Jij meldde dit toch al sinds de open dag?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
En ik ben de eerste die met hem op de foto staat!

Nee de reactie op ajax.netwerk.to zijn geweldigquote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je moet eens naar psv.netwerk.to gaan, die reacties zijn geweldig

Nee eind van het seizoen komt hij.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef Cart_man het volgende:
1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Heeft van Geel goed gedaan, benieuwd of het wat wordt met die kale. Mocht hem altijd wel. Speelt hij zondag al mee?

Ik wacht met smart op Pythquote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je moet eens naar psv.netwerk.to gaan, die reacties zijn geweldig

Las het net, my bad...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee eind van het seizoen komt hij.

Ja, toen werd ik compleet voor gek verklaard. Omdat dat Stam onmogelijk kon zijn en het een look-a-like wasquote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij meldde dit toch al sinds de open dag?

Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee de reactie op ajax.netwerk.to zijn geweldig![]()
Hier heb je er een:
Jaaaaa
Goedzo
stam welkom thuis
![]()
![]()
![]()
(Dit is niet om te trollen ofzo)
quote:Volgens AT5 komt Perez wellicht per direct.
Ik heb het maar half meegekregen maar alles zou dan nog vanavond rond moeten komen. Martens - ja van RKC - zou dan eventueel per direct van RKC naar AZ gaan en/of Ajax moet een deel extra betalen...

Neee niet iedereen gaat nu toch als een stelletje blije kleuters de avatar veranderen naar Stam net zoals bij Huntelaar gebeurdequote:

Kut, posticoon vergetenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, we wachten in spanning af!

Ook prima dit.quote:30/1/2006 - Ajax bevestigt: contract Maxwell ontbonden
(Gepost door RvN)
Nadat Highlow.nl het eerder al meldde bevestigt Ajax nu dat Ajax en Maxwell in onderling overleg zijn overeengekomen het nog tot deze zomer lopende contract per 1 februari te verbreken.
Daarmee lijkt de Braziliaan dus definitief naar Inter te gaan, zoals de berichten al rondgingen en doorverhuurd te worden aan een andere club.

Heeft PSV aan zichzelf te danken hoor dat hij niet terugkeert bij PSV.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kut, posticoon vergeten![]()
Dat die Stam snel de vogelgriep krijgt

Hoezo?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heeft PSV aan zichzelf te danken hoor.

Hoewel we met Harry al wel een kopsterke spits hebben. Ik ben benieuwd hoe Ten Cate dit op gaat lossen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeie deal Jaap Stam, is wel een type die ajax nodig heeft in de spits. Ik was ff bang dat ie zondag al zou spelen, maar ik lees dat hij pas aan het einde van het seizoen komt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |