quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:37 schreef RickySway het volgende:De bijbel lezen is interessant! Heb ik een tijdje terug nog gedaan. Niet het hele ding.. das mij teveel krom nederlands, maar de boeken Genesis, Revolutions... basically het begin en einde van de wereld is érg interessant.
Torah en Koran zijn interessant though.... Vergeet de Dead Sea Scrolls niet en Book of Thoth is ook de moeite waard.
Ik heb alleen zo weinig tijd altijd. Ik ben de hele dag bezig, dus er moet een moment komen dat ik de tijd heb en neem en het geduld. Het einde van de wereld an sich, die hele theorie wil ik wel eens horen en de gedachte erover. Hoe ze erover denken. Niet dat ik meteen alles geloof maar gewoon kijken hoe ze erover denken.
quote:
Who wants to live forever... (op deze manier dan hè)
Ik zou best 300 jaar willen leven, maar dan wel zonder verveling. Zodra het leven gaat vervelen hoeft het voor mij niet meer. Maar wanneer gaat het leven vervelen? Dan moet je alles gedaan en gezien hebben als het ware.
En als je alles gezien hebt, dan bekijk je het nog een keer.
En dan ga ik in de toekomst ervan uit dat er hele andere vormen van entertainment komen en nog meer.
Dus in principe, jah, ik wil lang leven nu