Gebeurt mij nooit dat ik voorgelaten wordt met maar één ding. Doe ik dus ook niet bij anderen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef Herkauwer het volgende:
Euhm, misschien was ze die eieren net vergeten...... En als ik weleens wat vergeten ben en maar met 1 artikel in de rij staat vind ik het wel zo prettig als het me aangeboden wordt!
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef Gia het volgende:
Komt er een vrouw aan met het verhaaltje: Zou ik even voor mogen, ik heb thuis namelijk een man in een rolstoel zitten!
Hallo, die man gaat nergens heen, toch?
Nee, heb me oostindisch doof gehouden.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef 455H07E het volgende:
Bullshit, dat voorlaten. Alsof haar tijd belangrijker is dan die van jou? Ik vind het alleen kunnen als ik daar met een volle wagen sta en zij heeft 1 artikel. En dan nog laat ik haar alleen voor als ik een goed humeur heb. Anders niet. Maar als jij er staat met 6 artikelen, dan moet ze gewoon wachten.
En dan die andere slet die zomaar voor jou gaan beslissen dat jij mevrouw met de eieren voor laat. Ok, misschien beslist ze niet voor jou, maar door de sociale druk zal je niet gauw nee zeggen.
Heb je haar trouwens voor gelaten?
Doe ik ook vaak, maar zeer zeker niet als anderen dit voor mij beslissen. Verder had ik inderdaad haast.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef SCH het volgende:
Ik zeg het meestal zelf: wilt u even voor. Is toch genant om iemand met 1 boodschapje zo lang op te houden.
Het is geen probleem, ik vraag ook nergens om een oplossing, toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef SCH het volgende:
Wauw, wat een probleem Gia. Ik leef echt met je mee meid
Hoe zo is dat genant? Voor mij met mijn volle kar boodschappen? Dacht het niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef SCH het volgende:
Ik zeg het meestal zelf: wilt u even voor. Is toch genant om iemand met 1 boodschapje zo lang op te houden.
http://www.sire.nl/kortlontje/quote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Hoe zo is dat genant? Voor mij met mijn volle kar boodschappen? Dacht het niet.
Ik sta ook niet voor mijn plezier te wachten. Opzouten!
Haha, kenkerkneus, lekker achter die kort lontje kutreclame aanzwetsen....quote:
Precies.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef longinus het volgende:
Het ligt geheel aan de situatie, maar op mijn gevoel inspelen werkt meestal avenrechts.
Ben het helemaal met je eens. Alleen zou ik dat ook gezegd hebben ipv me oostindisch doof te houden, dat vind ik dan wel weer een beetje laf.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, maar zeer zeker niet als anderen dit voor mij beslissen. Verder had ik inderdaad haast.
Volgens mij slaat dat juist op mensen die kankeren op de lange rijen in de supermarkt.quote:
Nee hoor, het slaat net zo goed op iemand als jij die gaat lopen zeiken als iemand vraagt of hij even voor mag.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij slaat dat juist op mensen die kankeren op de lange rijen in de supermarkt.
Dat doe ik niet. Ik sta altijd heel rustig mijn beurt af te wachten, loop niet te dringen en vraag ook niet of ik voor mag met maar één of twee boodschapjes.
Heb ik overwogen, maar dan krijg je weer van die discussies, waar mensen in andere rijen zich dan tegenaan gaan bemoeien en daar had ik dus niet zo'n zin in.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Alleen zou ik dat ook gezegd hebben ipv me oostindisch doof te houden, dat vind ik dan wel weer een beetje laf.
Precies. "Sorry maar ik heb ook haast en ook een man met een rolstoel thuis"quote:Op maandag 30 januari 2006 12:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Alleen zou ik dat ook gezegd hebben ipv me oostindisch doof te houden, dat vind ik dan wel weer een beetje laf.
Jij had je glazen bol bij je?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb ik overwogen, maar dan krijg je weer van die discussies, waar mensen in andere rijen zich dan tegenaan gaan bemoeien en daar had ik dus niet zo'n zin in.
Dat is het mooie, SCH, dat heeft ze niet gevraagd.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het slaat net zo goed op iemand als jij die gaat lopen zeiken als iemand vraagt of hij even voor mag.
Heeft ie geen glazen bol voor nodig; in rijen bij de supermarktkassa heb je altijd van die mongolen die om niks in discussie gaan...quote:
Mijn ervaring is dat men zich er niet mee bemoeit, maar het juist met je eens is, maar daar niet voor uit durft te komenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb ik overwogen, maar dan krijg je weer van die discussies, waar mensen in andere rijen zich dan tegenaan gaan bemoeien en daar had ik dus niet zo'n zin in.
Dat heb ik al eens vaker zien gebeuren. Er zijn altijd van die moraliserende mensen die dan zo nodig mee moeten praten. Terwijl het hun helemaal al niet aangaat.quote:
Daar ben je niet tegen opgewassen?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens vaker zien gebeuren. Er zijn altijd van die moraliserende mensen die dan zo nodig mee moeten praten. Terwijl het hun helemaal al niet aangaat.
Ik had laatst zoiets aan de hand, en heb gezegd dat ik ook haast had, meer niet. Ik ga dus echt mijn trein niet missen omdat er iemand voor wil.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies. "Sorry maar ik heb ook haast en ook een man met een rolstoel thuis"
Dus er was helemaal niets aan de handquote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is het mooie, SCH, dat heeft ze niet gevraagd.
Het blijft zeiken.quote:En ik heb er niet over lopen zeiken, meld het alleen nu op klaagbaak. Daar is dit forum voor, toch?
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:31 schreef Gia het volgende:
Dat heb ik al eens vaker zien gebeuren. Er zijn altijd van die moraliserende mensen die dan zo nodig mee moeten praten. Terwijl het hun helemaal al niet aangaat.
Ja, dat denk ik ook. Maar vaak ook willen ze zelf overkomen als de goedheid zelve. Totdat iemand in hun rij voor wil.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat men zich er niet mee bemoeit, maar het juist met je eens is, maar daar niet voor uit durft te komen![]()
Ik ook niet maar ik ben wel een stuk boeddhistischer geworden bij dit soort dingenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik had laatst zoiets aan de hand, en heb gezegd dat ik ook haast had, meer niet. Ik ga dus echt mijn trein niet missen omdat er iemand voor wil.
nou, je bent zelf ook aardig bezigquote:Op maandag 30 januari 2006 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus er was helemaal niets aan de hand![]()
![]()
[..]
Het blijft zeiken.
rightquote:Op maandag 30 januari 2006 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben wel een stuk boeddhistischer geworden bij dit soort dingen![]()
Jij bent dan het voorbeeld zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 12:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
Daar moet sire eens een campagne tegen maken:
"We bemoeien we ons godverdomme veels te veel met zaken die ons geen fuck aangaan in dit landje"![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nou, je bent zelf ook aardig bezig![]()
Ik bemoei me vrij weinig met dingen die me niks aan gaan....quote:
Jawel, een andere vrouw loopt te zeuren dat ik en de vrouw voor me deze mevrouw voor zouden moeten laten. Daarmee strijk je mij tegen de haren in en doe ik het juist niet.quote:
Heeft dat met je jeugd te maken, denk je?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, een andere vrouw loopt te zeuren dat ik en de vrouw voor me deze mevrouw voor zouden moeten laten. Daarmee strijk je mij tegen de haren in en doe ik het juist niet.
en minder werk en dus meer vrije tijd... Mens moet blij zijn dat de TS haar lekker heeft laten wachten in de supermarkt.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:34 schreef Omkron het volgende:
kakkig trutwijf! denk een beetje aan de mensen met minder geluk en daarbijbehorend vaak ook minder geld.
Fucking treehuggers.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:31 schreef Gia het volgende:
Denk het niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft dat met je jeugd te maken, denk je?
Dat kan bij mij ook meespelenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je vraag het vriendelijk, begint niet gelijk te duwen en komt niet met zo'n kutreden aan? Als ik nu ook nog een goed humeur heb mag je best effe voor.
En toen? Was je 3 minuten later aan de beurt? En toen?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:42 schreef Toeps het volgende:
Oooh, dat soort lui zijn zo irritant!
Nee, je mag niet voor, iedereen moet toch in de rij staan? Lekker belangrijk dat je maar een dingetje hoeft te hebben.
Zo stond ik van het weekend in de Appie, en voor mij stond een griet met een paar spulletjes. Komt daar even later haar vriend (of zo) aangelopen met een hele mand vol zooi, gaat zo vooraan die rij naast naar staan, tieft alles op die band, en ik stond daar echt zo van: Par-don?!
Maar ja, had geen zin in ruzie of zo, heb me dus maar ingehouden.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef longinus het volgende:
Het ligt geheel aan de situatie, maar op mijn gevoel inspelen werkt meestal avenrechts.
Jij schept er kennelijk plezier uit als je je neus in andermans zaken kan steken, en je jezelf daarbij een schouderklopje kan geven hoe goed en "zen" je toch wel bent, in tegenstelling tot ons, materialistisch gepeupel.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:43 schreef SCH het volgende:
[..]
En toen? Was je 3 minuten later aan de beurt? En toen?
Ik vind het gewoon vervelend voor je dat je 3 minuten langer moest wachten. Echt heel naar.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jij schept er kennelijk plezier uit als je je neus in andermans zaken kan steken, en je jezelf daarbij een schouderklopje kan geven hoe goed en "zen" je toch wel bent, in tegenstelling tot ons, materialistisch gepeupel.
Ik zou zeggen chapeau, en weet je wat je pas echt zo sieren? Dat je mensen dan ook met rust laat, ofwel, hoepel maar lekker op uit dit topic.
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Ook in het openbaar vervoer.
Staat er een oudere dame naast me, net ingestapt en begint tegen me aan te duwen met haar buik, ( ik zat dus), zegt ze "ja, vroeger stonden jonge mensen nog wel eens voor je op, maar ja, tegenwoordig ...."
nou, ik voel me niet aangesproken, ik ben tenslotte niet jong
maar ik dacht er dus over om op te staan al toen ze binnenkwam, alleen die opmerking en dat geduw kwam vrijwel meteen, dus ik bedacht me ineens
In de rij mag iemand met haast best voor, je moet het wel even vragen alleen.
Mensen die zo sneaky naast je gaan staan, niets zeggen, maar steeds verder schuiven zodat het niet meer duidelijk is wie er nu 'eerst' was .... dan parkeer ik mijn kar ofwel pal achter de volgende persoon, of, al naar gelang mijn humeur, ik zeg "moet je nou zo nodig voordringen dan? ga je gang maar, hoor.... "
-Edit: doe maar niet-quote:Op maandag 30 januari 2006 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vervelend voor je dat je 3 minuten langer moest wachten. Echt heel naar.
minstens!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel goed, gewoon vragen en dan kunnen wij antwoord geven en zeggen dat we ook al heel oud zijn en last hebben van spataderen en strie.
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Gebeurt mij nooit dat ik voorgelaten wordt met maar één ding. Doe ik dus ook niet bij anderen.
Die gaan bijna dood, geen wonder dat ze haast hebben!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het zijn altijd bejaarden die voor willen. Maar goed, die hebben toch de hele dag niets te doen, dus waarom zouden ze haast hebben?
Agossie, tochquote:Op maandag 30 januari 2006 13:00 schreef Herald het volgende:
ik stond laatst óók in de supermarkt. Moeders had geen klein potje erwtjes meer voor me dus die moest ik zelf even halen. Op zich niet erg natuurlijk, kom ik ook eens onder de mensen. Nou staat er dus zo'n chick voor me met zo'n strakke zwarte broek, smakelijk kontje, veel spulletjes zodat ik er lang naar kan kijken, draait ze om en zegt ze "je mag wel voor hoor"
en dat deed ik dus ook want ik durfde geen nee te zeggen![]()
Nee hoor, ik stelde je gewoon een vraag maar blijkbaar is het antwoord nogal moeilijk te geven.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:52 schreef Toeps het volgende:
SCH, wil je nou echt de wereld verbeteren, of wil je stiekem toch gewoon laten zien dat je beter bent?
In het eerste geval: Ga maar snel de kindjes in Afrika eten geven.
In het tweede geval: Je bent fantastisch, hier heb je een pluim, ga maar weg.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:42 schreef Fatality het volgende:
Gia ze zouden jou echt helemaal KAPOT moeten schoppen weet je dat?! En je vingers flink vaak tussen de kassalade moeten verpulveren. Paupermens, wat denk je wel niet. Je doet alsof je beter bent dan die andere. De enige die beter is dan de rest ben ik... dus doe gewoon eens normaal en gedraag je in de maatschappij. Fout volk daar ook altijd in Helmond.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:42 schreef Fatality het volgende:
Gia ze zouden jou echt helemaal KAPOT moeten schoppen weet je dat?!
Ik doe helemaal niet alsof ik beter ben dan anderen. Ik laat me door anderen niet vertellen wat ik moet doen. Als die vrouw haar bemoeizuchtig gezwets voor zich had gehouden, had ik die vrouw misschien wel voorgelaten, want mij boeit het echt niet. Maar niet op die manier.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:42 schreef Fatality het volgende:
Gia ze zouden jou echt helemaal KAPOT moeten schoppen weet je dat?! En je vingers flink vaak tussen de kassalade moeten verpulveren. Paupermens, wat denk je wel niet. Je doet alsof je beter bent dan die andere. De enige die beter is dan de rest ben ik... dus doe gewoon eens normaal en gedraag je in de maatschappij. Fout volk daar ook altijd in Helmond.
Nouououou, dat weet ik nog zo net niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:54 schreef FoXje het volgende:
[..]
Moet je eens proberen, laat ik jou ook voor![]()
Dan moet je wachtenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Nouououou, dat weet ik nog zo net niet.![]()
![]()
Ik hoop voor je dat de Van Nelle shag nog in voorraad was.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet alsof ik beter ben dan anderen. Ik laat me door anderen niet vertellen wat ik moet doen. Als die vrouw haar bemoeizuchtig gezwets voor zich had gehouden, had ik die vrouw misschien wel voorgelaten, want mij boeit het echt niet. Maar niet op die manier.
De vrouw in kwestie was niet bejaard of zo, ook niet slecht ter been. Ze vraagt er zelfs niet om om voor te mogen, maar toch moet een ander dan even bepalen dat iedereen haar voor moet laten.
Kom op zeg. Niet normaal meer.
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:16 schreef Fatality het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de Van Nelle shag nog in voorraad was.
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef SCH het volgende:
Wauw, wat een probleem Gia. Ik leef echt met je mee meid
Waarom?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:59 schreef SCH het volgende:
Ik had die eieren 1 voor 1 - zo plop, op Gia's hoofd kapot geslagen
Ik rook niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:16 schreef Fatality het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de Van Nelle shag nog in voorraad was.
Daar heeft Nederland wel meer last van, mensen die geen verantwoordelijkheid durven te nemen, altijd maar excuseren.. 'het was niet mijn schuld' 'ik kan er toch niets aan doen'. Parasieten van de maatschappij zijn het, volkomen karakterloosquote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb haar niks gedaan. Ze heeft niks gevraagd, ik heb niks geweigerd, dus is er geen enkele reden tot dergelijke actie. Zou het heel raar hebben gevonden als ze zomaar out of the blue zoiets zou doen. Ze zou dan toch minstens eerst mogen vragen of ze misschien voor mocht...
Luister, wat mij betreft is er weinig aan de hand. Ik sta in de rij met 6 boodschappen, achter me staat een mevrouw met een doos eieren. Ze zegt niets, ze vraagt niets, niets aan het handje dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:37 schreef Fatality het volgende:
[..]
Daar heeft Nederland wel meer last van, mensen die geen verantwoordelijkheid durven te nemen, altijd maar excuseren.. 'het was niet mijn schuld' 'ik kan er toch niets aan doen'. Parasieten van de maatschappij zijn het, volkomen karakterloos
Hebben we niet bij de C-1000. Maar goed, daar had ik dan ook gestaan met mijn 6 boodschapjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:08 schreef Toeps het volgende:
Voor dat soort mensen hebben ze toch de snelkassa uitgevonden?
Ken het. Als je het zelf zou doen, zou je ongetwijfeld commentaar krijgen van deze of gene.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb wel begrip voor TS haar standpunt. Ten eerste maakt iemand even een beslissing voor jou en ten tweede, jij was er simpelweg eerder, klaar.
Ander voorbeeld:
Je staat in een lange rij bij de Burger King.
Dan zie je opeens dat er bekenden van degene die aan de beurt is om te bestellen, naar hem toelopen en aan de besteller vragen of hij ook even dit en dat voor hen wil meebestellen.
Nou...daar word ik dus pisnijdig van he! at maakt dat ik nog langer wacht, plus het is zo ontzettend onbeschoft om dat te doen.
Maar ik zeg er nooit wat van...
En veel eerder ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb wel begrip voor TS haar standpunt. Ten eerste maakt iemand even een beslissing voor jou en ten tweede, jij was er simpelweg eerder, klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |