Praten over aankopen zoals Jaap Stam en over de wedstrijd van vorig weekend en vooral ook van volgend weekend!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat doe je in dit topique dan Frenk? Als je niet in discussie wil gaan...
Wordt er gevoetbald volgend weekeinde dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Praten over aankopen zoals Jaap Stam en over de wedstrijd van vorig weekend en vooral ook van volgend weekend!
Daar hoef je niet over te praten hoor, dat word 0-1 in de 89ste minuutquote:Op maandag 30 januari 2006 20:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Praten over aankopen zoals Jaap Stam en over de wedstrijd van vorig weekend en vooral ook van volgend weekend!
Nee. Jullie zijn vrij...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wordt er gevoetbald volgend weekeinde dan?
Ja, dat klopt... Tot 14.14 ongeveer dacht ik...quote:
Is dat voor- of nadat het uitvak ontruimd is vanwege een spijkerbom die daar ontploft is?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar hoef je niet over te praten hoor, dat word 0-1 in de 89ste minuut
Ze waren zo dom dat lontje te lang te maken. Issie teruggegooid. Domme jongens, daar in Rotterdam...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is dat voor- of nadat het uitvak ontruimd is vanwege een spijkerbom die daar ontploft is?
Jouw ondertitel en Avaquote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef Nashje het volgende:
Nu alles op alles zetten om de CL playoffs te winnen. Met Stam erbij moet je gewoon Champions League spelen.
Die spijkerbom komt niet binnen, remember 2004.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is dat voor- of nadat het uitvak ontruimd is vanwege een spijkerbom die daar ontploft is?
Ow als we op die toer gaan, ken ik ook nog wel wat leuke liedjes!quote:Op maandag 30 januari 2006 20:55 schreef Erwtensoep het volgende:
En steek je vriend maar in de fik!!
Laat je maat maar in de steekquote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ow als we op die toer gaan, ken ik ook nog wel wat leuke liedjes!
Ik snap sowieso niet wat een spijkerbom met voetballen te maken heeft, maar goed...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ow als we op die toer gaan, ken ik ook nog wel wat leuke liedjes!
Frank Verlaat speelde jarenlang in de Duitse competitie, had totaal geen ervaring met mandekking en dus is het (achteraf) logisch dat hij mislukte bij Ajax. Jaap Stam komt uit de Serie A, daar schijnt het niveau qua verdedigen nét iets hoger te liggen dan in de eredivisie.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:57 schreef deejaylethal het volgende:
Goeie versterking. Met Stam heeft Ajax hopelijk een echte leider in de ploeg. Vooral nu ook Maxwell weg is, hebben we een goeie sterke speler nodig. Nu maar hopen dat het niet zo gaat als met Frank Verlaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |