Dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 30 januari 2006 20:22 schreef Koedie het volgende:
[..]
Wanneer heeft Ajax dan volgens jou de halve finale bereikt?
Tja, dit is het enige waarover wij ons ook druk kunnen maken. Afgelopen weekend lachten wij net zoals jij nu lacht. Alleen dan 10x harder!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:23 schreef Gelderland het volgende:
prachtig die zure reacties van de gloeilampjes![]()
![]()
Whehehehe....quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef Jasza het volgende:
Ik zou er als PSV ook maar trots op zijn dat jullie bijna alleen uit corners en vrije trappen scoren
Doen wij wel weer bij de volgende Europa Cup.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef Koedie het volgende:
[..]
Tja, dit is het enige waarover wij ons ook druk kunnen maken. Afgelopen weekend lachten wij net zoals jij nu lacht. Alleen dan 10x harder!
Goede beslissing, kan hij veel spelen en rustig naar z'n oude niveau groeien.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
Maxwell doorverhuurd aan Empoli door Inter. Tjonge.
Dan leef jij waarschijnlijk niet meer net als de rest op dit forumquote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Doen wij wel weer bij de volgende Europa Cup.
Alleen maar goed. Zou toch niet meer spelen bij Ajax, zo geef je Urby en Juanfran meer ruimte om te groeien en Juanfran mee reden om te blijven.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef methodmich het volgende:
Maxwell doorverhuurd aan Empoli door Inter. Tjonge.
Wij hebben ja-ren om jullie gelachen, zo'n tien om precies te zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:25 schreef Koedie het volgende:
[..]
Tja, dit is het enige waarover wij ons ook druk kunnen maken. Afgelopen weekend lachten wij net zoals jij nu lacht. Alleen dan 10x harder!
ouchquote:Op maandag 30 januari 2006 20:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij hebben ja-ren om jullie gelachen, zo'n tien om precies te zijn.
Ah, ze kenden elkaar nog vandaarquote:Midden jaren 90 haalde Martin van Geel Stam voor maar liefst 1,3 miljoen gulden naar Willem II.
OMFGquote:Op maandag 30 januari 2006 20:26 schreef Nashje het volgende:
Ik was een beetje tegen Stam maar toen ik net terug kwam van m'n werk en VI opende schreeuwde ik ontiegelijk hard van vreugde.
Ohhh MARTIN VAN GEEL. JES! Ervaring en beuker nummer 1 is binnen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. JaWi had gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |