Ik vraag me af of ik in een werkelijk klein appartement zou kunnen samenwonen. Vind je dat nooit lastig?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is vooral het geniepige dat telt. ik vind het heerlijk om in alle rust te kunnen schrijven bijvoorbeeld. en ik woon samen in een huis zonder kamers.
191m2 is nét te doen met z'n tweetjes...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik in een werkelijk klein appartement zou kunnen samenwonen. Vind je dat nooit lastig?
Je woont dus niet in een klein appartement, maar de ruimte waarin je woont is niet ingedeeld in kamers?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
191m2 is nét te doen met z'n tweetjes...
klopt ik heb geen deuren. wel kleine/lage afscheidingswandjes. en een tuin met schuur, dus ik kan me ff terugtrekken, maar het is geen luxe.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je woont dus niet in een klein appartement, maar de ruimte waarin je woont is niet ingedeeld in kamers?
Toch lijkt dat me ook niet ideaal...
Ja, ik vind het persoonlijk inderdaad ook wel prettig als ik me daadwerkelijk terug kan trekken in een ander vertrek. Niet omdat ik de ander niet wil zien, maar dat is toch net iets meer echt alleen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klopt ik heb geen deuren. wel kleine/lage afscheidingswandjes. en een tuin met schuur, dus ik kan me ff terugtrekken, maar het is geen luxe.
beter is een ander appartement.
oh nee ik heb een tweede appartement voor werk. ik vind waar ik samenwoon heel erg prettig juist. dat opene.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ik vind het persoonlijk inderdaad ook wel prettig als ik me daadwerkelijk terug kan trekken in een ander vertrek. Niet omdat ik de ander niet wil zien, maar dat is toch net iets meer echt alleen.
Lastig om een ander appartement te vinden met dezelfde ruimte of dezelfde goede ligging ofzo?
Dat laatste sowieso. Bovendien vind ik dat de behoefte aan tijd voor jezelf (eventueel in een ander pand dus) niet iets is waar je je voor hoeft te schamen en waar je moeilijk om hoeft te doen. Het hoeft niets te zeggen over je relatie of je gevoelens voor je partner.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh nee ik heb een tweede appartement voor werk. ik vind waar ik samenwoon heel erg prettig juist. dat opene.
ik ben het vooral eens dat het gniepige van het niet vermelden ervan een slecht signaal is.
eens!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Bovendien vind ik dat de behoefte aan tijd voor jezelf (eventueel in een ander pand dus) niet iets is waar je je voor hoeft te schamen en waar je moeilijk om hoeft te doen. Het hoeft niets te zeggen over je relatie of je gevoelens voor je partner.
Zei je niet in een ander topic dat jouw man doordeweeks vaak weg is voor zijn werk? Dan heb je toch voldoende tijd voor jezelf, zou je zeggenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:53 schreef petitlapin2 het volgende:
moet zalig zijn om nog een eigen huisje of appartementje te hebben.
ik zou er geen probleem mee hebben iig, soms ben ik echt graag eens alleen, en ik zou er dus geen probleem mee hebben moest mijn partner diezelfde drang voelen
idd, ik woon tijdens de week in ons appartement ( eigenlijk zijn appartement), en tijdens de week zit hij in een appartement van zijn werkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Zei je niet in een ander topic dat jouw man doordeweeks vaak weg is voor zijn werk? Dan heb je toch voldoende tijd voor jezelf, zou je zeggen
Dan schop je 'm toch ff het huis uit ??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:59 schreef miss_sly het volgende:
Ten eerste is het natuurlijk niet voor iedereen weggelegd om een groot huis te hebben en ten tweede is echt alleen zijn (met niemand in huis verder) ook wel eens fijn![]()
Mja, dat heb ik wel eens geprobeerd in het verleden, maar dat werkt niet echtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan schop je 'm toch ff het huis uit ??![]()
![]()
Dan doe toch iets niet goed, die van mij kreeg dat wel voor elkaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:44 schreef miss_sly het volgende:
Mja, dat heb ik wel eens geprobeerd in het verleden, maar dat werkt niet echt![]()
Dan zal ik zeker iets niet goed gedaan hebben, maar ik kreeg hem het huis niet uitquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan doe toch iets niet goed, die van mij kreeg dat wel voor elkaar![]()
![]()
Staat wel tegenover dat ik haar bij tijd en wijlen wel eens de deur uitschopte . . .![]()
Kan je ook doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:58 schreef miss_sly het volgende:
Dan zal ik zeker iets niet goed gedaan hebben, maar ik kreeg hem het huis niet uit
Dus toen ben ik zelf maar vertrokken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |