quote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef andre77 het volgende:
Je komt Elikian ook overal tegen.

+ Schuettler en O. ROchus zojuist door voor jou naar de 3e ronde.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:25 schreef suus21 het volgende:
Ik was in Londen heb snel een lijstje ingevuld dat is ook te zien...ach Agassi haalt wel de punten voor me binnen
Zondag dus ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:16 schreef suus21 het volgende:
Ik speel gewoon competitie dit jaar....6e klasse mix.
Waar speel jij dan?
maar ik heb geen Rochus gekozen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
+ Schuettler en O. ROchus zojuist door voor jou naar de 3e ronde.
Het pensioen nadert met rasse schreden voor de oude man.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:25 schreef suus21 het volgende:
Ik was in Londen heb snel een lijstje ingevuld dat is ook te zien...ach Agassi haalt wel de punten voor me binnen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:08 schreef Butra het volgende:
Hup Timmy, deze tie-break is voor jou.
Radek was niet zeker he....quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:24 schreef Juan Zueco het volgende:
Radek & Tomas choken een zekere winst weg. Pijnlijk.
J.
Choken is het gevolg van jezelf realiseren dat je net een toernooi hebt gewonnen en nu weer een topper staat uit te schakelen. Dat is programmeerbaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:33 schreef Juan Zueco het volgende:
Radek serveerde voor de wedstrijd op 5-3. Dat noem ik choken.
J.
Die andere Tsjech die de boel vorige week in Rotterdam organiseerde schreef daar in zijn boek ongeveer een heel hoofdstuk over. De dip na zijn wimbledon-overwinning en de dip van vele anderen na grote of eerste toernooioverwinningen.quote:
Wat een week! Eigenlijk heeft deze week winnen weinig met verstand van tennis te makenquote:
Maandag 22:00 toch ?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:57 schreef suus21 het volgende:
tot wanneer kunnen we ons team veranderen voor de komende week in TM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |