Die heb ik ook, voor de zekerheid. Steekt in topvorm, helaas voor hem Andy ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:12 schreef Juan Zueco het volgende:
H'mm jammer. Drie tb's.
Andy komt gelukkig niet langs de X-Man.
J.
Fish en Arthurs serveerden deze week supersterk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
Denk ook dat Malisse Andy gaat verslaan. Verder zie ik Vliegen ver komen dat toernooi.
Overigens doen de Belgen het goed deze week. Christophe en Olivier nog in Rotterdam over, netjes.
#9 van de week ??? Hoe zie je dat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:49 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij gaat het wel goed. Nog 11 spelers over, en #9 van de week tot nu toe
Snap het niet. Had je je daarvoor moeten opgeven ofzo. Mijn naam staat er nl. niet bij in die lijst.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:58 schreef Norrage het volgende:
http://members.home.nl/elikian/TMStats/scores-all.html
Net 5 plaatsjes gezakt. Santoro geupdate waarschijnlijk...Kut Santoro
alhoewel...ik volg het ook niet meer..Maar dat het goed gaat
Elikian maakt gebruik van een scriptje, welke de "open teams" uit de TM database leest. Misschien sta je er bij na de nieuwe update en anders zeker bij de volgende ronde.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hmz, heb mijn team zichtbaar gemaakt voor iedereen, maar ik sta er nog niet tussen.
Met Henman en Roddick heb je twee toernooiwinnaars.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:31 schreef suus21 het volgende:
J. ik denk dat je me gaat inhalen deze week...
Hmm, ik zie Roddick the X-man niet verslaan en Henman ergens geblesseerd opgevenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Met Henman en Roddick heb je twee toernooiwinnaars.
In Rotterdam en Memphis liggen de meeste punten.
Ik zou me ook nog niet te druk maken.
LOLLERDELOLquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:30 schreef Juan Zueco het volgende:
P.s. Wel even All kiezen en niet Top 100 -Sandstorm-
lol...Benneteau? :/quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Juan Zueco het volgende:
Djeez, de X-man gaat Andy niet stoppen, niet in Memphis tenminste.
J.

Was een paar dagen weg ... 2 daagjes Rotterdamquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hmz, heb mijn team zichtbaar gemaakt voor iedereen, maar ik sta er nog niet tussen.
1. (1) XL 1173quote:Op maandag 20 februari 2006 10:26 schreef XL het volgende:
[..]
1. (3) XL 897
2. (4) Chiel-Montagne 890
3. (2) Juan Zueco 831
4. (1) Elikian 824
5. (5) Butra 715
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |