ja, erg hequote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef guitarist.nl het volgende:
nog een beetje dood hier met gemiddeld 1 berichtje per 2 minuten
Robert hoe?quote:
10 nummersquote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb een hoop onzin in mijn muzieklijst staan, maar geen robert long
wat is dat voor crap, 81 mbquote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
Wheehe ja ik ben der ook nog
http://www.gamersfirst.nl/mix.rar
Vette mixje
niet echt het downloaden waard dus ??quote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
10 nummers![]()
ik moet echt mijn lijst eens gaan opschonen![]()
Is een mix jong, duurt best langquote:
nee, maarja, ik heb gelukkig meer van andere dingen, maarja, ik heb nooit zin om een ander nummer aan te klikken dus ik moet het hier maar mee doen, maar ik moet nu toch gaan, ik moet korfballen, doei mensenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
niet echt het downloaden waard dus ??
muziek? video?quote:
wat van soort muziek?quote:
doei doeiquote:Op maandag 30 januari 2006 18:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, maarja, ik heb gelukkig meer van andere dingen, maarja, ik heb nooit zin om een ander nummer aan te klikken dus ik moet het hier maar mee doen, maar ik moet nu toch gaan, ik moet korfballen, doei mensen![]()
![]()
*uns* *uns* *uns* *uns*quote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
muziek? video?
mayo en slagroom bij elkaar is ook een mix, beetje duidelijker dus
Veel plezierquote:Op maandag 30 januari 2006 18:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, maarja, ik heb gelukkig meer van andere dingen, maarja, ik heb nooit zin om een ander nummer aan te klikken dus ik moet het hier maar mee doen, maar ik moet nu toch gaan, ik moet korfballen, doei mensen![]()
![]()
ah neej sorry hou ik niet zo vanquote:Op maandag 30 januari 2006 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Is een remix van allemaal muziek, trance vanalles is echt de moeite waard, had nooit verwacht dat hij zo goed kon mixen maar zeker de moeite waard !
Die mixjes maak ikquote:Op maandag 30 januari 2006 18:44 schreef VASND het volgende:
[..]
*uns* *uns* *uns* *uns*
zo'n mixje gok ik![]()
oh men.. en ik begon je al aardig te vindenquote:
tot morgen, ofzoquote:Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ga jullie verlaten tot morgen ofzo
Was je er dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef OoAstridoO het volgende:
doeiquote:Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef OoAstridoO het volgende:
Kijk daar dan maar even doorheenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef VASND het volgende:
[..]
oh men.. en ik begon je al aardig te vinden
Doeiquote:Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef OoAstridoO het volgende:
Tot morgen dan maar weerquote:Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef OoAstridoO het volgende:
een programmaquote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Kijk daar dan maar even doorheen. Tis een best leuke hobby om te doen, ik gebruik er ook maar een simpel programma voor.
Mja boeien, ik maak ook wel eens wat industrial.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Kijk daar dan maar even doorheen. Tis een best leuke hobby om te doen, ik gebruik er ook maar een simpel programma voor.
*antirokerquote:Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zin in een sigaret door die koud verkoudheid van me
Die warme rook bij je neus is wel fijn.quote:
moet je ff wat water laten koken, on een grote kom doen, met je kop er boven hangen en een theedoek er overheenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die warme rook bij je neus is wel fijn.
Kut verkoudheid
Gelukkig zit ik straks en morgen toch tussen allemaal rokers
Dat spul werkt echt goed jaquote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Groenachtig balletje in kokend water gooien. Vervolgens met je hoofd boven gaan hangen en je hoofd afdekken met een handdoek zodat de warmte en dat sterke spul ook echt je lichaam in komt.
Verkoudheid is zo over omdat je dan alles eruit gaat zweten en "slijmen".
Weet alleen niet hoe dat ding heet, maar het werkt goed.
Tot zover een stukje biologie voor vandaag.
whehe ik ben abnormaalparanormaal begaafdquote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef RemcoW85 het volgende:
*EDIT*
Guitarist.nl : Dat was best eng dat we hetzelfde antwoord gaven, zullen we naar TRU gaan?.
nah als je er maar lang genoeg boven blijft hangen komt er vanzelf genoeg snot vrijquote:Op maandag 30 januari 2006 18:58 schreef VASND het volgende:
en wat is dat groenachtige balletje dan? snot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |