Dat je nog de moeite neemt om met die joden in discussie te gaan over dit onderwerp!quote:
Wat doe je in dit topique dan Frenk? Als je niet in discussie wil gaan...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat je nog de moeite neemt om met die joden in discussie te gaan over dit onderwerp!
Kutclub, kutsupporters, kutstadion, kutmentaliteit, kutcoach en kutspelersgroep! Wel een volle prijzenkast, true! Maar ik vind ze hoe dan ook kut! En wat interesseert het mij als ze zich naast in amsterdam ook in Japan, Turkije en Italië aftrekken op de naam ajax!? Voor mij is er maar één club die telt, Feyenoord!
Sjesus, meer kut in deze post dan ik de laatste week heb gezien!!
Niet zo vrolijk hequote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Niemand, is al 6 keer gevraagd.
Die hadden we eind december nog en in de zomer ook hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:
Zo, eindelijk weer eens een topaankoop.
Tuurlijk, Ajax is in het buitenland (op Brazilië en Peru (toch, CMT?) na) de bekendste club. Maar ik weet wel dat PSV zeker het afgelopen jaar heel veel heeft bereikt.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat is nu eenmaal zo. Zevende of eerste, Ajax is het uithangbordje van Nederland. Hoewel psv vorig jaar veel respect heeft afgedwongen. En feyenoord? Ach...
Ik weet wel zeker dat PSV in het buitenland momenteel hoger aangeschreven staat dan Ajax, maar men moet toch ergens zelfvoldoening uitkrijgen?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk, Ajax is in het buitenland (op Brazilië en Peru (toch, CMT?) na) de bekendste club. Maar ik weet wel dat PSV zeker het afgelopen jaar heel veel heeft bereikt.
tsja....dat heb je met hand-in-hand lopende homo's....die zien niet zo veel kut.....quote:Op maandag 30 januari 2006 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
bla bla bla
Sjesus, meer kut in deze post dan ik de laatste week heb gezien!!
En dit is gebaseerd op?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat PSV in het buitenland momenteel hoger aangeschreven staat dan Ajax, maar men moet toch ergens zelfvoldoening uitkrijgen?
quote:
Van wie ben jij nu de kloonquote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef Els_saai het volgende:
Ajax laat Raffie gaan en koopt vervolgens zo'n oerlelijke kerel als Japie Stam.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef Els_saai het volgende:
Ajax laat Raffie gaan en koopt vervolgens zo'n oerlelijke kerel als Japie Stam.![]()
Dit is het Ajax 'wij zijn Ajax, wij zijn de beste (maar we staan zevende)'-topic hoor pfafquote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef pfaf het volgende:
[..]Komop man. Ajax is al jaren het lachertje van Europa, PSV presteert uitstekend.
Een beetje zelf-reflectie kan geen kwaad hoor.
Nou precies.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef pfaf het volgende:
[..]Komop man. Ajax is al jaren het lachertje van Europa, PSV presteert uitstekend.
Dat wil niet zeggen dat de meeste mensen Ajax niet meer als de club van Nederland zien.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef pfaf het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef Els_saai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |