Gebeurt mij nooit dat ik voorgelaten wordt met maar één ding. Doe ik dus ook niet bij anderen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef Herkauwer het volgende:
Euhm, misschien was ze die eieren net vergeten...... En als ik weleens wat vergeten ben en maar met 1 artikel in de rij staat vind ik het wel zo prettig als het me aangeboden wordt!
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef Gia het volgende:
Komt er een vrouw aan met het verhaaltje: Zou ik even voor mogen, ik heb thuis namelijk een man in een rolstoel zitten!
Hallo, die man gaat nergens heen, toch?
Nee, heb me oostindisch doof gehouden.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef 455H07E het volgende:
Bullshit, dat voorlaten. Alsof haar tijd belangrijker is dan die van jou? Ik vind het alleen kunnen als ik daar met een volle wagen sta en zij heeft 1 artikel. En dan nog laat ik haar alleen voor als ik een goed humeur heb. Anders niet. Maar als jij er staat met 6 artikelen, dan moet ze gewoon wachten.
En dan die andere slet die zomaar voor jou gaan beslissen dat jij mevrouw met de eieren voor laat. Ok, misschien beslist ze niet voor jou, maar door de sociale druk zal je niet gauw nee zeggen.
Heb je haar trouwens voor gelaten?
Doe ik ook vaak, maar zeer zeker niet als anderen dit voor mij beslissen. Verder had ik inderdaad haast.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef SCH het volgende:
Ik zeg het meestal zelf: wilt u even voor. Is toch genant om iemand met 1 boodschapje zo lang op te houden.
Het is geen probleem, ik vraag ook nergens om een oplossing, toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef SCH het volgende:
Wauw, wat een probleem Gia. Ik leef echt met je mee meid
Hoe zo is dat genant? Voor mij met mijn volle kar boodschappen? Dacht het niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef SCH het volgende:
Ik zeg het meestal zelf: wilt u even voor. Is toch genant om iemand met 1 boodschapje zo lang op te houden.
http://www.sire.nl/kortlontje/quote:Op maandag 30 januari 2006 12:21 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Hoe zo is dat genant? Voor mij met mijn volle kar boodschappen? Dacht het niet.
Ik sta ook niet voor mijn plezier te wachten. Opzouten!
Haha, kenkerkneus, lekker achter die kort lontje kutreclame aanzwetsen....quote:
Precies.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef longinus het volgende:
Het ligt geheel aan de situatie, maar op mijn gevoel inspelen werkt meestal avenrechts.
Ben het helemaal met je eens. Alleen zou ik dat ook gezegd hebben ipv me oostindisch doof te houden, dat vind ik dan wel weer een beetje laf.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak, maar zeer zeker niet als anderen dit voor mij beslissen. Verder had ik inderdaad haast.
Volgens mij slaat dat juist op mensen die kankeren op de lange rijen in de supermarkt.quote:
Nee hoor, het slaat net zo goed op iemand als jij die gaat lopen zeiken als iemand vraagt of hij even voor mag.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij slaat dat juist op mensen die kankeren op de lange rijen in de supermarkt.
Dat doe ik niet. Ik sta altijd heel rustig mijn beurt af te wachten, loop niet te dringen en vraag ook niet of ik voor mag met maar één of twee boodschapjes.
Heb ik overwogen, maar dan krijg je weer van die discussies, waar mensen in andere rijen zich dan tegenaan gaan bemoeien en daar had ik dus niet zo'n zin in.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Alleen zou ik dat ook gezegd hebben ipv me oostindisch doof te houden, dat vind ik dan wel weer een beetje laf.
Precies. "Sorry maar ik heb ook haast en ook een man met een rolstoel thuis"quote:Op maandag 30 januari 2006 12:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Alleen zou ik dat ook gezegd hebben ipv me oostindisch doof te houden, dat vind ik dan wel weer een beetje laf.
Jij had je glazen bol bij je?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb ik overwogen, maar dan krijg je weer van die discussies, waar mensen in andere rijen zich dan tegenaan gaan bemoeien en daar had ik dus niet zo'n zin in.
Dat is het mooie, SCH, dat heeft ze niet gevraagd.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het slaat net zo goed op iemand als jij die gaat lopen zeiken als iemand vraagt of hij even voor mag.
Heeft ie geen glazen bol voor nodig; in rijen bij de supermarktkassa heb je altijd van die mongolen die om niks in discussie gaan...quote:
Mijn ervaring is dat men zich er niet mee bemoeit, maar het juist met je eens is, maar daar niet voor uit durft te komenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb ik overwogen, maar dan krijg je weer van die discussies, waar mensen in andere rijen zich dan tegenaan gaan bemoeien en daar had ik dus niet zo'n zin in.
Dat heb ik al eens vaker zien gebeuren. Er zijn altijd van die moraliserende mensen die dan zo nodig mee moeten praten. Terwijl het hun helemaal al niet aangaat.quote:
Daar ben je niet tegen opgewassen?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens vaker zien gebeuren. Er zijn altijd van die moraliserende mensen die dan zo nodig mee moeten praten. Terwijl het hun helemaal al niet aangaat.
Ik had laatst zoiets aan de hand, en heb gezegd dat ik ook haast had, meer niet. Ik ga dus echt mijn trein niet missen omdat er iemand voor wil.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies. "Sorry maar ik heb ook haast en ook een man met een rolstoel thuis"
Dus er was helemaal niets aan de handquote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is het mooie, SCH, dat heeft ze niet gevraagd.
Het blijft zeiken.quote:En ik heb er niet over lopen zeiken, meld het alleen nu op klaagbaak. Daar is dit forum voor, toch?
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:31 schreef Gia het volgende:
Dat heb ik al eens vaker zien gebeuren. Er zijn altijd van die moraliserende mensen die dan zo nodig mee moeten praten. Terwijl het hun helemaal al niet aangaat.
Ja, dat denk ik ook. Maar vaak ook willen ze zelf overkomen als de goedheid zelve. Totdat iemand in hun rij voor wil.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat men zich er niet mee bemoeit, maar het juist met je eens is, maar daar niet voor uit durft te komen![]()
Ik ook niet maar ik ben wel een stuk boeddhistischer geworden bij dit soort dingenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik had laatst zoiets aan de hand, en heb gezegd dat ik ook haast had, meer niet. Ik ga dus echt mijn trein niet missen omdat er iemand voor wil.
nou, je bent zelf ook aardig bezigquote:Op maandag 30 januari 2006 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus er was helemaal niets aan de hand![]()
![]()
[..]
Het blijft zeiken.
rightquote:Op maandag 30 januari 2006 12:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben wel een stuk boeddhistischer geworden bij dit soort dingen![]()
Jij bent dan het voorbeeld zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 12:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
Daar moet sire eens een campagne tegen maken:
"We bemoeien we ons godverdomme veels te veel met zaken die ons geen fuck aangaan in dit landje"![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nou, je bent zelf ook aardig bezig![]()
Ik bemoei me vrij weinig met dingen die me niks aan gaan....quote:
Jawel, een andere vrouw loopt te zeuren dat ik en de vrouw voor me deze mevrouw voor zouden moeten laten. Daarmee strijk je mij tegen de haren in en doe ik het juist niet.quote:
Heeft dat met je jeugd te maken, denk je?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, een andere vrouw loopt te zeuren dat ik en de vrouw voor me deze mevrouw voor zouden moeten laten. Daarmee strijk je mij tegen de haren in en doe ik het juist niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |