Nee, het is best leuk. Ik ben benieuwd wie ze aangetrokken hebben om die dingen te componeren. You All Everybody vind ik ook leuk overigens.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef Symer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat liedje van Charlie over twee broers heel goed vond klinken?
Als ze een cd uitbrengen van 'Driveshaft' zou dat ongetwijfeld een succes worden.
Hier staat het liedje, onderaan.
Uit het vorige topic:quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef Legally_Brunette het volgende:
Wanneer komt er dan weer een nieuwe aflevering?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat komt omdat epguides en tv.com beide hun gegevens uit dezelfde database trekken. Op de perswebsite van ABC is geen melding van een dubbele ep die week. en once again, tv.com wordt bijgehouden door vrijwilligers, geen professionele organisatie. Gegevens daar altijd met een korrel zout...
daar aan toevoegend, schrijver Matt Raggs postte op The Fuselage the volgende tentative list:
213 - 2/08/06
214 - 2/15/06
215 - 2/22/06
216 - 3/22/06 (arrghh, weer een maand ertussen)
217 - 3/29/06
218 - 4/05/06
219 - 4/26/06
220 - 5/03/06
221 - 5/10/06
222 - 5/17/06
223 - 5/24/06
There will be 24 hours of LOST aired over 23 episodes, meaning the season finale will, most likely be a 2 hour special once again.
http://thefuselage.com/Threaded/showthread.php?t=31731
Er wordt maar 1 seizoen per jaar gemaakt, dus 24 uur Lost voor 52 weken, harder werken doen ze niet aan natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef FCDB het volgende:
Ik snap niet waarom ze steeds we(e)k(en) er tussen uit gaan.... ze kunnen toch gewoon uit blijven zenden... of zijn ze te lam om wat harder te werken?
Het maken van een serie duurt natuurlijk altijd langer dan het uitzenden, dus op den duur halen de uitzendingen de productie in.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef FCDB het volgende:
Ik snap niet waarom ze steeds we(e)k(en) er tussen uit gaan.... ze kunnen toch gewoon uit blijven zenden... of zijn ze te lam om wat harder te werken?
Idd, ik las ergens dat ze 8 werkdagen doen over één aflevering. Als je dan elke 5 werkdagen een nieuwe aflevering wil uitzenden moet je óf de zomerstop tot de winter laten duren óf af en toe een pauze inlassen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:56 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Het maken van een serie duurt natuurlijk altijd langer dan het uitzenden, dus op den duur halen de uitzendingen de productie in.
serieus ik ook over john lock en in de zelfde droom dat sharon uit zijn coma was en ik zijn hand schudde ik bedoel wtfquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef inasras het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over lost, dat er over 2 weken een aflevering komt, daarna een maand ertussen en dan twee maanden ertussen .. Best erg dat ik zo over lost droom![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
serieus ik ook over john lock en in de zelfde droom dat sharon uit zijn coma was en ik zijn hand schudde ik bedoel wtf
Ik zie het nu pas nu ik jou reply lees.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Jaytonism het volgende:
[..]!
Ik las serieus 4x Shannon, hoezo addict.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat laatste lijkt me al heel erg boeiend... en grappig natuurlijk!
Nobody likes us.We Don't Care
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef FCDB het volgende:
Aflevering 13 - The Long ConIk ben ook erg geïntresseerd in dat laatste, maar dat eerste lijkt me boeiender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat laatste lijkt me al heel erg boeiend... en grappig natuurlijk!
Prison Break zitten we al een tijdje zonder hequote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef kastanova het volgende:
Geen prison break, geen south park, geen lost... Wat een kutweek.
Dat zou Charlie nooit doen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:55 schreef truSteh het volgende:
Ik ben Charlie, volgens mij ga ik maar zelfmoord plegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |