Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heet geen dave
gekooktquote:Op maandag 30 januari 2006 11:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Geeft niks, daar komen (whehe) we wel overheen. Hoe wil je morgen je eitje bij het ontbijt?
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Hij mag blijven NJ. Hij is ok. Hij komt uit m'n hometown.
Dit is helemaal geen reeks Dave!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef Dave het volgende:
Misschien moeten we een reeks nummer gaan toevoegen.
Dat is een teken dat je een kwaliteitsuser bent. Ofzo. Denk ik. Ik heb eigenlijk geen flauw idee.quote:Wel oppassen hoor NJ, ik begin een naamtopic-geopend-door-moderators-fetish te ontwikkelen.
Ik denk dat ze zich te goed voelt voor ONZ, sinds ze mod is.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef Amber_Forrester het volgende:
Over blond en makkelijk gesproken, waar blijft DarkElf eigenlijk?
lijkt me een slecht ideequote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef Dave het volgende:
Misschien moeten we een reeks nummer gaan toevoegen.
Urk?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef Dave het volgende:
[..]
De ghetto's van downtown Zwolle?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef Dave het volgende:
[..]
En je hebt verdomd lekkere plaatjes in je profiel staan. Maar goed, daar hebben we het niet over.quote:
Epe city!quote:
Doei!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
lijkt me een slecht idee
de TT en OP is juist zo lekker simpel zo
ik ben trouwens weg![]()
Waar werk je dan, als ik vragen mag?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Epe city!
ik werk wel in zwolle
Laten we het er wel eens over hebben. Hou jij wel van pizza, BarraCupraCuda?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:22 schreef Dave het volgende:
[..]
En je hebt verdomd lekkere plaatjes in je profiel staan. Maar goed, daar hebben we het niet over.
Cool. Daar kom ik ook wel es. Nou ja, bij de Tuinland, Bas Autowas, en dergelijke dan.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zakelijk it bedrijf op de marslanden
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Laten we het er wel eens over hebben. Hou jij wel van pizza, BarraCupraCuda?
Per opbod verkopen dus.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:18 schreef NJ het volgende:
En er heeft alweer iemand gebeld voor de auto.
Maar hoe kom jij zo strak dan? Ik vind pizza ook lekker, maar ik heb niet zo'n lijf als jij.quote:
Daar komt dus het tweede deel van mijn openingszin bij kijken Dave, het tweede!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar hoe kom jij zo strak dan? Ik vind pizza ook lekker, maar ik heb niet zo'n lijf als jij..
Ik gok dat het iets met 'sport' te maken heeft.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar hoe kom jij zo strak dan? Ik vind pizza ook lekker, maar ik heb niet zo'n lijf als jij..
weet ik veel... kom niet echt snel aan .. en fitness 3x per week ofzo maar dit is jou topic Dave vertel wat wil je van je hart wat moet heel fok wetenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat lief! Dit was pas z'n derde post.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:40 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen, Dave
McDavid ging er ook al als een haas vandoor. Misschien toch eens aan m'n openingszinnen gaan werken.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:39 schreef Dave het volgende:
We hebben Barra-dinges toch niet weggejaagd he?
Ik zag het. Te laat. Ik wilde het net verbeteren.quote:
En waar zijn de excuses?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zag het. Te laat. Ik wilde het net verbeteren.
Dave, leg jij even aan deze dame uit hoe ik mijn excuses aanbied.quote:
Hey Sjoem. Ken je NJ al. Hij krijgt snel een nieuwe auto!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:40 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen, Dave
Een nieuwe-nieuwe auto?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Hey Sjoem. Ken je NJ al. Hij krijgt snel een nieuwe auto!
Eerst was het gewoon 8). Nu moet je weer een heel streepje extra typen.quote:
Als jij vindt dat ik ze verdiend heb, graag.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Dave het volgende:
Sjoem. Weet je zeker dat je de excuses van NJ wil? Alle 23?
NJ, she's yours.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als jij vindt dat ik ze verdiend heb, graag.
volgens mij nietquote:
Ja, lekker.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Dave het volgende:
En jij, Barb?
Ik wil graag weten hoe jij er in strakke boxer uitziet, maar of jij daar nu op zit te wachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet ik veel... kom niet echt snel aan .. en fitness 3x per week ofzo maar dit is jou topic Dave vertel wat wil je van je hart wat moet heel fok weten
Bedankt Dave.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Dave het volgende:
[..]
NJ, she's yours.
Geen dank.
The babemagnet.
Okay. Buk maar even.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als jij vindt dat ik ze verdiend heb, graag.
Slaapgenoot? Vertel!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja, lekker.
Mijn slaapgenoot snurkte niet, dat is altijd fijn, [afbeelding].
Op foto 5 zie ik wel al iets van een strakke boxer.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil graag weten hoe jij er in strakke boxer uitziet, maar of jij daar nu op zit te wachten..
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:47 schreef Marble het volgende:
Lekker gedouched Barb?
Wat hij vindt boeit toch niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wil graag weten hoe jij er in strakke boxer uitziet, maar of jij daar nu op zit te wachten..
Zit *daar* ook een bot dan? Ik ben niet zo op de hoogte van de vrouwelijke anatomie.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Barb het volgende:
[..]
[afbeelding].
Ik ben weer schoon to the bone.
Mja, iets. Maar ik wil 'm helemaal.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Op foto 5 zie ik wel al iets van een strakke boxer.
Hij strijkt je kleding dan..quote:
Als ze 'm er zelf instoppen. Zoiets noemen ze ook wel vribotra. Of zo.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Zit *daar* ook een bot dan? Ik ben niet zo op de hoogte van de vrouwelijke anatomie.
Brabquote:Op maandag 30 januari 2006 11:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja, lekker.
Mijn slaapgenoot snurkte niet, dat is altijd fijn, [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |