefrituurde macaroni?
En ik nog zo m'n best gedaan op herinnert.quote:
Ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Gefrituurde macaroni?
Macaroni.quote:
Macaroni.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:30 schreef Misstique het volgende:
Kan iemand die TT aanpassen voor ik mezelf van kant maak?
Verdiend gewoon, 100%quote:
[FOK! awards 2005] Uitslagen Categorie Crewquote:Op maandag 30 januari 2006 20:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat is er met dago?
Het was hard werk, maar zeer de moeite waard.quote:
Had ik je al gezegd dat je tof bent?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Macaroni is alleen geschikt om op de kleuterschool dingetjes mee te maken voor moederdag.
Je vergeet het eten ervan.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Macaroni is alleen geschikt om op de kleuterschool dingetjes mee te maken voor moederdag.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En ik nog zo m'n best gedaan op herinnert..
En jij bent heul lief!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik je al gezegd dat je tof bent?
Oh, hihi. Hihihihihihihihihi.quote:
Whehhe... macaroni in de mond nemen...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Misstique het volgende:
Als iemand nog 1 keer het woord macaroni in de mond neemt, vermoord ik die persoon helemaal haske doodt!!!!!11!!!1![]()
Macaroniquote:
*neer steektquote:
Eén van de weinig overgebleven stamBeF-fers!quote:
Ik had je gewaarschuwd, eigenwijze mutsquote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eén van de weinig overgebleven stamBeF-fers!! Tiek! Wat doe je!
Lasagne?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd, eigenwijze muts![]()
Mtquote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef Misstique het volgende:
J.
Kun je dat frituren?? Nou?? Huh??quote:
Eh, spaghetti dan? [nerveus lacht en angstig achteroverbuigt]quote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kun je dat frituren?? Nou?? Huh??
Je bent hopeloos, ho-pe-loos!!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eh, spaghetti dan? [nerveus lacht en angstig achteroverbuigt]
misschien heb jij die wel gewoon gemistquote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
Ik bemerk trouwens dat we deel 345 hebben overgeslagen. [!]
Ja, dat kan.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
misschien heb jij die wel gewoon gemist!
Ja, weet ik, ik heb meegegluurd.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef cerror het volgende:
Toevallig die TT, vanavond macaroni gehad.
Omdat je geen macaroni lust.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef Misstique het volgende:
Waarom zijn slechte dingen altijd zo lekker?
eey C, ga je met _mimic en justme33 mee naar de mac??quote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef cerror het volgende:
Toevallig die TT, vanavond macaroni gehad.
Nee hoor... die is er niet geweest...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
misschien heb jij die wel gewoon gemist!
Nee, dat verklaart enkel mijn tofheid.quote:
TR's plaatsen in elk topic dat een modje daarvan het nummer 1 omlaag haalt.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee hoor... die is er niet geweest...
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
TR's plaatsen in elk topic dat een modje daarvan het nummer 1 omlaag haalt.
Sure.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
eey C, ga je met _mimic en justme33 mee naar de mac??
Ergens, stiekem, achter dat grofgebekte image van je ben jij ook haske lief hoor, vast wel, ik geloof het.quote:
Ik heb geen grofgebekte image.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ergens, stiekem, achter dat grofgebekte image van je ben jij ook haske lief hoor, vast wel, ik geloof het.
Dacht jequote:
Nee, wínnen is tof.quote:
Lief? Neen. Zacht? Ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ergens, stiekem, achter dat grofgebekte image van je ben jij ook haske lief hoor, vast wel, ik geloof het.
Jawel hoer!quote:
Die twee gaan samen!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Lief? Neen. Zacht? Ja.
En rijp om te bepotelen?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Lief? Neen. Zacht? Ja.
How would you know.quote:
Kerel, hoe staat het met het nummer?quote:
Geen gebepotel!quote:
Zelfs geen macaroni?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:15 schreef Janetje het volgende:
Ik wil ook! Ik heb niks te eten in huis
Ik heb nog geen zak gedaan vandaag, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Kerel, hoe staat het met het nummer?
Ik ben een en al analogie.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:18 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog niet analoog.
I have ample experience in the matter, believe you mequote:
Ja. Kán toch niet.quote:
Neen.quote:
Foei. Nog geen enkele noot ingevoerd?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:19 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zak gedaan vandaag, om eerlijk te zijn.
Erg slecht.quote:
Mátig zelfs.quote:
Niet één.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Foei. Nog geen enkele noot ingevoerd?
Ja, maar zo zou ík dingen nooit uitdrukken.quote:
Foei BS, foei!quote:
Zijn aanwezigheid alhier vergoed echter een hoop.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
Nou BS, je maakt wel een hoop mensen sip vanavond.
Ja, wel één.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
Nou BS, je maakt wel een hoop mensen sip vanavond.
Hertogin.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn aanwezigheid alhier vergoed echter een hoop.
Precies, zijn mojo straalt als vers plutonium.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn aanwezigheid alhier vergoed echter een hoop.
Mijn messias.quote:
Ik ben tof.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, zijn mojo straalt als vers plutonium.
Neen, het is sex-appeal en charme.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Chowi het volgende:
Mojo is toch die aap uit de Powerpuff Girls?
Hoezo de jouwe?quote:
je riepquote:Op maandag 30 januari 2006 21:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, zijn mojo straalt als vers plutonium.
Ga je mond spoelen!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Chowi het volgende:
Fok! is dan uiteindelijk toch best educatief.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, het is sex-appeal en charme.
Très fort.quote:
Mojo jojo.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Chowi het volgende:
Sporadisch.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Fok! is dan uiteindelijk toch best educatief.
Leer omgaan met teleurstellingen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Sporadisch.
Ik wil verder met het nummer maar het kan niet.
Die, ja!quote:
Krassen is de enige optie.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Sporadisch.
Ik wil verder met het nummer maar het kan niet.
ik vond Him wel een beetje creepyquote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Chowi het volgende:
Met z'n badeendje.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik vond Him wel een beetje creepy
goed scrabble woord.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Misstique het volgende:
kindertekenfilmserie
Ja, mevrouw.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:35 schreef Misstique het volgende:
Hebben we het nu over een kindertekenfilmserie?
ik voel me oudquote:
Transformersquote:Op maandag 30 januari 2006 21:36 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Jullie zijn van die nieuwe generatie, die met van die belachelijke tekenfilms zijn opgegroeid.
Wij hadden He-man, Transformers, the Guiver, Dungeons & Dragons. Dat was pas stoer.
ja ik ook die is sterk en stoerquote:Op maandag 30 januari 2006 21:34 schreef Chowi het volgende:
Ik vond Buttercup altijd de tofste.
cerror, dit ben ik niet van je gewend, je daalt in mijn aanzien.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:37 schreef cerror het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen al lurkend aan een Hollandia.
Nostalgie, tekenfilms, dingen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:37 schreef cerror het volgende:
Nooit gehoord van acteren?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
cerror, dit ben ik niet van je gewend, je daalt in mijn aanzien.
Klopt.quote:
Nooit gehoord van sarcasme?quote:
Jaquote:Op maandag 30 januari 2006 21:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klopt.. Dat was ook het enge aan hem.
.
Dingen, bah.... ik vervloek ze met een marathon van :"Toen geluk nog heel gewoon was."quote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Nostalgie, tekenfilms, dingen.
Ja, blossom was echt zo'n goody-goody-teachers pet die altidj alles beter wist.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja ik ook die is sterk en stoermaar bubbles was ook heel lief bestwel
blossom
Toen was geluk heel gewoon n00bquote:Op maandag 30 januari 2006 21:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Dingen, bah.... ik vervloek ze met een marathon van :"Toen geluk nog heel gewoon was."
En ze was nog aardslelijk ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, blossom was echt zo'n goody-goody-teachers pet die altidj alles beter wist..
Wees blij dat je die tenenkrommende kutserie niet kent.quote:
Ik ben het grootste deel van mijn leven opgegroeid zonder téévéé.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Wees blij dat je die tenenkrommende kutserie niet kent.
eigenlijk lijken heel veel dingen op elkaar.... ik bedoell....quote:Op maandag 30 januari 2006 21:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, blossom was echt zo'n goody-goody-teachers pet die altidj alles beter wist..
Que.quote:
Blessed ye are.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:42 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Ik ben het grootste deel van mijn leven opgegroeid zonder téévéé.
Dat heldert heel wat op, hè?quote:
En terecht.quote:
Awwwww.....quote:Op maandag 30 januari 2006 21:37 schreef cerror het volgende:
Dat krijg je met zo'n immense mojo.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Dat blijkt iedere dag weer. Soms ook 's nachts, trouwens.
Dank voor je medeleven.quote:
Gerard Cox.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef cerror het volgende:
Ohja BS: http://nl.wikipedia.org/wiki/Toen_was_geluk_heel_gewoon
Read and weap.
I know.quote:
Ik ken het wel.quote:
BS.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Dat blijkt iedere dag weer. Soms ook 's nachts, trouwens.
Ja?quote:
Hou daar es mee opquote:
Ik ben zelfs niet eens blond, blondie!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:50 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
.
Je bent alleen mijn secretaresse als ik er níet ben, blondie.
Zei ik "Ch."?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef Chowi het volgende:
Ja?
GODVERDOMME IK ZIT HIER EEN WERELDSCHOKKENDE MEDEDELING TE DOENquote:Op maandag 30 januari 2006 21:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
eigenlijk lijken heel veel dingen op elkaar.... ik bedoell....
charlie's angels.... blond, rood, zwart harige dame
Powerpuffgirls.... idem
Totally spies...... idem
en allemaal moeten ze de stoere dingen doen zoals de wereld redden ofzo!
Zoek een scheermesje.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben zelfs niet eens blond, blondie!
Dan moest je dood van Hitler.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben zelfs niet eens blond, blondie!
Nee! Wat maakt het uit! Dat zijn ook twee letters. Maar dán twee andere.quote:
Was mij allang opgevallen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
GODVERDOMME IK ZIT HIER EEN WERELDSCHOKKENDE MEDEDELING TE DOEN
Dan had ik als laatste wens zijn snor afgeschoren.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Dan moest je dood van Hitler.
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef Chowi het volgende:
Nee! Wat maakt het uit! Dat zijn ook twee letters. Maar dán twee andere.
Laat me nOuUuUuUuUu!!11
Dat zal hem leren.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan had ik als laatste wens zijn snor afgeschoren.
Dan moet je eensch hoi tegen anderen zeggen. Like, op MSN bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:54 schreef Chowi het volgende:
Niemand zegt "Hoi" tegen me als ik het me niet zelf inbeeld.
Is dit een hint?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan moet je eensch hoi tegen anderen zeggen. Like, op MSN bijvoorbeeld.
Hij wil je, horizontaal. Het liefst.quote:
Waar?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef Dagonet het volgende:
Hysterische vrouwen alom. Mooi gezicht.
Hou nou eens op!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij wil je, horizontaal. Het liefst.
Nauwelijks.quote:
Dit topic.quote:
Okay, dan niet.quote:
Ik voel me níet aangesprokenquote:
Het tegenovergestelde roep je wel tegen JD.quote:
e9r70wtyt7fpuobgsdo8tiu763569qeruhquote:Op maandag 30 januari 2006 22:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde roep je wel tegen JD.
Neuh, jou bedoelde ik ook niet, maar het was de algehele indruk. Hysterische vrouwen alom. Ongeacht geslacht eigenlijk.quote:
Mijn maagdelijke oren, wat doe jequote:
M'n wachtwoord, wat doe je!quote:
Want diep, diep van binnen, is iedereen wel een beetje vrouw.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, jou bedoelde ik ook niet, maar het was de algehele indruk. Hysterische vrouwen alom. Ongeacht geslacht eigenlijk.
Is dat jouw liefdeskreet van genot?quote:
Nice save, scheelt weer klappen.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, jou bedoelde ik ook niet, maar het was de algehele indruk. Hysterische vrouwen alom. Ongeacht geslacht eigenlijk.
Nee, roze.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want diep, diep van binnen, is iedereen wel een beetje vrouw.
Hihi, ik scheurde het vlies.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mijn maagdelijke oren, wat doe je![]()
Die wist iedereen alláng.quote:
Dat lijkt erop.quote:
Ik sméék je.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dat jouw liefdeskreet van genot?
"En, heb je genoten?"quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dat jouw liefdeskreet van genot?
Uhm...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Héhé, diep. Van binnen, diep... héhé.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nice save, scheelt weer klappen.
Binaire codering voor mensen met het syndroom van down.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
"En, heb je genoten?"
"Eee negen er zeven nul wee tee ei tee zeven ef pee uu oo bee gee es doo oo acht tee ie uu zeven zes drie vijf zes negen kuu ee er u haaa!"
Ja dat had ik gister, ik moest zo kaart lezen en ik deed het verkeerdquote:Op maandag 30 januari 2006 22:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uhm...
Iedereen is wel eens diep binnen een vrouw, dat wel.
Welke man niet naast [DIG] en [GAM]-ers?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:06 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
"Ik ben ook wel eens diep binnen een vrouw geweest. "
Vroeger of later doen ze dat allemaal.quote:
Griebeltjes, P_N. Grote grutten.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:06 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja dat had ik gister, ik moest zo kaart lezen en ik deed het verkeerd![]()
Ik heb mn zweep al opgeborgen.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:06 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ja dat had ik gister, ik moest zo kaart lezen en ik deed het verkeerd![]()
Zou een puike spelshow zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Welke man niet naast [DIG] en [GAM]-ers?
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:08 schreef Chowi het volgende:
Okay, okay. Ik-ga-wel-weer-naar-mijn-hokje-toe.
Vergeet je kaasschaaf niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:08 schreef Chowi het volgende:
Okay, okay. Ik-ga-wel-weer-naar-mijn-hoekje-toe.
Huizen met bergruimtes zijn okay.quote:
Nog een nieuwe spelshow.quote:
En Ted ter Braake (of wat zijn naam ook is) mag het presenteren.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:07 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Zou een puike spelshow zijn.
Zolders en kelders.quote:
Maar verder gaat het wel?quote:
Zónder spinnen.quote:
Whehehe... een kleine. Whe. He.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:09 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
'n Kleine, trouwens.
Donker.quote:
Mwah.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
"Chowi is weg."
Causaal verband?quote:"Vanavond gratis bier bij BS."
Routebeschrijving?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
"Chowi is weg." Ik herhaal: "Vanavond gratis bier bij BS."
Hip, penetratie voor een blikje.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
"Chowi is weg." Ik herhaal: "Vanavond gratis bier bij BS."
Tja, zo blijf je dorstig!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef Chowi het volgende:
Ik ben helemaal niet weg
Warm.quote:
Wel waar. Je zit gratis bier te zuipen bij BS.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef Chowi het volgende:
Ik ben helemaal niet weg
"Immer links aanhoudend, die grote berg in de zon, met uitzicht op het grote meer. Daar ligt hij, nakend in een glooiende weide met bier."quote:
Heb ik toch mooi even jouw avond vergald hè.quote:
Echtniet ik ben thuis ik zweer het je!!11111quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel waar. Je zit gratis bier te zuipen bij BS.
Nee hoor. Of ben je een pegasus?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb ik toch mooi even jouw avond vergald hè.
Ik beaam.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Echtniet ik ben thuis ik zweer het je!!11111
Ik heb geen vleugels.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee hoor. Of ben je een pegasus?
Ik haat die beesten, immer!
Onder de groene hemel, in de blauwe zon...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
"Immer links aanhoudend, die grote berg in de zon, met uitzicht op het grote meer. Daar ligt hij, nakend in een glooiende weide met bier."
Ik kom eraan. Met gezwinde spoed.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
"Immer links aanhoudend, die grote berg in de zon, met uitzicht op het grote meer. Daar ligt hij, nakend in een glooiende weide met bier."
Hoe fijn als mensen dat doen.quote:
Vol nooks and crannies.quote:
Mijn avond is niet vergald.quote:
Haar-quote:
Ik wacht op je, deerne.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kom eraan. Met gezwinde spoed.
De mijne wel.quote:
bal.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:16 schreef Chowi het volgende:
Haar-
be carefull, don't get stuck.quote:
Krieg.quote:
-zakquote:
quote:
-fijn!!1quote:
Gegarandeerd, de prijs is voor jou, bel snel!quote:
Nah, ik weet me er altijd wel een weg uit te werken.quote:
Dee, dee, dee, welke letter zoek ik?quote:Op maandag 30 januari 2006 22:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gegarandeerd, de prijs is voor jou, bel snel!
Puurquote:Op maandag 30 januari 2006 22:19 schreef Chowi het volgende:
It all boils down to one quotable phrase.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:19 schreef Chowi het volgende:
Graag.quote:
En deze gegárándeerde koffer is voor jou!!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gegarandeerd, de prijs is voor jou, bel snel!
Jij bent vrolijk.quote:
Ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah, ik weet me er altijd wel een weg uit te werken.
Da's net zoiets als lollies zonder vet.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
En deze gegárándeerde koffer is voor jou!!
"If you love something, give it away".quote:Op maandag 30 januari 2006 22:20 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
It all boils down to one quotable phrase.
Puicke vergelijking.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:21 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Da's net zoiets als lollies zonder vet.
Helemaal als je bedenkt dat ik het woord lollies vanmiddag een andere betekenis heb gegeven.quote:
*bier geeftquote:
Neuh.. meer.. ehmm.. tja...quote:
Nok eensch met je lege posts.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:19 schreef Chowi het volgende:
Ik hoef het niet te wetenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef Chowi het volgende:
Helemaal als je bedenkt dat ik het woord lollies vanmiddag een andere betekenis heb gegeven.
Neen.quote:
Dat laatste nummer op SLATFATS vond ik altijd geweldig. Ik weet niet meer welke het is.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Helemaal als je bedenkt dat ik het woord lollies vanmiddag een andere betekenis heb gegeven.
"Falling in love."quote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Dat laatste nummer op SLATFATS vond ik altijd geweldig. Ik weet niet meer welke het is.
[..]
Sterf zacht.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ga pitten, voel me niet zo lekker.
[..]
Pfff, heel internet staat vol met japanse tienersletjes die aan lollies lopen te sabbelen op een niet te censureren pornografische wijze.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben ze anders nog nooit tegengekomen, viespeuk!quote:Op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pfff, heel internet staat vol met japanse tienersletjes die aan lollies lopen te sabbelen op een niet te censureren pornografische wijze.
Whehe: Google + lolly =quote:Op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pfff, heel internet staat vol met japanse tienersletjes die aan lollies lopen te sabbelen op een niet te censureren pornografische wijze.
Danny.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:33 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
"(Fris en Fruitig Forum Admin) ".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |