Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heet geen dave
gekooktquote:Op maandag 30 januari 2006 11:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Geeft niks, daar komen (whehe) we wel overheen. Hoe wil je morgen je eitje bij het ontbijt?
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij mag blijven NJ. Hij is ok. Hij komt uit m'n hometown.
Dit is helemaal geen reeks Dave!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef Dave het volgende:
Misschien moeten we een reeks nummer gaan toevoegen.
Dat is een teken dat je een kwaliteitsuser bent. Ofzo. Denk ik. Ik heb eigenlijk geen flauw idee.quote:Wel oppassen hoor NJ, ik begin een naamtopic-geopend-door-moderators-fetish te ontwikkelen.
Ik denk dat ze zich te goed voelt voor ONZ, sinds ze mod is.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef Amber_Forrester het volgende:
Over blond en makkelijk gesproken, waar blijft DarkElf eigenlijk?
lijkt me een slecht ideequote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef Dave het volgende:
Misschien moeten we een reeks nummer gaan toevoegen.
Urk?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef Dave het volgende:
[..]
De ghetto's van downtown Zwolle?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef Dave het volgende:
[..]
En je hebt verdomd lekkere plaatjes in je profiel staan. Maar goed, daar hebben we het niet over.quote:
Epe city!quote:
Doei!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
lijkt me een slecht idee
de TT en OP is juist zo lekker simpel zo
ik ben trouwens weg![]()
Waar werk je dan, als ik vragen mag?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Epe city!
ik werk wel in zwolle
Laten we het er wel eens over hebben. Hou jij wel van pizza, BarraCupraCuda?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:22 schreef Dave het volgende:
[..]
En je hebt verdomd lekkere plaatjes in je profiel staan. Maar goed, daar hebben we het niet over.
Cool. Daar kom ik ook wel es. Nou ja, bij de Tuinland, Bas Autowas, en dergelijke dan.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zakelijk it bedrijf op de marslanden
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Laten we het er wel eens over hebben. Hou jij wel van pizza, BarraCupraCuda?
Per opbod verkopen dus.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:18 schreef NJ het volgende:
En er heeft alweer iemand gebeld voor de auto.
Maar hoe kom jij zo strak dan? Ik vind pizza ook lekker, maar ik heb niet zo'n lijf als jij.quote:
Daar komt dus het tweede deel van mijn openingszin bij kijken Dave, het tweede!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar hoe kom jij zo strak dan? Ik vind pizza ook lekker, maar ik heb niet zo'n lijf als jij..
Ik gok dat het iets met 'sport' te maken heeft.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar hoe kom jij zo strak dan? Ik vind pizza ook lekker, maar ik heb niet zo'n lijf als jij..
weet ik veel... kom niet echt snel aan .. en fitness 3x per week ofzo maar dit is jou topic Dave vertel wat wil je van je hart wat moet heel fok wetenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat lief! Dit was pas z'n derde post.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:40 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen, Dave
McDavid ging er ook al als een haas vandoor. Misschien toch eens aan m'n openingszinnen gaan werken.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:39 schreef Dave het volgende:
We hebben Barra-dinges toch niet weggejaagd he?
Ik zag het. Te laat. Ik wilde het net verbeteren.quote:
En waar zijn de excuses?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zag het. Te laat. Ik wilde het net verbeteren.
Dave, leg jij even aan deze dame uit hoe ik mijn excuses aanbied.quote:
Hey Sjoem. Ken je NJ al. Hij krijgt snel een nieuwe auto!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:40 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen, Dave
Een nieuwe-nieuwe auto?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Hey Sjoem. Ken je NJ al. Hij krijgt snel een nieuwe auto!
Eerst was het gewoon 8). Nu moet je weer een heel streepje extra typen.quote:
Als jij vindt dat ik ze verdiend heb, graag.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Dave het volgende:
Sjoem. Weet je zeker dat je de excuses van NJ wil? Alle 23?
NJ, she's yours.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als jij vindt dat ik ze verdiend heb, graag.
volgens mij nietquote:
Ja, lekker.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Dave het volgende:
En jij, Barb?
Ik wil graag weten hoe jij er in strakke boxer uitziet, maar of jij daar nu op zit te wachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet ik veel... kom niet echt snel aan .. en fitness 3x per week ofzo maar dit is jou topic Dave vertel wat wil je van je hart wat moet heel fok weten
Bedankt Dave.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Dave het volgende:
[..]
NJ, she's yours.
Geen dank.
The babemagnet.
Okay. Buk maar even.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als jij vindt dat ik ze verdiend heb, graag.
Slaapgenoot? Vertel!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja, lekker.
Mijn slaapgenoot snurkte niet, dat is altijd fijn, [afbeelding].
Op foto 5 zie ik wel al iets van een strakke boxer.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil graag weten hoe jij er in strakke boxer uitziet, maar of jij daar nu op zit te wachten..
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Marble het volgende:
Lekker gedouched Barb?
Wat hij vindt boeit toch niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil graag weten hoe jij er in strakke boxer uitziet, maar of jij daar nu op zit te wachten..
Zit *daar* ook een bot dan? Ik ben niet zo op de hoogte van de vrouwelijke anatomie.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Barb het volgende:
[..]
[afbeelding].
Ik ben weer schoon to the bone.
Mja, iets. Maar ik wil 'm helemaal.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Op foto 5 zie ik wel al iets van een strakke boxer.
Hij strijkt je kleding dan..quote:
Als ze 'm er zelf instoppen. Zoiets noemen ze ook wel vribotra. Of zo.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Zit *daar* ook een bot dan? Ik ben niet zo op de hoogte van de vrouwelijke anatomie.
Brabquote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja, lekker.
Mijn slaapgenoot snurkte niet, dat is altijd fijn, [afbeelding].
Owh ja.. Special treatment..quote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat doet ie alleen voor mij, Taly. OPLETE!
Schaambeen,quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Marble het volgende:
Zit *daar* ook een bot dan? Ik ben niet zo op de hoogte van de vrouwelijke anatomie.
Klinkt ingewikkeld.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ze 'm er zelf instoppen. Zoiets noemen ze ook wel vribotra. Of zo.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:54 schreef Dave het volgende:
Hey Sjoem. Ik wil een foto van je.
Hey Dave. Ik wil graag een miljoen euro van je.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:54 schreef Dave het volgende:
Hey Sjoem. Ik wil een foto van je.
Dan zou je toch een lul en een strak kontje moeten hebben Sjoem.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hey Dave. Ik wil graag een miljoen euro van je.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hey Dave. Ik wil graag een miljoen euro van je.
Dat laatste lukt wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zou je toch een lul en een strak kontje moeten hebben Sjoem.
quote:
En en en en?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zou je toch een lul en een strak kontje moeten hebben Sjoem.
Een wattes? Wat ze tegenwoordig toch ook allemaal niet verzinnen!quote:
Je had in één keer raak hoor, schat.quote:Of wat bedoel je eigenlijk met *daar*,.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef NJ het volgende:
Wat een drukte.
Nou he..quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef NJ het volgende:
Wat een drukte.
quote:
Er zijn in ieder geval toffe mods in Onzin!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou he..
Nog ff en het word gewoon gezellig in Onzin!
So?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef NJ het volgende:
Mijn god, ik heb net even heel snel door de slowchat van GC gescrolled en er staan in het vorige topic slechts 3 (drie) posts met een PI. En dan ook nog de meest verderfelijke van allemaal..
Ik wil hem wel even komen keuren hoor!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet ik veel ... ik zie me kont nooit
Foto?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet ik veel ... ik zie me kont nooit
ik doe nooit aan PI'squote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef NJ het volgende:
Mijn god, ik heb net even heel snel door de slowchat van GC gescrolled en er staan in het vorige topic slechts 3 (drie) posts met een PI. En dan ook nog de meest verderfelijke van allemaal..
quote:
Ja en?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin Tally. En waarschijnlijk z'n principes..
Bij jou is het niet erg. Een PI aldaar is het enige dat de posts van die baggeraars aldaar nog wat kan opvijzezelen.quote:
Daar kan het wel eens aan liggen ja..quote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval toffe mods in Onzin!
Na zes maanden eindelijk resultaat!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar kan het wel eens aan liggen ja..
Niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja tuurlijk ga even op me werk een foto van me reet maken.... dat kan toch nooit
![]()
quote:
Je hebt de laatste drie maanden net zoveel posts in ONZ als ik toen ik mod werd.quote:
quote:
Wanneer dr één vrij komt.. DENK AAN MIJ!!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Je hebt de laatste drie maanden net zoveel posts in ONZ als ik toen ik mod werd..
Maar helaas is er geen plekje vrij.
Klinkt geil, opvijzezelen. Wat is dat?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij jou is het niet erg. Een PI aldaar is het enige dat de posts van die baggeraars aldaar nog wat kan opvijzezelen.
De posts hier hebben niveau. Of seksuele lading.
Bijan hetzelfde als opvrijen..quote:Op maandag 30 januari 2006 12:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Klinkt geil, opvijzezelen. Wat is dat?
Doe eens voor?quote:
Dat lijkt me handiger ja..quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Doe eens voor?
Of nee, laat BarraCupraCuda het maar voordoen!
Kunnen we gelijk zien of ie geschikt modmateriaal is. Tegen een naakt strijkende NJ kun je natuurlijk moeilijk op.quote:
Nu nog smiley-interpunctie en je bent helemaal okay.quote:
En waar kan ik dat vinden?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Nu nog smiley-interpunctie en je bent helemaal okay.
Dat zit gewoon in je, je hebt het of je hebt het niet. Een soort x-factor, zeg maar.quote:
Okay, die x-factor van me moet ik dus nog ontdekkenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat zit gewoon in je, je hebt het of je hebt het niet. Een soort x-factor, zeg maar.
Maar thuis wel! Toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja tuurlijk ga even op me werk een foto van me reet maken.... dat kan toch nooit
![]()
Dat wil NJ wel voor je doen hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Okay, die x-factor van me moet ik dus nog ontdekken
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Doe eens voor?
Of nee, laat BarraCupraCuda het maar voordoen!
waarschijnlijk kom ik met me bloote reet in een bepaald dames blad te staan over een paar maandjes dus dan kan je er lang genoeg naar starenquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarschijnlijk kom ik met me bloote reet in een bepaald dames blad te staan over een paar maandjes dus dan kan je er lang genoeg naar staren![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Maar ja dan moeten we wel eerst keuren!
Want hoe weten wij nou dat het jouw kont is die daar instaat..
Ja en?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet het zelf nog niet zeker
![]()
ik moet het eerst nog met me vriendin overleggenmaar het betaald goed
aan een foto van mijn reet toch ook niet? of wou je er inbrekers mee verjagenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en?
Hebben wij nu niets aan toch..
Als je zeker weet dat het helpt zeer zeker ja!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aan een foto van mijn reet toch ook niet? of wou je er inbrekers mee verjagen
Echt? Welk blad?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarschijnlijk kom ik met me bloote reet in een bepaald dames blad te staan over een paar maandjes dus dan kan je er lang genoeg naar staren![]()
![]()
Welk deel van het woord DAMESblad snap je niet Dave?quote:
ik mag daar nog geen uitspraken over doen tot het contract is getekendquote:
De margriet dusquote:Op maandag 30 januari 2006 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Welk deel van het woord DAMESblad snap je niet Dave?
Hmm, je zou ons natuurlijk een voorproefje kunnen geven.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik mag daar nog geen uitspraken over doen tot het contract is getekend
mijn reet is niet bijzonderquote:Op maandag 30 januari 2006 13:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Hmm, je zou ons natuurlijk een voorproefje kunnen geven..
Joh zeur niet..quote:Op maandag 30 januari 2006 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn reet is niet bijzonder![]()
![]()
Bij mij was na afloop alles ook meteen een heel stuk opgerekt ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:46 schreef Dave het volgende:
Dan zal het met dat vastklampen wel meevallen. Al is NJ vrij fors (understatement).
Maar het is inmiddels alweer verholpen?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Bij mij was na afloop alles ook meteen een heel stuk opgerekt ja.
nee vertel hoe gaat het?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:52 schreef Dave het volgende:
Je weet hoe dat gaat Sjoem, je weet hoe dat gaat.
Hubba hubba..quote:Op maandag 30 januari 2006 13:46 schreef Dave het volgende:
Dan zal het met dat vastklampen wel meevallen. Al is NJ vrij fors (understatement).
Ik denk dat hij dat oprekken bij zichzelf inderdaad nog niet meegemaakt heeft, Dave. Actief misschien wel, maar passief niet. Actief!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:04 schreef Sjoem het volgende:
Arme BarraCupraCuda.
Ik mag jou wel, BarraCupraCuda, ik mag jou wel!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom herhalen we stukjes zin aan het einde van elke zin
Dave Marble, Elke zin!
Ha wie, met lo.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:04 schreef Marble het volgende:
Hallo, met wie?
waarom dan Dave, waarom dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik mag jou wel, BarraCupraCuda, ik mag jou wel!
Ik heb ergens een vermoeden dat het iets met strakke boxers te maken heeft, BarraCupraCuda. Hele strakke boxers!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom dan Dave, waarom dan?
Omdat je een lekker lijf hebt, Barra, lekker lijf!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom dan Dave, waarom dan?
Zie je wel, BarraCupraCuda, ik zei het toch. Zie je wel!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Omdat je een lekker lijf hebt, Barra, lekker lijf!.
Zucht.. Zwijmel..quote:Op maandag 30 januari 2006 14:13 schreef Dave het volgende:
En altijd zo hip.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:12 schreef Sjoem het volgende:
Homo's zijn altijd zo lief.
Dus ook niet groot geschapen.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:14 schreef Dave het volgende:
Maar voor de duidelijkheid, NJ is geen homo hoor, Sjoem. Althans, dat denkt ie nog. Geen homo!
Interessant, draag die ook van die strakke boxers?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een sportmaatje van me is ook gay
My ass would like to disagree with you.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dus ook niet groot geschapen.
Verdulleme!
Het enige wat ik kan uitbrengen is:quote:Op maandag 30 januari 2006 14:17 schreef Marble het volgende:
[..]
My ass would like to disagree with you.
Dat heb ik nou altijd al eens willen zeggen.
Ja, ik toen ook.quote:
nee dat heeft niets met me piemel te maken dies prima, niets zeg ik jequote:Op maandag 30 januari 2006 14:15 schreef Dave het volgende:
Niet met je kontje neem ik aan!. Misschien met het korte lontje? Kontje-lontje.
Laat es zien anders?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dat heeft niets met me piemel te maken dies prima, niets zeg ik je
Wij mannen onder elkaar kunnen wel pik of lul zegen hoor. Geen piemel.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dat heeft niets met me piemel te maken dies prima, niets zeg ik je
ik sport ook in Heerdequote:Op maandag 30 januari 2006 14:17 schreef Dave het volgende:
Epe en openlijk gay klinkt een beetje tegenstrijdig overigens..
Vind je ook niet, dat een piemel zo klein klinkt?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Wij mannen onder elkaar kunnen wel pik of lul zegen hoor. Geen piemel.
Die zit, Dave!quote:
Mja, piemel is iets van vroeger. Als je nog niet weet wat je er mee moet.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Vind je ook niet, dat een piemel zo klein klinkt?
Maar goed, zo'n lichaam krijg je dus van het eten van pizza, en het 3 maal in de week fitnessen?quote:
Arme BarraCupraCuda.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Mja, piemel is iets van vroeger. Als je nog niet weet wat je er mee moet.
Mja, dat was niet eenvoudig Marble, om het uit te bouwen tot een succes. Maar god, wat een succes kunnen we het nu noemen, hè? En altijd bescheiden gebleven.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:25 schreef Marble het volgende:
Hey Dave. Wist je nog van toen wij Fok oprichtten. Mooie tijd was dat he.
Wat is jouw mooiste herinnering aan die tijd? Voor mij toch wel de gepassioneerde copulatie na een harde dag scripten. Hard!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Mja, dat was niet eenvoudig Marble, om het uit te bouwen tot een succes. Maar god, wat een succes kunnen we het nu noemen, hè? En altijd bescheiden gebleven.
t is maar wat je erbij voorstelt... vrachtwagen klinkt ook groot.. maar waarom? omdat alle vrachtwagens groot zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 14:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Vind je ook niet, dat een piemel zo klein klinkt?
Het is gewoon de ontstaansgeschiedenis van Fok Dave, waar iedereen altijd zo nieuwsgierig naar is. Ik denk niet dat iemand er problemen mee heeft. Denk het niet!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:34 schreef Dave het volgende:
Misschien worden we te plastisch Marble.
Een lul of pik klinkt gewoon stoerder en mannelijker.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is maar wat je erbij voorstelt... vrachtwagen klinkt ook groot.. maar waarom? omdat alle vrachtwagens groot zijn
mijn piemel is echt niet klein en nee daar komen geen fotos van... mag niet van de FAQ, nee echt niet
Raak je al opgewonden?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:41 schreef Dave het volgende:
En geiler. Stoerder, mannelijker, en geiler.
Weet je nog dat we het eigenlijk eerst Fuk wilden noemen, vanwege de sessies die er aan vooraf gingen? Fuk!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is gewoon de ontstaansgeschiedenis van Fok Dave, waar iedereen altijd zo nieuwsgierig naar is. Ik denk niet dat iemand er problemen mee heeft. Denk het niet!
quote:
Meestal begrijpt men 'pik' of 'lul' ook wel.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:41 schreef Marble het volgende:
Heel interessant zo'n intellectuele semantische discussie, voeren jullie die ook als het onderwerp in kwestie naar binnen wordt gebracht?
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een lul of pik klinkt gewoon stoerder en mannelijker.
Neen, ik voer nooit geen discussies onder de daad zelf.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:41 schreef Marble het volgende:
Heel interessant zo'n intellectuele semantische discussie, voeren jullie die ook als het onderwerp in kwestie naar binnen wordt gebracht?
Ik voel me nieuwer dan nieuwquote:Op maandag 30 januari 2006 14:42 schreef Marble het volgende:
[..]. Meisje toch. Je kent Dave nog niet echt he?
.
*meld*quote:
Dat is juist ook je charme, lieverd. Net nieuw op de wereld en dan al zo charmant en eloquent! Ik draag niet zomaar iedereen voor als mod!quote:
Wat ben je complimenteusquote:Op maandag 30 januari 2006 14:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat is juist ook je charme, lieverd. Net nieuw op de wereld en dan al zo charmant en eloquent! Ik draag niet zomaar iedereen voor als mod!.
Was jij niet een Mosserquote:
Dan begint m'n slaaptijd. ;-).quote:Op maandag 30 januari 2006 14:53 schreef Marble het volgende:
Jouw werkdag begint toch altijd pas om 22:00 's avonds? Of is dat gedoe met Japanse zakenlui in het Hilton gewoon voor de lol?
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan begint m'n slaaptijd. ;-).
Mazzel!voor iedereen, en lik over Barra's geile lijf.
.
Mensen lastig vallen op een positieve manier.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef Marble het volgende:
Wat heb jij eigenlijk voor hobbies, Sjoem? Behalve dat ene.
Ach, sommige mensen vinden het fijn als ze lastig worden gevallen (hè, weer een contradictio in terminis).quote:Op maandag 30 januari 2006 15:11 schreef Marble het volgende:
Dat is een behoorlijke contradictio in terminis Sjoem, hoe pak je dat zoal aan? Een behoorlijke!
Marble hoe doe je dat nou als je een hele korte zin hebt... zeg je de zin dan bv. 2x?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:14 schreef Marble het volgende:
Dat vind ik een mooie levensinstelling Sjoem, een hele mooie.
Dankje Marble. Nog even en ik noem je lief.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:14 schreef Marble het volgende:
Dat vind ik een mooie levensinstelling Sjoem, een hele mooie.
Dan moet je daar gewoon creatief mee omgaan, BarraCupraCuda. Gewoon creatief!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Marble hoe doe je dat nou als je een hele korte zin hebt... zeg je de zin dan bv. 2x?
ik ook, ik ook!
ik doe mijn best, denk wel dat het zal lukken! ik doe mijn best!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan moet je daar gewoon creatief mee omgaan, BarraCupraCuda. Gewoon creatief!
Meer dan je best kun je niet doen Barra, meer kun je niet!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik doe mijn best, denk wel dat het zal lukken! ik doe mijn best!
'Middag el. Waarom heb je een nieuwe naam genomen? Ik snap dat nooit zo, waarom mensen nieuwe namen nemen. Ik snap het niet!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:25 schreef eL. het volgende:
Goedemiddag Dave (en Marble).
Vanwege ... gewoon, ik dacht dat dat wel kon.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef Marble het volgende:
'Middag el. Waarom heb je een nieuwe naam genomen? Ik snap dat nooit zo, waarom mensen nieuwe namen nemen. Ik snap het niet!
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:04 schreef NJ het volgende:
En weer weg.
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:58 schreef Troel het volgende:
Men, je gaat even naar stage en dan is er een compleet topic volgeluld
Haai
Op het moment van posten schoot me te binnen dat ik nog het een en ander moest doen en dus weer weg moest.quote:
tsja daar doe je niets aanquote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Op het moment van posten schoot me te binnen dat ik nog het een en ander moest doen en dus weer weg moest..
En ik dacht nog wel dat ik met je opgeschoten zat.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Op het moment van posten schoot me te binnen dat ik nog het een en ander moest doen en dus weer weg moest..
Petje af! (Als ik er al een zou dragen natuurlijk.)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:50 schreef Dave het volgende:
Ik werk wel, inderdaad.
Ehm.... Ja, ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:57 schreef Dave het volgende:
Ach, ik zeg altijd maar zo: "Zolang je maar een strakke boxer draagt."
Lachen om mijn eigen flauwe woordgrapjes. Wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:49 schreef Dave het volgende:
Oh, en op wat voor manier bedoel je precies?.
Nou ja. Gewoon. Je zelf vermaken in het algemeen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Lachen om mijn eigen flauwe woordgrapjes. Wat dacht jij dan?
Zoals nu.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:02 schreef Dave het volgende:
Die moet op de gekste momenten naar school. :s.
Vreemd, heel vreemd.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Zoals nu.
Net een kwartier nadat ik wakker ben geworden.
En dan foto's posten zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |