whehehequote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef Symer het volgende:
Geinig filmpje over Lost op http://abc.go.com![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef Scotix het volgende:
[..]
whehehe
Addicted to lost!:P
vet wel :p
neehheee, al behandeld. geen twee eps, tv.com is full of shit.quote:
I give it two months....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik lees op een engels forum dat die hobbit (Dominic Monaghan) en Evangeline Lilly gaan trouwen![]()
Kut hobbit. Mijn Kate, wat doe je
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik lees op een engels forum dat die hobbit (Dominic Monaghan) en Evangeline Lilly gaan trouwen![]()
Kut hobbit. Mijn Kate, wat doe je
Alles kan in Lost..quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Uit de orientation movie:
[afbeelding]
Daarin werden ze de "Degroeds" genoemd. Let trouwens op het bordje in de boekenkast....
Maar het lijkt me iets te ver gezocht dat zij iets met de moeder van Walt te maken zouden hebben.
Dat wordt de volgende topictitel.. Lost (USA) Deel 20: Addicted to Lost!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef Vitamine_C het volgende:
Argh, hadden die orks die rot hobbit nou maar te grazen genomen![]()
Dat filmpje op abc is meesterlijk: 'Addicted to lost'![]()
En toen werd er opeens iets volgende aflevering gezegd waar iedereen bij zegt wtf. Bijv Kate i had a lesbian affair lolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:42 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat wordt de volgende topictitel.. Lost (USA) Deel 20: Addicted to Lost!![]()
Ja, zo te zien zit het eerste hobbitkindje er al aan te komen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:09 schreef Price het volgende:
Wat een afknapper op die foto, zeg. Ze heeft geeneens een taille.
ik vind jou ook wel sexy.quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:25 schreef Mip1988 het volgende:
he ik wist niet dat dit topic bestond
ik ben ook hevig lost fan, ik heb tot nu toe zo ongeveer aan 1 stuk door kunnen kijken want ik had seizoen 1 geleent en alles tot nu toe van seizoen 2 ook gekeken achter elkaar. dus nu is het extra moeilijk om te wachten
wat mij opvalt is dat in seizoen 2 veeeeeeeeeeeel meer vaart in het verhaal zit. seizoen 1 ging alles erg traag, maar toch verveelde dat niet, dat is ook het meesterlijke aan de serie
Sawyer afleveringquote:
Dude...quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Sawyer aflevering
Ik wordt een beetje moe van die nare gast, ik hoop dat hij ooit eens te pakken wordt genomen door dat monster dat ook die piloot in de 1 of 2e aflevering te grazen nam.![]()
Hmm, ik ben dus de enige die hem super irritant vind omdat het een egocentrische klootzak is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Sawyer aflevering![]()
Sawyer is na (of met) Eko het gaafste personage.
waarschijnlijk een vraag half + tig nieuwe vragenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoop dat ze vanavond weer es een paar vragen beantwoorden omtrent het eiland.
En ze lijkt zo kort ineens.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:09 schreef Price het volgende:
Wat een afknapper op die foto, zeg. Ze heeft geeneens een taille.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze is gewoon beregeil
stomme hobbit![]()
Maar hoe zo'n vervelend personage..quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die Shanon was ook wel fijn om naar te kijken
Oh ja, jij bent wat dat betreft zeker weten de enigequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hmm, ik ben dus de enige die hem super irritant vind omdat het een egocentrische klootzak is?
ik vind charlie veel interessanter.
Ik vind bijna elk karakter wel iets intrigerends hebben, behalve die stomme Shannon toendertijd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:09 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent wat dat betreft zeker weten de enige :p
Van wat ik van de rest lees hoopt vrijwel iedereen dat Charlie nou eens oprot (hoop ikzelf ook op trouwens :p). En Sawyer vin'k opzich ook best tof !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een nieuwe pc met een Matrox Parhelia APVe dus dat is goed beeld op m'n tv en geen krakend geluid meer
Fuck you Jane Austen!
Die is al weg, alhoewel niets definitief is in Lost (alhoewel mensen hier wel definitiever dood lijken te gaan dan in Aliasquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef erkel het volgende:
Shannon mogen ze wat mij betreft er dan ook wel uit knippen, als het dan toch een soap wordt. Wat een irritant wijf, met haar x-benen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |