Gebeurt mij nooit dat ik voorgelaten wordt met maar één ding. Doe ik dus ook niet bij anderen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef Herkauwer het volgende:
Euhm, misschien was ze die eieren net vergeten...... En als ik weleens wat vergeten ben en maar met 1 artikel in de rij staat vind ik het wel zo prettig als het me aangeboden wordt!
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef Gia het volgende:
Komt er een vrouw aan met het verhaaltje: Zou ik even voor mogen, ik heb thuis namelijk een man in een rolstoel zitten!
Hallo, die man gaat nergens heen, toch?
Nee, heb me oostindisch doof gehouden.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef 455H07E het volgende:
Bullshit, dat voorlaten. Alsof haar tijd belangrijker is dan die van jou? Ik vind het alleen kunnen als ik daar met een volle wagen sta en zij heeft 1 artikel. En dan nog laat ik haar alleen voor als ik een goed humeur heb. Anders niet. Maar als jij er staat met 6 artikelen, dan moet ze gewoon wachten.
En dan die andere slet die zomaar voor jou gaan beslissen dat jij mevrouw met de eieren voor laat. Ok, misschien beslist ze niet voor jou, maar door de sociale druk zal je niet gauw nee zeggen.
Heb je haar trouwens voor gelaten?
Doe ik ook vaak, maar zeer zeker niet als anderen dit voor mij beslissen. Verder had ik inderdaad haast.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef SCH het volgende:
Ik zeg het meestal zelf: wilt u even voor. Is toch genant om iemand met 1 boodschapje zo lang op te houden.
Het is geen probleem, ik vraag ook nergens om een oplossing, toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef SCH het volgende:
Wauw, wat een probleem Gia. Ik leef echt met je mee meid
Hoe zo is dat genant? Voor mij met mijn volle kar boodschappen? Dacht het niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef SCH het volgende:
Ik zeg het meestal zelf: wilt u even voor. Is toch genant om iemand met 1 boodschapje zo lang op te houden.
http://www.sire.nl/kortlontje/quote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Hoe zo is dat genant? Voor mij met mijn volle kar boodschappen? Dacht het niet.
Ik sta ook niet voor mijn plezier te wachten. Opzouten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |