dat je zo'n grote inkopper kan makenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
At the moment zijn veel spelers een versterking voor de nummer 7 van Nederland.
Beetje hetzelfde verhaal als Reiziger.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Judas...
Ik geef toe: hier ben ik goed ziek van...
Ik dacht echt dat ie nog iets van clubliefde in zich had.
Ik zie de overdrijving niet echt?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak. Het is goed voor het Nederlands voetbal.
Geloof je vaker in Illusies?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Judas...
Heb dan ook een groot hoofdquote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat je zo'n grote inkopper kan maken![]()
Ja, klopt wel een beetje. Alleen is Reiziger echt geen drol meer waard, japie is gewoon een zekerheidje. Goede zet hoor, maar ik baal er wel goed van.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde verhaal als Reiziger.
Zat Ajax om Reiziger verlegen dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde verhaal als Reiziger.
Jullie waren ook blij,toen Jonk naar P$v verkastequote:Op maandag 30 januari 2006 19:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Judas...
Kan wel zijn, maar als je kunt kiezen tussen je oude club (waar je goede woorden over hebt) en de grootste rivaal en je kiest voor die drie kwartjes en een stuiver meer, ben je een judas. Niks meer en niks minder.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou nou nou, overdrijven is ook een vak. Het is goed voor het Nederlands voetbal.
Nee, maar zit PSV om Stam verlegen dan? Jullie hebben Alex.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zat Ajax om Reiziger verlegen dan?
Kom op, laat jezelf nog meer kennenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef valek het volgende:
Gore verrader dat het is. Dat hij mag mislukken bij Ajax.
Tuurlijk zeik ik daar wel om. En je toetsenbord is kapot...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:50 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Jullie waren ook blij,toen Jonk naar P$v verkaste
Niet zeiken dan,nu is de zet aan Ajax
Volgend seizoen nog steeds? Dat zou een verrassing zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar zit PSV om Stam verlegen dan? Jullie hebben Alex.
Stam geeft niks om clubliefde. Die wil gewoon carriëre maken en uiteindelijk eindigen bij Kampen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar als je kunt kiezen tussen je oude club (waar je goede woorden over hebt) en de grootste rivaal en je kiest voor die drie kwartjes en een stuiver meer, ben je een judas. Niks meer en niks minder.
Owquote:Op maandag 30 januari 2006 19:50 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Jullie waren ook blij,toen Jonk naar P$v verkaste
Niet zeiken dan,nu is de zet aan Ajax
Alex gaat weg in de zomer. Als blijkt dat Alex blijft, wordt het al een heel stuk minder erg, want Alex is beter dan Stam.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar zit PSV om Stam verlegen dan? Jullie hebben Alex.
Euh. Ja?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zat Ajax om Reiziger verlegen dan?
Proficiat met je mooie naam. Je staat zevende...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef marsu het volgende:
Inderdaad, Ajax is en blijft een naam in de wereld. PSV zal nooit meer worden dan PSV Eindhoven of FC Philips in de rest van de wereld.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Proficiat met je mooie naam. Je staat zevende...![]()
PSV was de enige gegadigde hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |